Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00399145/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
- 2023/BZP 00469326/01 - Wynik z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prace utrzymaniowe na terenie NW Nowy Sącz na potokach Gostwiczanka, Łęgówka, Łubinka, Jaworzynka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: KRAKOW@WODY.GOV.PL
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420822
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00399145
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.8. Sposób oceny ofert Przed zmianą:
1.Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów
2.1 cena brutto – waga 80%
2.2 okres rękojmi i gwarancji – waga 20%
Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru :
P= Pc+Prg
Gdzie:
P-– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Prg – liczba punktów w kryterium „rękojmia i gwarancja”
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3.Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
3.1.Punkty przyznawane za podane w ppkt. 15.2.1 SWZ kryterium ceny będą liczone według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C = --------------------------------------------- x 0,8
Cena brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 80 pkt.
3.2.Punkty przyznawane za podane w ppkt. 15.1 SWZ kryterium okres rękojmi i gwarancji będą liczone według następującego wzoru:
- jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi powyżej 36 ale poniżej 48 m-cy otrzyma 0 pkt.
- jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi do 48 m-cy otrzyma 20 pkt.
Maksymalna ilość pkt jaka Wykonawca może otrzymać w kryterium okres rękojmi i gwarancji wynosi 20 pkt.
UWAGA:
a. Okres gwarancji/rękojmi należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji/rękojmi w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji/rękojmi wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji/rękojmi niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji/rękojmi Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji/rękojmi tj. 36 miesięcy. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji/rękojmi uwzględniony do oceny ofert wynosi 48 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji/rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
4.W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium ceny), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
5.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów otrzymanych w pkt 15.3.1 SWZ.
6.Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
Po zmianie:
1.Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
2.Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów
2.1 cena brutto – waga 80%
2.2 okres rękojmi i gwarancji – waga 20%
Ocena ofert zostanie dokonana wg poniższego wzoru :
P= Pc+Prg
Gdzie:
P-– łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
Pc – liczba punktów w kryterium „cena brutto”,
Prg – liczba punktów w kryterium „rękojmia i gwarancja”
Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt
3.Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
3.1.Punkty przyznawane za podane w ppkt. 15.2.1 SWZ kryterium ceny będą liczone według następującego wzoru:
Cena brutto oferty najtańszej
C = --------------------------------------------- x 100 x 0,8
Cena brutto oferty badanej
Maksymalna liczba punktów jaką można uzyskać w tym kryterium wynosi 80 pkt.
3.2.Punkty przyznawane za podane w ppkt. 15.1 SWZ kryterium okres rękojmi i gwarancji będą liczone według następującego wzoru:
- jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi powyżej 36 ale poniżej 48 m-cy otrzyma 0 pkt.
- jeżeli Wykonawca zadeklaruje wydłużenie minimalnego okresu gwarancji i rękojmi do 48 m-cy otrzyma 20 pkt.
Maksymalna ilość pkt jaka Wykonawca może otrzymać w kryterium okres rękojmi i gwarancji wynosi 20 pkt.
UWAGA:
a. Okres gwarancji/rękojmi należy podać w formularzu ofertowym w miesiącach. Jeżeli Wykonawca poda okres gwarancji/rękojmi w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące zgodnie z zasadą 1 rok = 12 miesięcy.
b. MINIMALNY wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji/rękojmi wynosi 36 miesięcy. W przypadku podania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji/rękojmi niż wymagany, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5) ustawy Prawo zamówień publicznych, jako niezgodna z treścią SWZ. W przypadku nie podania (nie wpisania) w formularzu ofertowym okresu gwarancji/rękojmi Zamawiający uzna, iż Wykonawca oferuje jedynie wymagany, minimalny okres gwarancji/rękojmi tj. 36 miesięcy. MAKSYMALNY punktowany okres gwarancji/rękojmi uwzględniony do oceny ofert wynosi 48 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji/rękojmi dłuższy niż 48 miesięcy do oceny ofert zostanie przyjęty okres 48 miesięcy.
4.W przypadku, gdy dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybierze ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze (kryterium ceny), a jeśli dodatkowo zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę.
5.Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla zamówienia na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ. Za najkorzystniejszą dla zamówienia zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów otrzymanych w pkt 15.3.1 SWZ.
6.Obliczenia dokonywane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
196656,74
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia? Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
Zamawiający żąda określonej etykiety lub wskazuje mające zastosowanie wymagania określonej etykiety, zgodnie z art. 104 ustaw - etykiety społecznej
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Po zmianie:
Wykaz robót budowlanych
Wykaz osób
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Wykaz robót budowlanych
Wykaz osób
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
Zamawiający, dla każdej części zamówienia, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4.W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
Po zmianie:
Zamawiający, dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:
1.Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3.Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4.W odniesieniu do warunków określonych w pkt 7.2 SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną). Na ich potwierdzenie należy złożyć dokumenty określone w pkt 10.4 SWZ.
5.Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 5 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
6.Każdy z Wykonawców występujących wspólnie obowiązany jest do wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
8.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać
na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2023-10-02 10:00
Po zmianie:
2023-10-04 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2023-10-02 10:30
Po zmianie:
2023-10-04 10:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-11-01
Po zmianie:
2023-11-02
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Naprawa 9 świetlików w dachu hali sportowej w budynku Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Włochy przy ul. Gładkiej 18, 02-172 Warszawa
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: gen. W. Andersa 13 m 17, Jana Pawła II 32 m 41 (w podziale na 2 części)
- Skwer przy filii Bielańskiego Ośrodka Kultury ul. Estrady
- Remont balkonów wraz z wykonaniem nowej wyprawy elewacyjnej od spodu balkonów (bez balkonów w lokalu nr 15 i 40) w budynku mieszkalnym przy ul. Włókienniczej 51 w Warszawie.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja stacji uzdatniania wody wraz z wykonaniem ujęcia wody
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w Udorpiu, Gostkowie i Sierznie
- "Budowa, przebudowa zbiorników wody w Gminie Obrazów "
- Rozbudowa drogi w związku z rozbiórką istniejącego mostu i budową nowego (JNI 1008079) w ciągu drogi powiatowej nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne w km 0+074
- Przebudowa zbiornika wodnego w m. Seroczyn
- Budowa instalacji drenażu odwadniającego z dwoma wylotami oraz budowa zbiornika wodnego (ogrodu deszczowego) w Parku Miejskim przy ul. Aleksandra Fredry w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.