eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670897379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 37/59

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 477013103

1.5.8.) Numer faksu: 477012002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.syta@ra.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/kwp_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP garnizonu mazowieckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f0ef9cf-0c39-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00420099

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007485/31/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269634

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 16 /23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 435150,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP Białobrzegi - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.
Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia. Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 6450,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Grójcu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Kozienicach - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Lipsku - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9150,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Łosicach - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 7350,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Mławie - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP w Ostrołęce ( w tym KWP, CBŚP Zarząd w Ostrołęce - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 39000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP w Płocku ( w tym KWP wydziały zamiejscowe, OPP w Płocku, CBŚP Zarząd w Płocku ) - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 84450,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Przasnyszu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 13350,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Pułtusku - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 11400,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP w Radomiu ( w tym: KWP zs. w Radomiu, OPP w Radomiu, SPKP w Radomiu, LK KWP zs. w Radomiu, CBŚP Zarząd w Radomiu, BSWP Wydział w Radomiu, CBZC Wydział w Radomiu ) - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 117150,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KMP w Siedlcach - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Sierpcu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych
liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 11700,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Sokołowie Podlaskim - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9300,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Szydłowcu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

KPP w Zwoleniu - Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (Dz. U. z 2022 r., poz. 165) dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
w: Białobrzegach, Grójcu, Kozienicach, Lipsku, Łosicach, Mławie, Ostrołęce, Płocku, Przasnyszu, Pułtusku, Radomiu, Siedlcach, Sierpcu, Sokołowie Podlaskim, Szydłowcu, Zwoleniu.

Charakterystyka przedmiotu zamówienia:
Usługi z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych, realizowane na podstawie rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014 r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 165).

Cena za badanie psychologiczne kierowcy wynosi 150 zł. Powyższa opłata określona została w § 13 powyższego rozporządzenia.

Miejsce realizacji usługi powinno znajdować się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego
w formularzu ofertowym.
Podstawą wykonania badań przez Wykonawcę jest imienne skierowanie wystawione przez Zamawiającego.
Z realizacją przedmiotu zamówienia nie wiąże się dostęp do informacji niejawnych.
Czas oczekiwania na badanie psychologiczne nie może przekroczyć każdorazowo 5 dni roboczych liczonych od dnia zgłoszenia się osoby skierowanej na badania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.5.) Wartość części: 9750,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychologiczna NPP-P Barbara Korabiewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 144416358

7.3.3) Ulica: Szwedzka 45

7.3.4) Miejscowość: Warka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-660

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu w ramach zadania nr 2, oferta Wykonawcy nr 3
- ABRIL Beata Świątkowska, ul. Ogrodowa 15A/2, 05-500 Józefosław otrzymała w rankingu oceny ofert łącznie 100,00 pkt., również w ramach tego samego zadania oferta Wykonawcy nr 8 – Pracownia Psychologiczna NPP-P Barbara Korabiewska ul. Szwedzka 45, 05-660 Warka, także otrzymała 100,00 pkt. w rankingu oceny oferty.
W punkcie XX swz JEST ZAPIS: Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze. Kryterium nr I – Godziny pracy pracowni ( G ) jest kryterium wiodącym
o najwyższej wadze, za które Wykonawca można otrzymać maksymalnie 60,00 pkt. W zakresie zadania nr 2 - Wykonawca nr 3 i 8 w kryterium nr I – Godziny pracy pracowni, otrzymali maksymalną ilość punktów tj. po 60,00 pkt.
Zgodnie z kolejnymi zapisami swz: Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa powyżej, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
W związku z faktem, że cena na badania psychologiczne jest stała, regulowana Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 8 lipca 2014r. w sprawie badań psychologicznych osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, kierowców oraz osób wykonujących prace na stanowisku kierowcy ( Dz.U. z 2022r., poz. 165 ), Zamawiający odstąpił od wezwania Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych, z uwagi na fakt, iż nie można wezwać Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. W związku z powyższym Zamawiający nie może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnie z obowiązującymi przepisami, gdyż postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wobec tego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie zadania nr 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABRIL Beata Świątkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 012767583

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 15A/2

7.3.4) Miejscowość: Józefosław

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 4 – KPP
w Lipsku tj. oferta nr 13 i 14 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7350 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lekarze Rodzinni ESKULAP Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712568880

7.3.3) Ulica: Narutowicza 5

7.3.4) Miejscowość: Łosice

7.3.5) Kod pocztowy: 08-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7350 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prątnicki Andrzej Ośrodek Szkolenia Kandydatów na Kierowców "Zakręt" ITD Szkolenia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 130403295

7.3.3) Ulica: J.Lelewela 13 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Mława

7.3.5) Kod pocztowy: 06-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Psychologiczne mgr Agata Demska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551189864

7.3.3) Ulica: Dobra 9

7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 07-410

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84450 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 84450 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84450 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIKARD Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 610402628

7.3.3) Ulica: Kolegialna 47

7.3.4) Miejscowość: Płock

7.3.5) Kod pocztowy: 09-402

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84450 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 9 – KPP
w Przasnyszu tj. oferta nr 6 i 13 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zadanie nr 10 ( KPP w Pułtusku ) nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 11 – KMP
w Radomiu tj. oferta nr 13, 14 i 15 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117150 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117150 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALUS MEDYCYNA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369340081

7.3.3) Ulica: J. Piłsudskiego 49

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Psychotechniczna Marta Wierzbicka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146763986

7.3.3) Ulica: Wspólna 29

7.3.4) Miejscowość: Sierpc

7.3.5) Kod pocztowy: 09-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkoleniowy AURIGA Paweł Hilaruk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146001360

7.3.3) Ulica: Wokulskiego 1/7A

7.3.4) Miejscowość: Sokołów Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 08-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 15 – KPP
w Szydłowcu tj. oferta nr 13, 14 i 15 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty na zadanie nr 16 – KPP
w Zwoleniu tj. oferta nr 1, 13 i 14 podlegają odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zamówienia wynosi: 36 miesięcy.
Zadanie nr 1 ( KPP w Białobrzegach ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 2 ( KPP w Grójcu ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 3 ( KPP w Kozienicach ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 4 ( KPP w Lipsku ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 5 ( KPP w Łosicach ) – 01.10.2023 r.
Zadanie nr 6 ( KPP w Mławie ) – 01.12.2023 r.
Zadanie nr 7 ( KMP w Ostrołęce ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 8 ( KMP w Płocku ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 9 ( KPP w Przysusze ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 10 ( KPP w Pułtusku ) – 04.09.2023 r.
Zadanie nr 11 ( KMP w Radomiu ) – 31.07.2023 r.
Zadanie nr 12 ( KMP w Siedlcach ) – 01.10.2023 r.
Zadanie nr 13 ( KPP w Sierpcu ) – 01.10.2023 r.
Zadanie nr 14 ( KPP w Sokołowie Podlaskim ) – od dnia zawarcia umowy
Zadanie nr 15 ( KPP w Szydłowcu ) – 04.09.2023 r.
Zadanie nr 16 ( KPP w Zwoleniu ) – 10.09.2023 r.

W przypadku konieczności wcześniejszego lub późniejszego rozpoczęcia wykonywania usług (realizacji umowy) w terminach zadań wcześniejszych lub późniejszych, niż wskazane powyżej, strony przewidują możliwość zmiany dat początkowych przy zachowaniu trzyletniego terminu realizacji usługi.
Dopuszcza się przedłużenie terminu obowiązywania umowy maksymalnie o 12 miesięcy, w przypadku niewykorzystania w trakcie obowiązywania umowy środków finansowych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.