eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Wymiana i rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana i rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Białymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. M. Skłodowskiej-Curie 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 857459200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@bialystok.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7410cc7-1963-11ed-b950-8227d40187e8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana i rozbudowa systemu kontroli dostępu wraz z implementacją systemu rejestracji czasu pracy w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7410cc7-1963-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037137/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wymiana systemu kontroli dostępu w budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316943/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-361-5/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 877226,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących systemów kontroli dostępu (KD), wykonanie nowych systemów KD i rejestracji czasu pracy (RCP) wraz z zaimplementowaniem i uruchomieniem interfejsu wymiany danych do systemu rachunkowo-kadrowego (ZSRK) w pięciu budynkach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim (3 budynki znajdujące się w Bielsku Podlaskim oraz po jednym w Hajnówce i Siemiatyczach) zgodnie z załączoną do swz dokumentacją.
2. W ramach zadania wykonawca jest zobowiązany w szczególności do:
1) montażu elementów wejściowych (czytników) i wykonawczych w ilościach i miejscach wskazanych w dokumentacji,
2) montaż odpowiedniego okablowania logicznego i zasilającego,
3) zainstalowania, konfiguracji i uruchomienia systemu oraz jego integrację z systemem alarmu pożarowego,
4) wykonania robót odtworzeniowych i wykończeniowych związanych z realizacją zadania (w szczególności prowadzeniem instalacji i montażu urządzeń) - wg wymagań Zamawiającego.
5) konfiguracji systemu rejestracji czasu pracy oraz przeprowadzenia testu komunikacji i działania interfejsu end-to-end,
6) przeprowadzania przeglądów, konserwacji lub serwisowania tych elementów robót wykonanych w ramach umowy (w szczególności urządzenia, instalacje, systemy), co do których producent/dostawca wymaga wykonywania tych czynności celem zachowania uprawnień z udzielonej gwarancji. Wykonawca ponosi koszt tych czynności w okresie gwarancji, a także koszt wymiany materiałów eksploatacyjnych, w tym m.in.: akumulatorów, żarówek, uszczelek, filtrów etc, oraz dokonywania zalecanych przez producenta aktualizacji oprogramowania.
3. Wymaga się aby urządzenia, dostarczone w ramach zamówienia, były fabrycznie nowe, nieuszkodzone, nieużywane oraz nieobciążone prawami osób trzecich.

Przedstawione w dokumentacji projektowej przedmiary nie stanowią podstawy służącej ustaleniu zakresu prac objętych zadaniem i zostały zamieszczone jedynie w celach informacyjnych. Nie ujęcie w przedstawionych kosztorysach pozycji niezbędnych do realizacji zadania lub ujęcie ich w ilościach odmiennych od wynikających z projektu nie zwalnia Wykonawcy z realizacji zadania w pełnym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42961100-1 - System kontroli dostępu

35125200-8 - System kontroli czasu lub rejestrator czasu pracy

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

32421000-0 - Okablowanie sieciowe

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

31211100-9 - Tablice do aparatury elektrycznej

31214500-4 - Elektryczne tablice rozdzielcze

31681300-6 - Obwody elektryczne

44322300-6 - Ciągi kablowe

31600000-2 - Sprzęt i aparatura elektryczna

31681000-3 - Akcesoria elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1295928 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1295928 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1295928 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Informatyki ZETO S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050071679

7.3.3) Ulica: ul. Skorupska 9, 15-048 Białystok

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-048

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1295928 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.