eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włoszakowice › Wykonanie nadbudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. K. Kurpińskiego 30 we Włoszakowicach wraz z wymianą systemu instalacji grzewczej



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nadbudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. K. Kurpińskiego 30 we Włoszakowicach wraz z wymianą systemu instalacji grzewczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WŁOSZAKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050698

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Karola Kurpińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Włoszakowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-140

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wloszakowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wloszakowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nadbudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. K. Kurpińskiego 30 we Włoszakowicach wraz z wymianą systemu instalacji grzewczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b4f60034-3295-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037604/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie nadbudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. K. Kurpińskiego 30 we Włoszakowicach wraz z wymianą systemu instalacji grzewczej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00344168/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nadbudowy istniejącego budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących przy ul. K. Kurpińskiego 30 we Włoszakowicach wraz z przebudową wewnętrzną, dobudową zewnętrznego szybu windowego oraz podjazdu dla osób niepełnosprawnych. Projektowana nadbudowa ma na celu utworzenie dodatkowych sal dydaktycznych oraz pokoi noclegowych wraz z zapleczem sanitarnym.
Niniejsze zadanie obejmuje w szczególności poniższy zakres prac:
1) rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego wraz z rozbiórką drewnianej konstrukcji dachowej,
2) rozbiórka części kominów i posadzek na poddaszu nieużytkowym,
3) częściowa rozbiórka stropów betonowych i klatek schodowych,
4) wykucie i zamurowanie części otworów okiennych i drzwiowych,
5) wykonanie nadbudowy w konstrukcji stalowej - system szkieletowy zimnogięty, wraz z dociepleniem ścian zewnętrznych w systemie BSO,
6) wykonanie konstrukcji dachowej w stalowym systemie szkieletowym wraz z pokryciem z dostosowaniem do montażu systemu paneli fotowoltaicznych,
7) wykonanie nowych, żelbetowych klatek schodowych,
8) dostawa i montaż stolarki okiennej PVC zgodnie z zestawieniem,
9) wykonanie szybu windowego wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem dźwigu osobowego,
10) wykonanie zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
11) wykonanie posadzek,
12) wykonanie ścian wewnętrznych w systemie suchej zabudowy wraz z wykończeniem,
13) wykonanie sufitów podwieszanych w systemie modułowym oraz pełnym G-K,
14) wykończenie posadzek wykładzinami zgrzewanymi PVC,
15) dostawa i montaż zabudowy sanitariatów z płyt wodoodpornych typu HPL,
16) wykonanie wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej,
17) dostawa i montaż armatury łazienkowej zgodnie z zestawieniem,
18) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z odzyskiem ciepła (rekuperacja),
19) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z klimatyzacją w oparciu o system zasilany agregatami wody lodowej i klimakonwektorów,
20) wykonanie systemu BMS (zarządzania budynkiem) dla projektowanej nadbudowy z możliwością dalszej rozbudowy dla całego budynku,
21) wykonanie instalacji elektrycznej wraz z osprzętem,
22) dostawa wyposażenia sal dydaktycznych i pokoi mieszkalnych zgodnie z wykazem zawartym w opisie wyposażenia.
2. Niniejsza inwestycja jest współfinansowana z Promesy otrzymanej w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych – edycja druga nr Edycja2/2021/355/PolskiLad.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

39290000-1 - Wyposażenie różne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7999968,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7999968,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7999968,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAWBUD-Rawicz Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6990004364

7.3.3) Ulica: Śląska 88

7.3.4) Miejscowość: Masłowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

część robót ogólnobudowlanych, utwardzenia, instalacje elektryczne, część robót sanitarnych, dostawa wyposażenia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7999968,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.