Ogłoszenie z dnia 2023-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00263279/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą -
powtórzony III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3
1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-zp.pyskowice.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą -powtórzony III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-266a52d8-0c16-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420771
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00015402/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzony III
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00263279
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.023.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Budowa wodnego placu zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą - powtórzony III” realizowane w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
2.1. Dokumentacji projektowej:
-pozyskanie materiałów geodezyjnych wraz z aktualną mapą do celów projektowych dla całości opracowania, wykonanie pomiarów uzupełniających w razie konieczności,
-wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego,
-wykonanie badań geotechnicznych,
-w razie konieczności wykonanie badań nośności istniejącej nawierzchni,
-w razie konieczności wykonanie wszelkich inwentaryzacji i opinii technicznych w tym również inwentaryzacji zieleni,
-opracowanie szczegółowej koncepcji projektowej na bazie wstępnej koncepcji zawartej w PFU,
- w razie konieczności przygotowanie materiałów oraz uzyskanie niezbędnych odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych,
- opracowanie projektu budowlanego w tym uzyskanie wszystkich niezbędnych wymaganych prawem warunków technicznych, uzgodnień, opinii, decyzji oraz pozwoleń,
- przygotowanie kompletu wymaganych dokumentów i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub skutecznego zgłoszenia dla robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
- opracowanie i uzgodnienie projektów technicznych i/lub wykonawczych dla wszystkich branż,
- opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. - opracowanie przedmiarów robót,
- opracowanie kosztorysów inwestorskich.
2.2. Cześć wykonawcza:
• Wykonanie uzbrojenia terenu, niezbędnego dla prawidłowego funkcjonowania obiektu (przyłącza i instalacje: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji opadowej, elektrycznej);
• Zakup, dostawa i montaż kontenerowego zaplecza sanitarno-magazynowego;
• Zakup, dostawa i montaż urządzeń zabawowych wodnego placu zabaw;
• Wykonanie nawierzchni bezpiecznych (nawierzchnia syntetyczna);
• Zakup, dostawa i montaż elementów małej architektury – ławek, koszy na odpadki, stojaków na
rowery, modułowych przebieralni, tablic z regulaminem użytkowania obiektu;
• Dostawa i montaż słupów i opraw oświetleniowych;
• Rozbudowa rolkowiska o pętlę okalającą wodny plac zabaw – nawierzchnia z asfaltobetonu;
• Wykonanie utwardzonych dojść do obiektu – nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej;
• Wykonanie ogrodzenia wokół strefy wodnego placu zabaw;
• Humusowanie i obsianie trawą terenu przyległego w zakresie niezbędnym do przywrócenia stanu pierwotnego;
• Częściowy demontaż istniejących elementów malej architektury (ławki, kosze na odpadki – docelowo do przeniesienia w inną lokalizację);
• Uporządkowanie terenu.
• Nadzór autorski
3. Zamówienie składa się z części projektowej oraz wykonawczej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a i 5 b do SWZ tj. zał nr 5 a Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU. Część opisowa oraz zał nr 5 b Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU Rysunki. Wizualizacja wodnego placu zabaw dostępna jest w zał nr 9 do SWZ.
4. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia wykonawca:
a) od momentu przejęcia placu budowy będzie zobowiązany do zorganizowania cotygodniowej rady budowy z udziałem kierownika budowy, osób nadzorujących budowę oraz przedstawicieli zamawiającego
b) zapewni wszystkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pełnego rozruchu całego przedmiotu
zamówienia,
c) opracuje instrukcje utrzymania, eksploatacji i konserwacji urządzeń i przekaże ją zamawiającemu,
d) przeprowadzi szkolenie ze sposobu obsługi obiektów, w tym urządzeń technicznych wodnego placu zabaw oraz toalety automatycznej, co zostanie potwierdzone odrębnymi protokołami
e) zapewni niezbędne zabezpieczenie terenu inwestycji gdyż roboty będą prowadzone na terenie ogólnodostępnym,
3. DOSTĘPNOŚĆ DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH:
Zamawiający oczekuje, iż dokumentacja projektowa będzie przewidywała rozwiązania, które
dopuszczają korzystanie z przedmiotu zamówienia przez wszystkich użytkowników w tym przez osoby niepełnosprawne.
Należy przewidzieć węzły sanitarne (lub jedną toaletę damską/dla osób niepełnosprawnych) umożliwiające korzystanie z nich przez osoby niepełnosprawne i na wózkach inwalidzkich. Zaprojektować drzwi wejściowe do sanitariatów, dostosowując ich wymiar do swobodnego przemieszczania się osobom niepełnosprawnym. Przejścia bezprogowe. Wszystkie przejazdy na terenie całego placu bez krawężnikowe lub z obniżeniami do swobodnego poruszania się dla osób na wózku inwalidzkim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262300-4 - Betonowanie
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2394670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3195013,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2394670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEMSTONE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123169382
7.3.3) Ulica: Warzywna 24
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-310
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2394670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 320 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PYSKOWIC
- Budowa Parku Trampolin na placu dożynkowym u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Szpitalnej i Dworcowej
- Modernizacja sieci ciepłowniczej w Pyskowicach
więcej: przetargi w Pyskowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych oraz towarzyszącej im infrastruktury drogowej na terenie powiatu nowodworskiego
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych we wsi Mały Łęck na odcinku 990 mb.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej modernizacji budynku C Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego przy ul. Wałbrzyskiej 3/5 w Warszawie
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Wiejskiej) w m. Gródczanki wraz z infrastrukturą towarzyszącą (chodniki, zjazdy publiczne, kanalizacja deszczowa, itp.)
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.