eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Witaszyczki › Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Recyklingu - Sp. z o.o. w Jarocinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251580939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mariusza Małynicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Witaszyczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-200

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 747 24 56

1.5.8.) Numer faksu: 62 747 24 56

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wcr-jarocin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgo-jarocin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jarocin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6296ccd5-1a5b-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421545

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006228/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa bloczków betonowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00326938

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WCR/ZP/16/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 800000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych zgodnie z załącznikiem graficznym, stanowiącym załącznik do niniejszego SWZ na terenie spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie.
Część 1:
- boks magazynowy B9: ściana południowa o długości około 8,0m oraz ściana zachodnia o długości min. 21,5m,
- boks magazynowy B12: ściany wydzielające strefy składowania - szt. 2 o długości min. 26,0m,
- boks magazynowy B13: ściany wydzielające strefy składowania - szt. 2 o długości min. 21,0m,
- boks magazynowy B15: ściana wydzielająca strefy składowania - szt. 1 o długości min. 20,2m,
- boks magazynowy B26: ściany wydzielające strefy składowania - szt. 3 o długości min. 26,0m,
- wysokość ścian to min. 5m,
- boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
- ściany powinny być zbudowane głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
- dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
- bloczki wykonane z betonu C30/37,
- montaż bloczków na zakładkę,
- boksy ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (oznaczenie Etap I),
- transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Witaszyczki, ul. Im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin),
- Wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
- Wykonawca poinformuje Zamawiającego min. 10 dni przed przystąpieniem do realizacji danego ETAPU za pośrednictwem pisma lub poczty elektronicznej,
- Część I należy zrealizować w ciągu 80 dni od podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111600-7 - Bloki

4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych zgodnie z załącznikiem graficznym, stanowiącym załącznik do niniejszego SWZ na terenie spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie.
Część 2:
a) - boks magazynowy o długości min. 17m, zakończony dwoma ścianami o dł. min. 12m każda,
- wysokość boksu to min. 5m,
- boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
- boks magazynowy powinien być zbudowany głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
- dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
- bloczki wykonane z betonu C30/37,
- montaż bloczków na zakładkę,
- boks ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (oznaczenie Etap II),
- transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Witaszyczki, ul. Im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin),
- Wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
- Część IIa należy zrealizować w ciągu 100 dni od podpisania umowy.
b) - ściana o długości min. 11m, przylegająca bezpośrednio do już istniejącego bosku z bloczków betonowych,
- wysokość ściany to min. 5m,
- ściana wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
- ściana powinna być zbudowana głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
- dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
- bloczki wykonane z betonu C30/37,
- montaż bloczków na zakładkę,
- boks ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (oznaczenie Etap II),
- transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Witaszyczki, ul. Im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin),
- Wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
- Wykonawca poinformuje Zamawiającego min. 10 dni przed przystąpieniem do realizacji danego ETAPU za pośrednictwem pisma lub poczty elektronicznej,
- Część IIb należy zrealizować w ciągu 100 dni od podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111600-7 - Bloki

4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa bloczków betonowych wraz z ułożeniem boksów magazynowych zgodnie z załącznikiem graficznym, stanowiącym załącznik do niniejszego SWZ na terenie spółki Wielkopolskie Centrum Recyklingu – Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Jarocinie.
Część 3:
- boks magazynowy o długości min. 66m, zakończony dwoma ścianami o dł. min. 22m każda wraz ze ścianą dzielącą boks na dwie części również o dł. min. 22m,
- wysokość boksu to min. 5m,
- boks po wybudowaniu musi spełniać normę REI 240,
- Boks magazynowy powinien być zbudowany głownie (min. 70% całości) z bloczków betonowych o wymiarach: sz.80 x dł.120 x wys.40 cm lub sz.80 x dł.140 x wys.40cm lub sz.80 x dł.120 x wys.60cm lub sz.80 x dł.160 x wys.60cm lub sz.80 x dł.120 x wys.80 lub sz.80 x dł.140 x wys.80cm oraz sz.80 x dł.160 x wys.80cm przy czym należy użyć bloczków o jednym zdeklarowanym rozmiarze wybranym z powyższych,
- dopuszcza się inne wymiary bloczków betonowych tylko w miejscu łamania muru oraz w sytuacji gdzie trzeba dopasować jego długość do krawędzi placu, na którym będzie umieszczony,
- bloczki wykonane z betonu C30/37,
- montaż bloczków na zakładkę,
- boks ustawiony zgodnie z załącznikiem graficznym (oznaczenie Etap III),
- transport, załadunek oraz rozładunek kostek betonowych na terenie Zamawiającego jest po stronie Wykonawcy (Witaszyczki, ul. Im. Mariusza Małynicza 1, 63-200 Jarocin),
- Wykonawca ponosi pełen koszt ustawienia boksów (w tym transport i rozładunek) wraz z materiałami budowlanymi niezbędnymi do ich prawidłowego ułożenia,
- Część III należy zrealizować w ciągu 120 dni od podpisania umowy lecz nie wcześniej niż 80 od jej podpisania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44114200-4 - Produkty betonowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44111600-7 - Bloki

4.5.5.) Wartość części: 350000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 760970,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 760970,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 760970,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5010015997

7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 760970,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164020,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164020,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164020,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5010015997

7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164020,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420444,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420444,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420444,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WIGMET T. DYRSOWICZ, W. MAŚLANKA SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: PL 5010015997

7.3.3) Ulica: Osiedle Kazimierza Wielkiego 9

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420444,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.