eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pisz › Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury



Ogłoszenie z dnia 2022-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Piski Dom Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000687445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Ignacego Daszyńskiego 16

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 4232675

1.5.8.) Numer faksu: 87 4232675

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pdkpisz@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pdk.pisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e53e9da8-37f3-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00422061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00307472/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko – Mazurskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00353273/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PDK.554/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 11414050,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i rozbudowa Piskiego Domu Kultury. Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy, w szczególności:
1) wykonania częściowych robót rozbiórkowych (zgodnie z aktualnym przedmiarem robót);
2) wykonania częściowych robót fundamentowych (zgodnie z aktualnym przedmiarem robót);
3) wykonania częściowych robót konstrukcyjnych (zgodnie z aktualnym przedmiarem robót);
4) wykonania konstrukcji i pokrycia dachu;
5) wykonania elewacji obiektu;
6) wykonania izolacji w budynku;
7) wykonania opaski z kostki betonowej wokół budynku;
8) wykonania posadzek;
9) montażu stolarki okiennej i drzwiowej;
10) montażu balustrad;
11) montażu wind;
12) wykonania robót wykończeniowych;
13) dostawy i montażu wyposażenia obiektu;
14) wykonania przyłącza wodociągowego;
15) wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej i deszczowej;
16) wykonania przyłącza centralnego ogrzewania;
17) wykonania instalacji wody zimnej, wody ciepłej, przeciwpożarowej;
18) wykonania instalacji kanalizacyjnej;
19) wykonania instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego;
20) wykonania instalacji wentylacyjnej;
21) wykonania instalacji oddymiającej;
22) wykonania instalacji wody lodowej;
23) wykonania instalacji elektrycznej;
24) wykonania instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego;
25) montażu wyposażenia przeciwpożarowego;
26) wykonania instalacji sygnalizacji pożaru SAP;
27) wykonania instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV;
28) wykonania instalacji odgromowej i przeciwprzepięciowej;
29) wykonania sieci okablowania strukturalnego;
30) wykonania systemu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego;
31) wykonania zagospodarowania terenu.
2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik
nr 4 do SWZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej załącznik
nr 5 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432110-8 - Kładzenie podłóg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 19 września 2022 r. Zamawiający – Piski Dom Kultury wszczął postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy. Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19 września 2022 r. pod nr 2022/BZP 00353273/01 . Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 12 października 2022 r. do godz. 10:00, wpłynęło pięć ofert, w tym trzy niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający dokonał oceny złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu. Na podstawie art. 274 ust 1 ustawy wezwał Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia, w celu potwierdzenia przez Wykonawcę braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca złożył w wyznaczonym terminie podmiotowe środki dowodowe, które nie potwierdziły spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wezwany do wyjaśnień, stwierdził iż nie posiada doświadczenia polegającego na wykonaniu co najmniej jednej roboty budowlanej, polegającej na przebudowie, rozbudowie lub budowie obiektu budowlanego o wartości inwestycji nie mniejszej niż 2.500.000,00 zł brutto. Ceny pozostałych złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu znacznie przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę 10.712.981,83 zł brutto, którą zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal) przed otwarciem ofert. Cena złożonej oferty z najniższą ceną wyniosła 15.950.377,04 zł brutto, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2 lit. B ustawy. Cena Oferty z najniższą kwotą, która nie podlega odrzuceniu wynosi 23.995.879,67 zł brutto.
Zamawiający, po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych, nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23995879,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26316498,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.