eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stryków › Projekt budowy dróg gminnych w m. Dobra i Dobra-Nowiny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Projekt budowy dróg gminnych w m. Dobra i Dobra-Nowiny

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 7198002

1.5.8.) Numer faksu: 42 7198193

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_strykow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Projekt budowy dróg gminnych w m. Dobra i Dobra-Nowiny

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa5f7130-425b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420609

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019344/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Projekt budowy dróg gminnych w m. Dobra i Dobra Nowiny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00365992

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.23.2023.JZ.PZP.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i uzgodnienie dokumentacji budowy dróg i ulic w m. Dobra – Nowiny i Dobra. Zamówienie można wykonać w podziale na części. Zakres poszczególnych części opracowania może ulec
zmianie/przesunięciu w zależności od potrzeb i warunków projektowych. Ostateczny zakres opracowań będzie na bieżąco konsultowany z Zamawiającym.
Zamawiający proponuje podział zamówienia na następujące części:
1. Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji budowy następujących ulic na osiedlu w m. Dobra - Nowiny: ul. Generała Romualda Traugutta, Rafała Krajewskiego, Stanisława Brzóski, Generała Mariana Langiewicza i Edwarda Jurgensa, Romana Żulińskiego, ulica bez nazwy (działka nr 129/2) o łącznej długości ok. 1325 m.
Ulice tworzą sieć dróg wewnętrznych na terenie osiedla domków jednorodzinnych, są włączone w ul. Piotrowiczowej o
nawierzchni asfaltowej. W ramach projektu należy wykonać przebudowę włączeń (skrzyżowań) z ul. Piotrowiczową.
Ulice osiedlowe nie posiadają jezdni utwardzonych oraz ciągów pieszych, umożliwiających poruszanie się pieszo. W przeważającej części występuje nawierzchnia gruntowa i szutrowa. W części osiedla znajdują się zjazdy do posesji wybudowane prywatnie przez mieszkańców. Szerokość istniejącego pasa drogowego to od 8 do 15 m. Drogi na osiedlu są drogami wewnętrznymi. W ciągu ulic jest umieszczone oświetlenie uliczne oraz słupy energetyczne, sieć wodociągowa, sieć kanalizacji sanitarnej, sieć elektryczna i telekomunikacyjna. Ze względu na dysponowanie przez Gminę pasem drogowym inwestycja realizowana będzie na podstawie pozwolenia na budowę/zgłoszenia.
W ramach projektu należy uwzględnić wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości co najmniej 4,5 m, pobocza z geokraty o szerokości 2,5 m oraz chodnik ok. 1 m, zjazdy do posesji oraz dojścia do furtek, odwodnienie drogi, organizację ruchu wraz elementami bezpieczeństwa drogowego (strefa ruchu , oraz usunięcie ewentualnych kolizji).
2. Wykonanie projektu budowy chodnika na drodze gminnej nr 131136 E ul. Piotrowiczowej w m. Dobra - Nowiny na odcinku od ul. Powstańców Styczniowych do drogi krajowej nr 14 o długości ok. 830 m wraz z zatoką przystankową. Projekt będzie obejmował również budowę odwodnienia ulicy Piotrowiczowej (włączenie w system kanalizacji opracowywany w kolejnej
części zamówienia), budowę kanału technologicznego, usunięcie ewentualnych kolizji, oraz projekt organizacji ruchu wraz
elementami bezpieczeństwa drogowego (np. podwyższone przejście dla pieszych).
W ramach projektu należy uwzględnić wykonanie chodnika o szerokości co najmniej 2,0 m po jednej stronie drogi. Połączenie z planowanym chodnikiem w pasie DK 14 należy uzgodnić z zarządcą drogi krajowej. Gmina nie dysponuje działkami na poszerzenie drogi. Inwestycja do realizacji na podstawie decyzji ZRID.
3. Wykonanie i uzgodnienie dokumentacji budowy następujących ulic: Jana Jeziorańskiego (długość ok. 150 m) i
Mierosławskiego (długość ok. 145 m). Ulice tworzą sieć dróg wewnętrznych na terenie osiedla domków jednorodzinnych.
Ulice są włączone w ul. Piotrowiczowej o nawierzchni asfaltowej, w ramach projektu należy wykonać przebudowę włączeń
(skrzyżowań) z ul. Piotrowiczową.
W ramach projektu należy uwzględnić wykonanie nawierzchni jezdni bitumicznej o szerokości 4,5 m, pobocza z geokraty o
szerokości 2,5 m oraz chodnik ok. 1 m, zjazdy do posesji oraz dojścia do furtek, odwodnienie drogi, organizację ruchu wraz
elementami bezpieczeństwa drogowego (strefa ruchu oraz usunięcie ewentualnych kolizji, (proponowana lokalizacja
zbiornika na działce nr 129/7 obręb Dobra - Nowiny). Inwestycja do realizacji na podstawie decyzji ZRID.
Drogi usytuowane są na terenie Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Gmina Stryków dysponuje opinią geotechniczną i dokumentacją badań podłoża gruntowego dla potrzeb budowy drogi –
dokumentacja stanowi załącznik do SWZ.
Wykonanie przedmiotu zamówienia wiąże się z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych procedur oraz uzyskaniem
decyzji pozwolenia na budowę/zgłoszenia robót i decyzji zezwalającej na budowę drogi. Przedmiotowa dokumentacja musi
być uzgodniona ze wszystkimi instytucjami branżowymi, których urządzeń dotyczą prace projektowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129765,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193479,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129765,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLANIS Radosław Zając

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360879460

7.3.3) Ulica: ul. Piastowska 34b/8

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129765,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.