Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00411921/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
- 2023/BZP 00021094/01 - Wynik z dnia 2023-01-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa mebli do sekretariatów i gabinetów dla Sądu Okręgowego w Opolu, Sądu Rejonowego w Oleśnie i Sądu Rejonowego w Głubczycach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.2.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy w Opolu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323660
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: pl. Daszyńskiego 1
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-064
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opole.so.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.so.gov.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420374
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00411921/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00077857/08/P
Po zmianie:
2022/BZP 00077857/09/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
- PN–EN 14073–2:2006 Meble biurowe – Meble do przechowywania – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa;
- PN–EN 14073–3:2006 Meble biurowe – Meble do przechowywania – Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji;
- PN–EN 527–2+A1:2019–08 Meble biurowe – Stoły robocze – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości;
- PN–EN 527–1:2011 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 1: Wymiar;
- PN–EN 14074:2006 Meble biurowe – Stoły, biurka i meble do przechowywania - Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych;
- PN–EN 1335–1:2020–09 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy – Część 1: Wymiary – Wyznaczanie wymiarów wraz z atestem z zakresu bezpieczeństwa użytkowania i ergonomii;
- PN–EN 1335–2:2019–03 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy – Część Nr 2: Wymagania bezpieczeństwa;
- PN–EN 16139:2013–07 Meble – Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo – Wymagania dla siedzisk użytkowanych poza pomieszczeniem;
- PN–EN 1728:2012 Meble – Meble do siedzenia – Metody badań wytrzymałości i trwałości;
- PN–EN 1022:2019–03 Meble – Meble do siedzenia – Oznaczenie stateczności.
Po zmianie:
- dokument z zakresu bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości dla krzeseł biurowych do pracy wg normy PN–EN 1335–2:2019–03 Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa dla Foteli obrotowych oraz Foteli gabinetowych obrotowych.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
- PN–EN 14073–2:2006 Meble biurowe – Meble do przechowywania – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa;
- PN–EN 14073–3:2006 Meble biurowe – Meble do przechowywania – Część 3: Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji;
- PN–EN 527–2+A1:2019–08 Meble biurowe – Stoły robocze – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości;
- PN–EN 527–1:2011 Meble biurowe - Stoły robocze i biurka - Część 1: Wymiar;
- PN–EN 14074:2006 Meble biurowe – Stoły, biurka i meble do przechowywania - Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchomych;
- PN–EN 1335–1:2020–09 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy – Część 1: Wymiary – Wyznaczanie wymiarów wraz z atestem z zakresu bezpieczeństwa użytkowania i ergonomii;
- PN–EN 1335–2:2019–03 Meble biurowe - Krzesło biurowe do pracy – Część Nr 2: Wymagania bezpieczeństwa;
- PN–EN 16139:2013–07 Meble – Wytrzymałość, trwałość i bezpieczeństwo – Wymagania dla siedzisk użytkowanych poza pomieszczeniem;
- PN–EN 1728:2012 Meble – Meble do siedzenia – Metody badań wytrzymałości i trwałości;
- PN–EN 1022:2019–03 Meble – Meble do siedzenia – Oznaczenie stateczności.
Po zmianie:
- dokument z zakresu bezpieczeństwa, wytrzymałości i trwałości dla krzeseł biurowych do pracy wg normy PN–EN 1335–2:2019–03 Meble biurowe – krzesło biurowe do pracy – Część 2: Wymagania bezpieczeństwa dla Foteli obrotowych oraz Foteli gabinetowych obrotowych.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-11-03 10:00
Po zmianie:
2022-11-07 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-11-03 11:00
Po zmianie:
2022-11-07 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-12-02
Po zmianie:
2022-12-06
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Realizacja usług terapeutycznych w ramach programu "Za życiem" - edycja III.
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- D/20/2024/A Zakup aparatury dla różnych jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawa samochodu osobowego dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu
- TP.D.ZDL.26.24 Zakup wraz z dostawą strzykawko-probówek wraz z akcesoriami systemu zamkniętego pobierania krwi
- WIW.DA.272.10.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu kwaterunkowego dla CSB Drawsko
- "Poprawa dostępu do infrastruktury komunalnej mieszkańców terenów popegeerowskich na terenie Gminy Chmielnik - etap II"
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9 w Krakowie przy ul. Prawocheńskiego 7
- Zakup pierwszego wyposażenia do budynku Gminnej Biblioteki Publicznej Centrum Kultury i Rozwoju w miejscowości Drzycim
- Wykonanie modernizacji wraz z wyposażeniem meblowym pomieszczenia sortowni w bloku B Centrali NBP przy ul. Świętokrzyskiej 11/21
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.