eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Grabno - roboty wykończeniowe



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Grabno – roboty wykończeniowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/osno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Grabno – roboty wykończeniowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca30ab48-1ef2-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023890/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa świetlicy wiejskiej w Grabnie - wykończenie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Grabno – roboty wykończeniowe”.
2. Zakres zamówienia obejmuje dokończenie robót budowlanych w budynku świetlicy wiejskiej w Grabnie, której roboty budowlane związane z budową budynku świetlicy w stanie surowym zamkniętym zostały odebrane przez Zamawiającego w marcu 2022 r.
3. Zakres robót obejmuje wykonanie m.in.:
1) strop podwieszony;
2) roboty wykończeniowe, w tym: wyprawy tynkarskie wykonywane na ścianach; wykonanie gładzi na ścianach; malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów; obsadzenie parapetów; wykonanie posadzek, w tym posadzek
z płytek; wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, przeciwwodnych, cieplnych i przeciwdźwiękowych (posadzki); położenie płytek na ścianach i cokolików;
3) roboty elewacyjne, w tym: wykonanie ocieplenia ścian budynków płytami styropianowymi wraz z wykonaniem cienkowarstwowej wyprawy tynkarskiej wraz z malowaniem elewacji; wykonanie tynku strukturalnego na cokole; wykonanie obróbek blacharskich z blachy (parapety);
4) montaż stolarki okiennej (drzwi balkonowe z roletą zewnętrzną) i stolarki drzwiowej drewnianej;
5) wykonanie instalacji wewnętrznej elektrycznej, w tym: montaż przewodów; montaż tablicy rozdzielczej; montaż puszek instalacyjnych podtynkowych; wykonanie sprawdzenia i pomiarów obwodu elektrycznego niskiego napięcia; montaż urządzeń grzewczych; montaż opraw oświetleniowych; montaż gniazd i włączników;
6) wykonanie instalacji odgromowej;
7) wykonanie instalacji wodociągowej w budynku;
8) wykonanie instalacji grzewczej, w tym: system podłóg z elektrycznym ogrzewaniem podłogowym; montaż kominka opalanego peletem drzewnym lub słomianym wraz z wykonaniem podłączeń i obudowy kominka;
9) wykonanie instalacji wodociągowej wraz z osprzętem;
10) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej wraz z montażem wyposażenia;
11) montaż ogniw fotowoltaicznych wraz ze stelażem, montaż inwertera i wykonanie podłączenia ogniw fotowoltaicznych;
12) zagospodarowanie terenu, w tym: roboty przygotowawcze, wykonanie podbudowy, montaż obrzeży i krawężników, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej (dojazdy, parkingi), ułożenie obrzeży trawnikowych, montaż latarń oświetleniowych parkowych wraz z wykonaniem fundamentu.
4. Do budynku zostało wykonane zewnętrzne przyłącze kanalizacyjne wraz z montażem zbiornika bezodpływowego.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 10 do SWZ (projekt budowlany wraz z aneksem, STWiORB) oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
6. W przypadku, gdy jakikolwiek element opisu przedmiotu zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa
w art. 101 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. Powyższe należy rozumieć jako preferowanie typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w dokumentacji zamówienia standardów.
7. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie oraz dokumenty na potwierdzenie równoważności zastosowanych materiałów, produktów i rozwiązań. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych.
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 699888,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 879866,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 699888,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Kartech Karolina Chciuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971279102

7.3.3) Ulica: Polna 7D

7.3.4) Miejscowość: Kowalów

7.3.5) Kod pocztowy: 69-110

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

montaż instalacji fotowoltaicznej, nazwa podwykonawcy nie jest jeszcze znana


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 699888,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.