eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego



Ogłoszenie z dnia 2023-10-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/802985

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-914d8a94-369c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032070/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Nadzór inwestorski - Budowa centrum mieszkalno-opiekuńczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00347518

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.31.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4784890,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w zakresie inwestycji „Budowa Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego”. Zadanie realizowane jest w ramach Resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo – mieszkalne” finansowany z państwowego funduszu celowego pn. Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.
.2. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ, najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie będzie realizowane w obszarze Gminy Wieliczka, w województwie małopolskim.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
3.1) Zaprojektowanie i wybudowanie trzykondygnacyjnego budynku centrum opiekuńczo-mieszkalnego wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr ew. 21 w miejscowości Węgrzce Wielkie, gm. Wieliczka. W budynku na parterze ma znajdować się część dzienna – dla zapewnienia całodziennego świadczenia usług dla uczestników programu, a na pierwszym i drugim piętrze część mieszkalna, tj. pomieszczenia mieszkalne z łazienkami dla pobytu całodobowego dla 20-tu osób w pokojach jednoosobowych i jednym dwuosobowym. Budynek ma być wyposażony w urządzenia i windę dla osób z niepełnosprawnością ruchową .
3.2) Projektuje się budynek na rzucie prostokąta o wymiarach w osi 31,00 x 12,50 m i wysokości wg. rozporządzenia = 9,60 m. Budynek trzykondygnacyjny murowany, stropy żelbetowe monolityczne, dach wysoki o konstrukcji drewnianej z pokryciem blachą gładką (panele łączone na rąbek stojący). Budynek wyposażony będzie w podstawowe instalacje wewnętrzne, wod.,-kan., centralne ogrzewanie z kotłem gazowym, instalacją gazową dla celów socjalno-bytowych i ogrzewania, instalacje elektryczne, monitoring, system przyzywowy i inne.
3.3) Na parterze budynku będzie znajdować się: główne wejście do budynku wraz z układem komunikacji ogólnej wraz z klatką schodową i windą. Bezpośrednio do holu będą przylegać do pomieszczenia pobytu dziennego, w tym recepcja (pomieszczenia dla opiekunów z zapleczem), sala dzienna z aneksem wypoczynkowo-telewizyjnym, pomieszczenia socjalno-biurowe, szatnia, zaplecze opieki medycznej, biblioteka, pralnia, suszarnia i zaplecze sanitarne dla personelu oraz osób pobytu dziennego w tym osób z niepełnosprawnością ruchową.
3.4) Na pierwszymi i drugim piętrze projektuje się pomieszczenia mieszkalne pobytu całodobowego w pokojach z łazienkami oraz pomieszczenia ogólne dostępne dla mieszkańców budynku takie jak pomieszczenie rekreacyjne z aneksem kuchennym z wyposażeniem, oraz pom. gospodarczo-składowe. Pomieszczenia mieszkalne na pierwszym i drugim piętrze usytuowane są w układzie korytarzowym. Na pierwsze i drugie piętro będzie prowadziła obudowana klatka schodowa oraz winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Pomieszczenia mieszkalne na pierwszym i drugim piętrze usytuowane są w układzie korytarzowym. Na pierwsze i drugie piętro prowadza dwie obudowane i oddymiane klatki schodowe oraz winda dostosowana dla osób z niepełnosprawnością ruchową.
Dane techniczne projektowanej budowy:
● Powierzchnia zabudowy: 415,75 m²
● Powierzchnia użytkowa: 878,30 m²
w tym:
ogólnodostępny parter340,90 m²
piętro- pomieszczenia całodobowego zamieszkania 331,80 m²
poddasze- pomieszczenia całodobowego zamieszkania 205,60 m²
● Kubatura budynku: 3.638,00 m³
● Wysokość budynku wg.WT: 9,60 m
3.5) Terenowe obiekty zagospodarowania terenu, infrastruktura i mała architektura:
Na terenie działki jako obiekty towarzyszące zabudowie projektuje się układ dojść i dojazdów z parkingami dla samochodów osobowych oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Od strony wschodniej projektuje się taras a dalej tereny rekreacyjne, a w tym; ogród rekreacyjny, ścieżki spacerowo-rekreacyjne, place rekreacyjne obiekty małej architektury takie jak ławki parkowe do siedzenia, tereny zieleni niskiej w tym; trawniki oraz zieleń wysoką- drzewa.
Powierzchnia terenu inwestycji ~~ 5.875,00 m²
Powierzchnia zabudowy:
Projektowany budynek COM: 415,75 m²
Taras: 45,00 m²
Dojazdy wewnętrzne: 285,00 m²
Parking dla niepełnosprawnych: 36,00 m²
Parking dla sam. Osobowych: 220,00 m²
Chodniki i dojścia: 154,00 m²
Ścieżki spacerowo-rekreacyjne: 120,00 m²
Plac rekreacyjny: 80,00 m²
Pow .zainwestowania: 1 355,75 m²
Ławki parkowe: 12 szt.
Altana ogrodowa: 1 szt.
Zieleń wysoka drzewa:
Zieleń niska-trawy i murawy: 1 936,25 m²
Ogrodzenie terenu inwestycji: 248,00 mb
4. Na zakres przedmiotu zamówienia składa się w szczególności:
4.1) budowa budynku o pow. zabudowy 415,75 m², trzykondygnacyjnego, zwieńczonego wysokim dachem wielospadowym o konstrukcji drewnianej z pokryciem blachą dachówkową, wyposażonego m.in. w:
- Instalacje elektryczne;
- Oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne;
- Instalacje odgromowe;
- Instalacja przywoławczo –przyzywowa;
- Instalacje komputerowa;
- Instalacje telefonii stacjonarnej, bezprzewodowej i sieci WI-FI;
- Instalacje monitoringu CCTV;
- Instalacja kanalizacyjna sanitarna i opadowa;
- Instalacja wodociągowa;
- Instalacja centralnego ogrzewania i ccwu;
- Instalacja wentylacji i klimatyzacji;
