eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Dostawa ciągnika rolniczego do nauki jazdy dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Zamościu w ramach projektu "Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa ciągnika rolniczego do nauki jazdy dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Zamościu w ramach projektu „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ZAMOŚĆ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368747

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek Wielki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zamość

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 084 677 23 37

1.5.8.) Numer faksu: 084 639 30 54

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umzamosc.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umzamosc.bip.lubelskie.pl/index.php?id=71

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ciągnika rolniczego do nauki jazdy dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Zamościu w ramach projektu „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-063ca983-4718-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420320

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050559/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.13 Dostawa wyposażenia do pracowni szkolnych w ramach projektów współfinansowanych ze środków UE - ciągnik rolniczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina” jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IM-ZP.272.40.2023.MT

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika rolniczego do nauki jazdy dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych nr 5 w Zamościu w ramach projektu: „Kształcenie i praktyka dla rozwoju Zamościa i Lublina”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe. Celem głównym projektu jest podniesienie efektywności, jakości i atrakcyjności kształcenia zawodowego.
2. Miasto Zamość jest Partnerem w projekcie i dokonuje zakupu pomocy dydaktycznej dla szkoły prowadzonej przez Miasto Zamość, tj.: dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 5. Pomoc po jej zakupie zostanie przekazana w/w szkole w celu realizacji zadań dydaktycznych określonych w projekcie.
3. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
a. dostawę ciągnika rolniczego dostosowanego do prowadzenia nauki jazdy kat. T;
b. udzielenie gwarancji i zapewnienie serwisu gwarancyjnego zgodnie z wymaganiami na dostarczony pojazd;
c. przekazanie dokumentacji dostarczanego pojazdu w tym katalogu części zamiennych oraz instrukcji obsługi w języku polskim oraz niezbędnych dokumentów w celu rejestracji pojazdu.
4. Opis szczegółowy pojazdu objętego przedmiotem zamówienia zawarty jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik 6 do SWZ.
5. Miejsce dostawy pojazdu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 5, ul. Szczebrzeska 102, 22-400 Zamość.
6. Dostawa pojazdu będącego przedmiotem postępowania odbędzie się w czasie ustalonym z Zamawiającym.
7. W czynnościach dotyczących przekazywania przedmiotu postepowania Użytkownikowi zobowiązana jest uczestniczyć osoba upoważniona do występowania w imieniu Wykonawcy, tj. uprawniona zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej albo posiadająca upoważnienie Wykonawcy do dokonania czynności przekazania przedmiotu postępowania.
8. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia fabrycznie nowego pojazdu, nieużywanego, nieeksponowanego na wystawach lub imprezach targowych, sprawnego technicznie, bezpiecznego, kompletnego, wolnego od wad, spełniającego wymagania określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.) oraz warunki dopuszczenia do ruchu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Ciągnik powinien posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych. objętego przedmiotem zamówienia. Na dostarczony pojazd Wykonawca zapewni okres gwarancji nie krótszy niż 24 miesiące liczony od dnia przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia.
9. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia należy dostarczyć sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, warunki eksploatacji i konserwacji oraz katalog części zamiennych.
10. Koszty załadunku, transportu oraz rozładunku w miejscu docelowym obciążać będą Wykonawcę w ramach ceny za wykonanie zamówienia.
11. Wykonawca zobowiązany jest realizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w specyfikacji warunków zamówienia oraz w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
12. Zamawiający informuje, że występujące w załącznikach do SWZ: nazwy producentów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, w odniesieniu do wymaganych materiałów, urządzeń, sprzętu czy towarów i zaleca traktować, jako przykładowe oraz dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, funkcjonalnych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych. Szczegółowe kryteria równoważności został określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 248460,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 248460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agromarket Jaryszki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9223023066

7.3.3) Ulica: ul. Szczebrzeska 19

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 248460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.