eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Blachownia › "Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla Domu Pomocy społecznej w Blachowni"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla Domu Pomocy społecznej w Blachowni"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W BLACHOWNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000932844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Henryka Sienkiewicza 6

1.5.2.) Miejscowość: Blachownia

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-290

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34/3270376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsblachownia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsblachownia.4bip.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8987f4b0-463a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Zamawiający publiczny

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla Domu Pomocy społecznej w Blachowni"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8987f4b0-463a-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057534/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa produktów mleczarskich

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371082

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.226.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 91108,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich dla Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
2. Zestawienie oraz szczegółowy opis artykułów mleczarskich zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ – Formularz asortymentowo- cenowy, który jest jednocześnie załącznikiem do umowy.
3. Cechy dyskwalifikujące dla wszystkich artykułów spożywczych: nalot pleśni, objawy gnilne, uszkodzenia, zabrudzenia, przeterminowanie produktu, cechy fizyczne i organoleptyczne świadczące o przechowywaniu lub transportowaniu w niewłaściwych warunkach.
4. Artykuły mleczarskie będące przedmiotem zamówienia muszą odpowiadać warunkom jakościowym, zgodnym z obowiązującymi atestami, Polskimi Normami, prawem żywnościowym oraz obowiązującymi zasadami GMP/GHP i systemu HACCP lub systemu zgodnym z ISO 22000:2005, ustawą o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz rozporządzeniami wydanymi na jej podstawie.
5. Oferowane artykuły powinny odpowiadać standardowi jakościowemu – dobra jakość, świeże, nieprzeterminowane, spełniające wymogi higieniczno-sanitarne, w pojemnikach lub opakowaniach również o odpowiednich wymaganiach higieniczno-sanitarnych.
6. Każdy z produktów powinien być dostarczany w jego początkowym okresie przydatności do spożycia.
7. Dostarczane produkty mają być najwyższej jakości pod względem właściwości organoleptycznych i odżywczych.
8. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania towaru bezpośrednio do rąk upoważnionego pracownika. Nie dopuszcza się pozostawienia towaru bez opieki lub przekazywania go osobom nieupoważnionym.
9. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:

CPV 15500000-3 – produkty mleczarskie,
CPC 15400000-2 (oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne),
CPV 15430000-1(tłuszcze jadalne).

10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania dostawcy do przedłożenia próbek w celu sprawdzenia parametrów oferowanego towaru.
11. Ilość zamówionych towarów powinna być zgodna z zamówieniem ilością i terminem dostawy.
12. Z dostawą łączy się usługa transportowa oraz rozładunek u Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi i HACCP w sposób zapobiegający utracie walorów smakowych i odżywczych oraz na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się wnosić przedmiot zamówienia do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego stosując się do aktualnych wymagań epidemiologicznych.
13. Dostarczane towary powinny być w zamkniętych, opakowaniach zbiorczych, adekwatnych do rodzaju produktu, bez uszkodzeń, odpowiednich z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa zdrowotnego żywności . Każda dostarczana partia produktów powinna być identyfikowalna. Opakowania artykułów mleczarskich – słoiki szklane, torebki papierowe, kartony, torby foliowe muszą być odpowiednio oznakowane, czyste, bez oznak zawilgocenia, zapleśnienia, obecności szkodników, całe i szczelne. Dostawy muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP/GMP.
14. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym zaświadczenie lekarskim do celów sanitarno- epidemiologicznych, które okazują na każde żądanie zamawiającego.
15. Nie dopuszcza się pozostawiania żywności osobom nieupoważnionym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91108,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91108,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91108,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7720100259

7.3.3) Ulica: Jagiellońska 4

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91108,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2024-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.