4.2) zagospodarowanie terenu wokół budynku, w zakresie obejmującym m.in.:
- wykonanie parkingu dla samochodów osobowych oraz dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- wykonanie tarasu;
- utworzenie terenów rekreacyjnych a w tym; ogród rekreacyjny, ścieżki spacerowo-rekreacyjne, place rekreacyjne;
- tereny zieleni niskiej w tym: trawniki oraz zieleń wysoką- drzewa;
- elementy małej architektury (ławki parkowe w ilości 12 szt., altana ogrodowa – 1szt.).
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zakres prac oraz sposób i warunki realizacji określają projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 6 do SWZ, program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również „PFU”) wraz z załącznikami – załącznik nr 9 do SWZ.
5. Przedstawione parametry obiektu są wielkościami orientacyjnymi. Ostateczne wartości w zakresie ±5% danych technicznych obiektu ustali Wykonawca sporządzając Dokumentację Projektową. Zakres Zamówienia obejmuje wszystkie niezbędne działania mające na celu prawidłowe, zgodne z przepisami, warunkami Umowy, wymaganiami podanymi w niniejszym Programie Funkcjonalno-Użytkowym i najlepszą dostępną wiedzą zaprojektowanie i wykonanie Przedmiotu Zamówienia, a w szczególności następującego rodzaju czynności oraz roboty:
1) Sporządzenie harmonogramu terminowo-finansowo-rzeczowy robót;
2) Ubezpieczenie budowy (o którym mowa w pkt 3.11.6) SWZ;
3) Pozyskanie i weryfikację wszystkich danych niezbędnych do prawidłowego zaprojektowania i wykonania Przedmiotu Zamówienia,
4) Wykonanie pomiarów i badań;
5) Sporządzenie map do celów projektowych w skali 1:500;
6) Obsługa geodezyjna, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej,
7) Uzyskanie wyrysu i wypisu z rejestru gruntów;
8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego warunków zasilania w media dla projektowanych obiektów, jeżeli zachodzi potrzeba zmiany;
9) Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
10) Sporządzenie wszystkich dokumentów koniecznych dla rozpoczęcia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami (dokumentów dla zgłoszenia robót, projektu budowlanego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane – tekst jedn. Dz.U. 2021 poz. 2351), w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych warunków, zgód, uzgodnień, opinii, decyzji, a także zgłoszenie robót w imieniu Zamawiającego do właściwego organu i uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia (dla robót niewymagających pozwolenia na budowę), wystąpienie do właściwego organu w imieniu Zamawiającego i uzyskanie ostatecznych decyzji o pozwoleniu na budowę (dla robót wymagających uzyskania pozwolenia na budowę) wraz z opłatami te uzgodnienia;
11) Sporządzenie projektów wykonawczych;
12) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, Programu Zapewnienia Jakości oraz
projektu organizacji robót;
13) Świadectwo charakterystyki energetycznej budynku
14) Sporządzenie kosztorysów;
15) Wykonanie i umieszczenie w miejscu robót tablicy informującej o dofinansowaniu inwestycji z Resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo – mieszkalne” finansowanego z państwowego funduszu celowego pn. Solidarnościowy Fundusz Wsparcia Osób Niepełnosprawnych.
16) Organizację i utrzymanie zaplecza Wykonawcy, sali narad, placów składowych, wraz z wykonaniem koniecznych przyłączy i dojazdów, a także ich usunięcie po zakończeniu robót budowlanych;
17) Dostawę materiałów i urządzeń na teren budowy;
18) Wykonanie robót budowlanych na podstawie prawomocnego pozwolenia na budowę, w sposób zgodny z: dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym i poleceniami Inspektora Nadzoru;
19) Obsługę geodezyjną robót, w tym sporządzenie operatów, inwentaryzacji powykonawczej, dokumentacji geodezyjno – kartograficznej i przekazanie jej do właściwego ośrodka;
20) Nadzór autorski projektantów;
21) Zaprojektowanie, uzgodnienie i wykonanie zmiany organizacji ruchu oraz wykonanie lub zorganizowanie objazdów na czas prowadzenia robót;
22) Uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu robót budowlanych;
23) Wywóz i zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w związku z prowadzonymi robotami, w tym nadmiaru ziemi, materiałów z rozbiórek;
24) Sporządzenie instrukcji BHP i p.poż.,
25) Sporządzenie instrukcji eksploatacji obiektów, w tym obsługi i konserwacji urządzeń;
26) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
27) Przygotowanie niezbędnych dokumentów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów budowlanych, wykonanych w zakresie Zamówienia;
28) Świadczenie usług gwarancyjnych, usunięcie wad i szkód, które zostaną zgłoszone przed upływem okresu gwarancji lub rękojmi oraz dokonywanie przeglądów serwisowych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45215221-2 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej

45410000-4 - Tynkowanie

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45321000-3 - Izolacja cieplna

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233251-3 - Wymiana nawierzchni

45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów

45233140-2 - Roboty drogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5850000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8290000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5850000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. VANGA Artur Gromala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6831206836 , Regon: 356430331

7.3.4) Miejscowość: Grajów 205

7.3.5) Kod pocztowy: 32-020

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5850000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.