eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mircze › Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo- gospodarczy/kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo- gospodarczy/kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO MIRCZE W MIRCZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950015003

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hrubieszowska 55

1.5.2.) Miejscowość: Mircze

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-530

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846519002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mircze@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mircze.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-mircze/zamowienia-publiczne4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo- gospodarczy/kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5048cef-250a-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00189946/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku gospodarczego na biurowo-gospodarczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321109/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 292049,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy budynku gospodarczego w Mirczu na biurowo-gospodarczy/
kancelarie leśnictwa Cichobórz i Terebiń wraz ze zmianą sposobu użytkowania, zgodnie z ostatecznym pozwoleniem na
budowę [ decyzja nr 86/2022 z dnia 21.07.2022 r.] . Prace obejmują przebudowę i adaptację istniejących pomieszczeń
gospodarczych dla celów administracyjnych przez dostosowanie ich do obowiązujących warunków technicznych,
higieniczno-sanitarnych oraz przeciwpożarowych. Aktualnie obiekt jest użytkowany wg dotychczasowej funkcji – stanowi
zaplecze gospodarcze nadleśnictwa.
Zakres prac obejmuje wykonanie robót rozbiórkowych , budowlanych, sanitarnych, elektrycznych w tym zwiększenie
wysokości użytkowej pomieszczeń od wysokości wymaganej dla pomieszczeń użyteczności publicznej. Wykonanie nowej
funkcji pomieszczeń wymaga też wymiany i dostosowania parametrów przegród zewnętrznych i stropu ( współczynnik
przenikania ciepła Uc), parametrów stolarki okiennej i drzwiowej ( współczynnik U) do obowiązujących przepisów. W
ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy:
• dokonanie geodezyjnego wyznaczenia obiektu w terenie
• dokonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej z potwierdzonym przyjęciem jej do państwowego zasobu
geodezyjnego prowadzonego przez właściwego Starostę Powiatowego.
Przebudowa budynku gospodarczego na kancelarie obejmować będzie następujące roboty:
- wykonanie nowych posadzek;
- wykonanie nowych ścianek działowych;
- wykonanie nadproży;
- montaż stolarki okiennej i drzwiowej
- wykonanie okładzin ścian i stropu z płyt gipsowo-kartonowych;
- okładziny ścian z płytek i marmolitu;
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej;
- wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej;
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej i ogrzewania elektrycznego;
- wykonanie docieplenia części budynku metodą lekko-mokrą;
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego – podłączenie budynku do siec kanalizacyjnej;
- wykonanie przyłącza wodociągowego - podłączenie budynku do sieci wodociągowej
W budynku zaprojektowano następujące rozwiązania funkcjonalne kancelarii:
- wiatrołap – 3,27 m²;
- poczekalnia – 6,16 m²;
- wc ogólnodostępny -5,63 m²;
- pokój socjalny- 11,50 m² ;
- kancelaria – 13,71 m²;
- pomieszczenie gospodarcze – 6,41 m²;
- kancelaria – 13,71 m²;
- pomieszczenie gospodarcze - 6,41 m²
Razem pomieszczenia kancelarii – 66,80 m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają odpowiednio: dokumentacja projektowa, tj. projekt budowlany,
przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45211350-7 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292601,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292601,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292601,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): CHMIELBUD ARTUR CHMIELOWIEC

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BOGUSŁAW CHMIELOWIEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922-30-52-843

7.3.3) Ulica: MAJDAN WIELKI 26

7.3.4) Miejscowość: KRASNOBRÓD

7.3.5) Kod pocztowy: 22-440

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29260162 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.