eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 406 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 203 m2, wykonanie trawnika (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 406 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 203 m2, wykonanie trawnika (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 406 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 203 m2, wykonanie trawnika (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-252299c6-5d2d-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w postępowaniu przetargowym nr ZIM-DZ.2621.8.2021 na wybór wykonawcy robót pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszar A- Alejka Księży Młyn” przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do wartości ) 183 414,63 zł netto.Miasto Łódź, ze względu na konieczność zakończenia rzeczowego projektu pn.: „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna”do dnia 28 lutego 2023r.podjęło decyzję zmniejszenia zakresu umowy o rezygnację z wykonania nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 404 m2,nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości8/10cm o powierzchni 203 m2,wykonanie trawnika o powierzchni 535 m2 oraz montażu żeliwnych barierek chodnikowych oddzielających zieleniec od jezdni z bruku na odcinku wschodnim ulicy Księży Młyn od budynku położonego przy ul.Księży Młyn 7 do ul. Księży Młyn /przy szkole/”(...)dalsza część znajduje się w Sekcji IX INFORMACJE DODATKOWE.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZIM-DZ.2621.8.2021

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.43.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 171291,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót objętych umową nr 263.61/DZ/2021 z dnia 30.07.2021 r. pn: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszar A-Alejka Księży Młyn”. Zamówienie polega na wykonaniu nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 406 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 203 m2, wykonaniu trawnika o powierzchni 535 m2 oraz montażu żeliwnych barierek chodnikowych oddzielających zieleniec od jezdni z bruku na odcinku wschodnim ulicy Księży Młyn od budynku położonego przy ul. Księży Młyn 7 do ul. Księży Młyn /przy szkole/ zgodnie z obowiązującymi przepisami , a w szczególności z wymogami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2023 poz. 682 ze zm.), Ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2022 poz. 840),
w szczególności:
1) wykonanie nawierzchni pieszej z bruku 8-10 cm o powierzchni 203 m2:
a) ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca,
b) mechaniczne wykonanie koryta,
c) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników,
d) wykonanie podbudowy,
e) wykonanie nawierzchni z brukowca 8-10 cm,
2) Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 406 m2:
a) ręczne rozebranie nawierzchni z brukowca,
b) mechaniczne wykonanie koryta,
c) mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników,
d) wykonanie podbudowy,
e) wykonanie nawierzchni z brukowca 16-20 cm z demontażu,
3) regulacja armatury, szt. 2,
4) montaż żeliwnej barierki chodnikowej, 40 kpl.,
5) urządzenie trawnika o powierzchni 0,054 ha,
zgodnie z Decyzją zamienną Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – nr WUOZ-ZN.5142.1487.2020.ES z dnia 16.02.2021 r., stanowiącą załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową pn.: „PROJEKT BUDOWLANY ZAMIENNY ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENI PUBLICZNEJ KSIĘŻEGO MŁYNA W ŁODZI – OBSZAR A, UL. KSIĘŻY MŁYN ALEJKA (WPIS DO REJESTRU ZABYTKÓW NR A/361) W RAMACH PROJEKTU „SZLAKIEM ARCHITEKTURY WŁÓKIENNICZEJ. REWITALIZACJA KSIĘŻEGHO MŁYNA” OBEJMUJĄCY: MONTAŻ MAŁEJ ARCHITEKTURY, REMONT NAWIERZCHNI I PRZEBUDOWĘ KABLOWEJ SIECI ENERGETYCZNEJ OŚWIETLENIA ZEWNĘTRZNEGO, NASADZENIA I PIELĘGNACJA ZIELENI. DZIAŁKA NR 97-OBRĘB W-25 KATEGORIA OBIEKTU XXV opracowanej przez PPHU „PLANT” Sp. z o.o. PRACOWNIA PROJEKTOWA”, stanowiącym załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia.
Zakres przestrzenny przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do opisu przedmiotu zamówienia.
Obszar inwestycji znajduje się w wykazie zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków pod nr A/361 i znajduje się pod ochroną konserwatorską Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
Uwagi:
1) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich dodatkowych pozwoleń, zezwoleń, w tym na zajęcie pasa drogowego, decyzję na umieszczenia urządzenia obcego w pasie drogowym, uzyskania odbiorów od gestorów infrastruktury i zarządcy dróg, w szczególności odtworzenia nawierzchni dróg oraz do przeprowadzenia niezbędnych badań i opracowania wymaganych dokumentacji oraz wykonania dokumentacji powykonawczych na wykonane roboty,
2) Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zapewnić prowadzenie nadzoru archeologicznego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) – (załączniku nr 1 do zaproszenia do negocjacji) oraz wzorze umowy (załącznik nr 2 do zaproszenia do negocjacji).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 291879,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 291879,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 291879,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8311638631

