Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00354801/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż wyposażenia drobnego dla Domu Pomocy Społecznej oraz Ośrodka Wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną przy ul. Wysockiego w Warszawie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ludwika Kondratowicza 20
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-983
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 4438 704
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: targowek.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.targowek.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż wyposażenia drobnego dla Domu Pomocy Społecznej oraz Ośrodka Wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną przy ul. Wysockiego w Warszawie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ed6d561-3c24-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00421287
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011417/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa wyposażenia – akcesoria łazienkowe, oświetleniowe, tablice informacyjne, magnetyczne, kosze i inne akcesoria wyposażenia wnętrz na budowę Domu Pomocy Społecznej w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00354801
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-44/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 334375,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 135040,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia drobnego dla Domu Pomocy Społecznej oraz Ośrodka Wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną przy ul. Wysockiego w Warszawie w ramach inwestycji p. n. „Budowa domu pomocy społecznej oraz ośrodka wsparcia dla osób z niepełnosprawnością intelektualną wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Wysockiego” w Warszawie.
1. 1. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko do budynku domu pomocy społecznej oraz ośrodka wsparcia przy ul. Wysockiego w Warszawie wyposażenie zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. W zakres przedmiotu Umowy wchodzą sprzedaż, transport, rozładunek, wniesienie, montaż wraz z instalacją (jeśli będzie wymagać tego wyposażenie) oraz ustawienie wyposażenia w wyznaczonym pomieszczeniu i miejscu.
1. 2. Dostarczone wyposażenie dla budynku Domu Pomocy Społecznej oraz Ośrodka Wsparcia muszą być produktem fabrycznie nowym, nie starszym niż 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy w oryginalnym opakowaniu, wolnym od wad, posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi polskich norm oraz powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym jeżeli jest to wymagane, dopuszczenie do stosowania w placówkach medycznych.
2. Wymagane parametry wyposażenia drobnego dla budynku domu pomocy społecznej oraz ośrodka wsparcia określono w Opisie przedmiotu zamówienia – w załączniku nr 1 do SWZ, stanowiącym równocześnie tabelę kalkulacji ceny.
3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Uzasadnienie: Przedmiotowe postępowanie stanowi część zamówienia na dostawy wyposażenia, poszczególne części zamówienia stanowią przedmiot odrębnych postępowań i zostaną udzielone osobnymi postępowaniami.
6. Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
7. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia uzgodni z Zamawiającym lub Zamawiającym i przyszłym użytkownikiem sposób wykonania dostawy oraz montażu wymienionego w wykazie wyposażenia.
8. Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia objęty był gwarancją nie krótszą niż 12 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39290000-1 - Wyposażenie różne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 372936,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Encoretech Pl Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9592019244
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-953
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu do magazynowania odpadów wielkogabarytowych i budowlanych ze zbiornikiem wód wraz z infrastrukturą towarzyszącą na SPO w Mokrawicy
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego części zachodniej (oś 10, 27) Tarczyński Arena Wrocław
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach oświatowych Gminy Jejkowice
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" przy Zespole Szkół w Raciążu w ramach zadania pn. "Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Zespole Szkół w Raciążu"
- ZAKUP SPRZĘTU OŚWIETLENIOWEGO NA SCENĘ KAMERALNĄ TEATRU IM. STEFANA JARACZA W ŁODZI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.