eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświęcim Etap II - z podziałem na 4 części zamówienia



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświęcim Etap II - z podziałem na 4 części zamówienia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Krakowie ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22, 31-109 Kraków

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527-282-56-16

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 22,

1.11.4.) Miejscowość: Kraków

1.11.5.) Kod pocztowy: 31-109

1.11.6.) Województwo: małopolskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: renata.jablonska@wody.gov.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: www.wody.gov.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświęcim Etap II - z podziałem na 4 części zamówienia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8089ca72-5aa9-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00419779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00068742/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.281 Roboty budowlane na ciekach i potokach NW Oświecim - II etap

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przetargi.wody.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przetargi.wody.gov.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, z komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy Zakupowej – zwanej dalej „Platformą” – pod adresem: https://www.przetargi.wody.gov.pl.
Korzystanie z Platformy jest nieodpłatne. Instrukcja korzystania z Platformy znajduje się pod adresem przetargi.wody.gov.pl w zakładce: Instrukcja dla Wykonawców.
Korzystanie z Platformy nie wymaga zarejestrowania konta na Platformie.
Dokumenty związane z postępowaniem Zamawiający zamieszcza na Platformie w zakładce z przedmiotowym postępowaniem.
Za datę wpływu wszelkiej korespondencji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą, uważa się datę wczytania korespondencji na Platformie.
Zamawiający zaleca sporządzenie korespondencji w następujących formatach: .doc., .docx, .rtf, .pdf, .xls.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelaznej 59A,
00-848 Warszawa, REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16;
b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem
e-mail: iod@wody.gov.pl;
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania KR.ROZ.2810.202.2022 prowadzonym na podstawie przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;
g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
h) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO
i) nie przysługuje Państwu:
 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KR.ROZ.2810.202.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1
„Utrzymanie potoku Macocha Poręba w km 2+050-9+700 w msc. Włosienica, Poręba Wielka, gm. Oświęcim”

Przedmiotem zamówienia są prace na potoku Macocha Poręba, który znajduje się w administracji Nadzoru Wodnego Oświęcim. Celem prac jest udrożnienie koryta potoku dla poprawy bezpieczeństwa przeciwpowodziowego przyległych terenów.
Zakres prac będzie obejmował wykoszenie skarp, lokalne wygrabienie, ścinanie odrostów wikliny oraz krzaków wraz ze ząbkowaniem na miejscu, przywrócenie drożności koryta poprzez usunięcie zatorów i przetamowań z dna potoku, z częściowym wywiezieniem oraz częściowym rozplantowaniem na skarpach, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.

Potok wymaga corocznych prac z uwagi na duże i gwałtowne wahania przepływu wód (zrzuty ze stawów), bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku, tworzące się liczne przetamowania i zatory w korycie, które zawężają jego przekrój i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych, powodując uszkodzenia ubezpieczeń skarp i dna oraz lokalne wylanie i podtopienia terenów przyległych oraz infrastruktury.

Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.

Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.

W ramach prac zaplanowano:
 wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy – 74 800 m2,
 wygrabienie wykoszonych porostów ze skarp, szerokość skarp ponad 2,0m – 24 000m2
 ręczne ścinanie odrostów wikliny z ubezpieczeń oraz krzaków ze skarp wraz ze zrąbkowaniem na miejscu- 0,06 ha,
 usunięcie zatorów i przetamowań z dna potoku, z częściowym wywiezieniem, a częściowym rozplantowaniem urobku na skarpach potoku – 336 m3

Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.

W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
C - cena oferty brutto -100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2
„Zasyp wyrwy wraz z udrożnieniem koryta cieku Dopływ spod Borku szlacheckiego
w km 2+600-3+900 w msc. Borek Szlachecki, gm. Skawina, pow. krakowski”

Przedmiotem zamówienia są roboty na potoku Dopływ spod Borku Szlacheckiego na terenie miejscowości Borek Szlachecki, gmina Skawina, powiat krakowski. Celem prac jest przywrócenie jego drożności, likwidacja wyrw co poprawi bezpieczeństwo przeciwpowodziowe przyległych terenów. Przedmiotowy potok wymaga niezbędnych prac z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku oraz zatory ziemne w korycie, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych oraz ze względu na powstałą wyrwę w skarpie przylegającej bezpośrednio do budynku mieszkalnego.

Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.

Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.

W ramach robót zaplanowano:
 ręczne wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 7 800 m2,
 ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu - 0,25 ha,
 usunięcie zatorów w dnie oraz nanosów z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę, trudne warunki terenowe – 784 m3
 wykopy pod narzut kamienny – 71,4 m3,
 zabudowa wyrwy w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem
z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, hydrotechniczny, ułożony na wyściółce faszynowej leśnej, trudne warunki terenowe – 71 m3,

Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku
o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.