7.3.3) Ulica: ul. Piekarnicza 7

7.3.4) Miejscowość: Łask

7.3.5) Kod pocztowy: 98-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 291879,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-05 do 2023-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. dot. Sekcji III pkt. 3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający w postępowaniu przetargowym nr ZIM-DZ.2621.8.2021 na wybór wykonawcy robót pn.: „Zagospodarowanie przestrzeni publicznej obszar A- Alejka Księży Młyn” przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych do wartości ) 183 414,63 zł netto.
Miasto Łódź, ze względu na konieczność zakończenia rzeczowego projektu pn.: „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna” do dnia 28 lutego 2023 r. podjęło decyzję zmniejszenia zakresu umowy o rezygnację z wykonania nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 404 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 203 m2, wykonanie trawnika o powierzchni 535 m2 oraz montażu żeliwnych barierek chodnikowych oddzielających zieleniec od jezdni z bruku na odcinku wschodnim ulicy Księży Młyn od budynku położonego przy ul. Księży Młyn 7 do ul. Księży Młyn /przy szkole/”.
W ramach zadania pn. „Szlakiem Architektury Włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna – Etap II” prowadzone są remonty budynków położonych przy ulicy Księży Młyn nr 7 i Księży Młyn nr 11. Dla wykonania remontu Wykonawca musiał mieć zapewniony dojazd w pobliże budynków samochodami ciężarowymi i ciężkim sprzętem (koparko-ładowarka) oraz możliwość zorganizowania placu budowy. Dojazd drogą dojazdową podwórka Księży Młyn 1-11 był i jest niemożliwy ze względu na zagospodarowanie podwórka w projekcie „Szlakiem architektury włókienniczej. Rewitalizacja Księżego Młyna”. Zagospodarowanie podwórka nie przewidywało wjazdu ciężkim sprzętem po chodnikach i dojazdach wykonanych z brukowca. Obsługa budowy od strony podwórka spowodowałaby znaczne zniszczenia nawierzchni brukowych i zieleńców. Wykonanie jezdni i chodników z brukowca na odcinku od ulicy Księży Młyn 7 do budynku Księzy Młyn 11 do czasu zakończenia rozbiórek, przemurowań, wykonania remontu fundamentów, elewacji, więźby dachowej i pokrycia dachowego w przedmiotowych budynkach a głównie przed wykonaniem sieci i przyłączy ciepłowniczych do przedmiotowych budynków, projektowanych w jezdni i chodniku Alejki Księży Młyn, było nieuzasadnione. Ciężki sprzęt obsługujący remont budynków oraz wykopy związane z budową sieci cieplnej i przyłączy sieci cieplnej, spowodowałby całkowite zniszczenie nawierzchni jedni z brukowca i chodnika. Roboty budowy sieci cieplnej i przyłączy przy budynkach Księży Młyn 7 i 11 zakończą się, zgodnie z zawartymi umowami z Veolia do 29.09.2023 r. i od tego momentu istnieje możliwość dokończenia wykonania robót jezdni, chodnika, zieleńca i montażu barierek.
Zasadnym jest udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych dotychczasowemu Wykonawcy zgodnie z art. 305 pkt 1 w zw. z art 214 ust 1 pkt 7 ustawy pzp.

2. dot. Sekcji II pkt 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie nawierzchni jezdni z bruku polnego grubości 16/20 cm o powierzchni 406 m2, nawierzchni z chodników z bruku polnego grubości 8/10 cm o powierzchni 203 m2, wykonanie trawnika o powierzchni 535 m2 oraz montażu żeliwnych barierek chodnikowych oddzielających zieleniec od jezdni z bruku na odcinku wschodnim ulicy Księży Młyn od budynku położonego przy ul. Księży Młyn 7 do ul. Księży Młyn /przy szkole/”

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.