eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie koncepcji architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego dla przebudowy zagospodarowania oraz rekultywacji przyrodniczej terenu parku "Stawy holenderskie" w Zawierciu (...).



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie koncepcji architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego dla przebudowy zagospodarowania oraz rekultywacji przyrodniczej terenu parku „Stawy holenderskie” w Zawierciu (...).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 32 494 12 74, +48 32 494 12 67

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie koncepcji architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego dla przebudowy zagospodarowania oraz rekultywacji przyrodniczej terenu parku „Stawy holenderskie” w Zawierciu (...).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1267b222-e7e7-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00420263

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038058/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Zakup usługi w zakresie przygotowania koncepcji przebudowy i rekultywacji przyrodniczej parku ,,Stawy Holenderskie" ul. Krzywa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie objęte Projektem "Zawiercie – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020" (dotacja w ramach projektu POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej”).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00230541/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.41.2022.ED

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 148333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie koncepcji architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego dla przebudowy zagospodarowania oraz rekultywacji przyrodniczej terenu parku „Stawy holenderskie” w Zawierciu dla zadania pn.: „Zakup usługi w zakresie przygotowania koncepcji przebudowy i rekultywacji przyrodniczej parku "Stawy holenderskie" (ul. Krzywa) - na terenie działek nr ew. 1/43, 1/16, 1/25, k.m. 17, Obręb Zawiercie.

2) Przedmiot umowy należy zrealizować zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami:
1) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021r., w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tj. Dz. U. z 2021 r, poz. 2454 );
2) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych programie funkcjonalno – użytkowym (tj. Dz.U. z 2021, poz. 2458 );
3) Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r, poz. 2351 z późn. zm);
4) Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (tj. Dz. U. z 2012 r,poz. 463 z późn zm);
5) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinna odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 poz. 1065 z późn. zm);
6) aktualnymi standardami projektowania budynków dla osób z niepełnosprawnościami opracowanymi przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii;
7) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami ( tj. Dz.U z 2020, poz.1062 z późn zm);
8) ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego ponadto wszystkimi pozostałymi przepisami szczególnymi i Normami Polskimi, mającymi zastosowanie i wpływ na kompletność i prawidłowość wykonania zadania projektowego oraz docelowe bezpieczeństwo użytkowania wraz z trwałością i ekonomiką rozwiązań technicznych.

Zamawiający zapewni do realizacji przedmiotu zamówienia osoby posiadające odpowiednie uprawnienia do projektowania.

3. Zakres przedmiotu umowy obejmuje wykonanie:
1) Koncepcję architektoniczną zagospodarowania oraz rekultywacji przyrodniczej terenu działek wraz z wizualizacją całości zagospodarowania, placu wodnego, formy poszczególnych elementów małej architektury (w 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej). Na wstępnym etapie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do wyboru do dalszych prac i wyceny 2 wersje wstępne koncepcji. Przyjmowane rozwiązania, formy i lokalizacji małej architektury muszą zostać przez Zamawiającego uzgodnione.
2) Program funkcjonalno-użytkowy (w 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - który należy wykonać zgodnie z wymogami rozporządzenia, o którym mowa w ust 2 pkt 1). Przyjęte w programie rozwiązania projektowe poprzedzone mają zostać wywiadami branżowymi, uzgodnieniami z właścicielami mediów: TAURON, TAURON Ciepło, RPWiK Zawiercie, ORANGE, PGNiG – Oddział w Zawierciu i Gaz – SYSTEM Świerklany i inne i na ich podstawie określać przewidywany zakres niezbędnych przyłączy mediów, przebudów kolidujących sieci, zabezpieczenia wymaganej ilości miejsc postojowych, zagospodarowania terenu działki z budową dojść, dojazdów. Program zawierać ma wizualizacje architektoniczną dla zagospodarowania działki objętej inwestycją.
Ponadto koniecznym jest wystąpienie do gestorów sieci celem wydania przez nich warunków technicznych dla potrzeb projektowanej infrastruktury.
3) Planowane koszty prac projektowych oraz planowane koszty robót budowlanych umożliwiające udzielenie przyszłego zamówienia (w 5 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej) - które należy wykonać w formie tabelarycznej na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego, zgodnie z wymogami rozporządzenia, o którym mowa w ust 2 pkt 2).

Powyższe składowe elementy dokumentacji projektowej powinny zostać zapisane i przekazane Zamawiającemu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZ.

4. Zatrudnienie osób na umowę o pracę przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia
Z uwagi na fakt, iż czynności wykonywane przez osoby przy realizacji zamówienia nie wyczerpują pojęcia stosunku pracy, Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudniania osób na umowę o pracę.

Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.

5. Uwzględnienie w opisie przedmiotu zamówienia dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników ( art. 100 ustawy Pzp ):
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał dokumentację projektową z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2) Zgodnie z art. 100 ust. 2 ustawy Pzp, Wykonawca jest obowiązany wskazać akty prawa Unii Europejskiej, z których wynikają wymagania, o których mowa w art. 100 ust. 1 tejże ustawy, a w przypadku gdy dla przedmiotu umowy nie ma takich przepisów, winien złożyć oświadczenie informujące o ich braku.

6. Gwarancja:
1) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wady fizyczne i prawne z tytułu rękojmi w terminie i na zasadach określonych w pkt 2.
2) Wykonawca udziela Zamawiającemu 5 lat gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia. Jednocześnie strony zgodnie rozszerzają odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady na wykonaną dokumentację obejmującą okres odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu gwarancji jakości za wady obiektu lub robót wykonywanych na podstawie tej dokumentacji, licząc 5 lat od odbioru dokumentacji albo udziela rękojmi i gwarancji jakości na okres od daty rozpoczęcia inwestycji do daty w miesiąc po zakończeniu okresu gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót objętych niniejszą umową, w przypadku przystąpienia Zamawiającego do realizacji inwestycji, w zależności od tego, który okres będzie dłuższy.
3) Zamawiający nie jest zobowiązany do dokonywania sprawdzenia jakości wykonanej dokumentacji.
4) Jakiekolwiek zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentacji lub innych przedmiotów czy czynności związanych z wykonaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy, czy też sporządzenie protokołu odbioru, o którym mowa w § 6 pkt 3 Umowy nie zwalnia Wykonawcy z jakiejkolwiek odpowiedzialności z tytułu wad Przedmiotu umowy lub jego części.

7. Zadanie objęte Projektem "Zawiercie – opracowanie dokumentacji w ramach wsparcia rozwoju miast POPT 2014-2020" (dotacja w ramach projektu POPT.03.01.00-00-0239/18 „Wzrost potencjału beneficjentów polityki spójności w obszarze prowadzenia efektywnej polityki miejskiej”).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108240,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Collect Consulting S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 954-24-43-402

7.3.3) Ulica: Ul. Zbożowa 42B

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-657

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10824000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pełna nazwa zamówienia:

Wykonanie koncepcji architektonicznej, programu funkcjonalno-użytkowego dla przebudowy zagospodarowania oraz rekultywacji przyrodniczej terenu parku „Stawy holenderskie” w Zawierciu dla zadania pn.: „Zakup usługi w zakresie przygotowania koncepcji przebudowy i rekultywacji przyrodniczej parku
"Stawy holenderskie" (ul. Krzywa).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.