W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
C - Cena brutto – waga 80 %
G – Okres udzielanej rękojmi – waga 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielanej rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
„Udrożnienie koryta potoku Kopytowskiego w km 1+800-2+300 w msc. Jaśkowice,
gm. Skawina.”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na potoku Kopytowskim w km 1+800 – 2+300 w miejscowości Jaśkowice, gmina Skawina. Celem prac jest przywrócenie drożności koryta, naprawa skarp co poprawi bezpieczeństwo przeciwpowodziowego przyległych terenów. Jest to szczególnie istotne, ponieważ wzdłuż potoku znajduje się gęsta zabudowa mieszkalno - gospodarcza oraz tereny rolnicze. Przedmiotowy potok wymaga przeprowadzenia niezbędnych prac z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku, liczne zatory ziemne w korycie, które zawężają przekrój koryta potoku i uniemożliwiają swobody spływ wód powierzchniowych.

Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.

Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.

W ramach robót zaplanowano:
 ręczne wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 4 000 m2,
 ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu oraz ze zrębkowaniem wyciętych zakrzaczeń - 0,24 ha,
 usunięcie zatorów w dnie oraz nanosów z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę – 600 m3
 formowanie koryta potoku - odtworzenie skarp – 210,0 m3

Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.

W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
C - cena oferty brutto -100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4
„Udrożnienie i naprawa koryta potoku Sosnówka w km 0+000-2+500
w msc. Facimiech, Wielkie Drogi, gm. Skawina”

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót na potoku Sosnówka w km 0+000 – 2+500 w miejscowości Facimiech, Wielkie Drogi, gmina Skawina, które mają na celu poprawę bezpieczeństwa przeciwpowodziowego przyległych terenów. Jest to szczególnie istotne, ponieważ wzdłuż potoku znajduje się zabudowa mieszkalno – gospodarcza, infrastruktura techniczna i drogowa. Przedmiotowy potok wymaga przeprowadzenia niezbędnych prac z uwagi na liczne wyrwy, lokalne zatory w dnie oraz niesprawną klapę na rowie odpływowym.

Prace będą prowadzone pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.

Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć odcinek prac poprzez odgrodzenie szczelną dla ryb przegrodą np. wykonaną z gęstej siatki tzw. cieniówki na początku i końcu odcinka potoku na którym będzie wjazd sprzętu do potoku zachowując przepływ wody, aby zapobiec napływaniu ryb z odcinka powyżej i poniżej prowadzonych robót.

W ramach robót zaplanowano:
 ręczne wykoszenie porostów ze skarp porost gęsty, twardy wraz z wygrabieniem – 15 000 m2,
 ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń wraz z oczyszczeniem terenu oraz zrębkowaniem wyciętych zakrzaczeń - 0,2 ha,
 usunięcie zatorów w dnie oraz nanosów z wywiezieniem oraz zagospodarowaniem we własnym zakresie przez Wykonawcę – 600 m3
 odtworzenie prawidłowych parametrów rowu odpływowego wraz z nadaniem mu spadku podłużnego w kierunku potoku Sosnówka – 11,0 m3,
 wymiana klapy zwrotnej na rowie odpływowym Fi 30 cm – 1 szt.
 formowanie koryta potoku – odtworzenie skarp – 144,00 m3
 zabudowa wyrw w skarpie potoku przez wykonanie narzutu kamiennego luzem z brzegu, wyładunek ręczny, kamień ciężki, hydrotechniczny, ułożony na wyściółce faszynowej leśnej – 144 m3,

Szczegółowy zakres prac określa kosztorys ofertowy oraz mapa orientacyjna stanowiące załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Zakres prac obejmuje odcinki potoku o utrudnionym dostępie. Oferent zobowiązany jest zapoznać się z zakresem prac w terenie przed złożeniem oferty.

W cenie oferty należy również ująć koszty:
- odszkodowań dla właścicieli gruntów w przypadku powstania szkód na ich gruncie,
- uporządkowania terenu po zakończeniu prac.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie będą podlegały oferty ważne tj. oferty niepodlegające odrzuceniu.
Oferty oceniane będą na podstawie następujących kryteriów:
C - Cena brutto – waga 80 %
G – Okres udzielanej rękojmi – waga 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielanej rękojmi

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna za spełniony warunek zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
Części 1 oraz 3:
a. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) na rzekach lub potokach lub obiektach hydrotechnicznych, bądź w zakresie utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż: 30 000,00 zł brutto
Części 2 oraz 4:
a. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował co najmniej 1 robotę budowlaną (potwierdzoną dowodami określającymi, czy robota ta została wykonana w sposób należyty oraz wskazującymi, czy została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona) na rzekach lub potokach lub obiektach hydrotechnicznych, bądź w zakresie utrzymania rzek lub potoków, o wartości nie niższej niż: 50 000,00 zł brutto, a zakres tej roboty obejmowało wykonanie narzutu kamiennego lub zabudowę siatkowo-kamienną.


Dla części 2 oraz 4:
b. dysponuje osobą lub osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), to jest osobami lub osobą posiadającymi uprawnienia,
tj. 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie budowli hydrotechnicznych bez ograniczeń, melioracyjne bez ograniczeń, konstrukcyjno-budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, która to będzie pełnić funkcję kierownika budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.
2. oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.
3. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż
3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
4. oświadczenie wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodnego z wzorem stanowiącym Załącznik do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ- Wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-17 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Otwarcie ofert następuje poprzez użycie Platformy i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą Platformy.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.