eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648304

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 2/4

1.5.2.) Miejscowość: Tuszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-080

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 232 13 82 wew. 42

1.5.8.) Numer faksu: 42 614 30 69

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@tuszyn.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminatuszyn.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eeececaa-4bf1-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048316/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Regionalny - Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2024 - 2020 (Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska, Działanie V.3 Gospodarka wodno - kanalizacyjna, Poddziałanie V.3.1 Gospodarka wodno - kanalizacyjna - ZIT)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 5 Pzp, zamaw. może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Zamaw. odstąpił od umowy z poprzednim Wykon. Roboty budowlane związane z modernizacją oczyszczalni prowadzone są na czynnym obiekcie. Brak nadzoru inwestor wpłynie na spowolnienie realizacji prac i może spowodować zakłócenia pracy oczyszczalni ścieków, co będzie mogło mieć wpływ na zagrożenie środowiska. Konieczne jest pilne podjęcie czynności związanych ze sprawowaniem nadzoru inwestor. Gmina mimo zachowania staranności nie mogła przewidzieć konieczności odstąpienia od umowy, a co za tym idzie pilnej konieczności wyboru nowego wykonawcy. W ocenie Zamawiającego przesłanki zastosowania ww. trybu zostały spełnione.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2710.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych przy realizacji zadania ”Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie”.
Wartość netto robót budowlanych objętych nadzorem – 23 500 000,00 zł.

1.1 Zadanie inwestycyjne pn.: „Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie” współfinansowane jest ze środków pochodzących z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 (Oś priorytetowa V. Ochrona środowiska, Działanie V.3 Gospodarka wodno-kanalizacyjna, Poddziałanie V.3.1 Gospodarka wodno-kanalizacyjna – ZIT), na podstawie Umowy o dofinansowanie projektu Nr UDA-RPLD.05.03.01-10-0001/21-00 z dnia 20 stycznia 2022 r.

1.2 Wykonawca musi zapoznać się z warunkami realizacji zamówienia, które będzie nadzorował, w tym określającymi terminy i zakres realizacji etapów prac budowlanych.

1.3. Zadania i obowiązki Wykonawcy (zwanego także w treści Inspektorem Nadzoru)
Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy koordynacja oraz nadzór nad prawidłową realizacją budowy nadzorowanej inwestycji, a w szczególności:
1) pełny zakres czynności i uprawnień określonych w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.);
2) reprezentowanie interesów inwestora wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego, reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji
z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
4) sprawdzanie i dokonywanie odbioru robót ulegających zakryciu lub zanikających;
5) opiniowanie wniosków materiałowych (przekazanych przez Wykonawcę) pod względem zgodności z założeniami dokumentacji projektowej na materiały przewidziane do wbudowania;
6) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie Zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy;
7) nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy Gminą Tuszyn, a wykonawcą robót budowlanych;
8) prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy i potwierdzenie tej obecności wpisem do dziennika budowy, w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych wyrobów budowlanych, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej oraz zasadami wiedzy i sztuki budowlanej;
9) analiza i zatwierdzenie przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów tj. atestów, aprobat technicznych, deklaracji zgodności , itp.;
10) potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołu końcowego odbioru robót budowlanych, potwierdzenie wykonania robót przez podpisanie protokołów z próby szczelności kanałów i z innych niezbędnych czynności kontrolnych;
11) udział w rozliczeniu merytorycznym i finansowym wykonanych robót;
12) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i odbiorowej przygotowanej przez kierownika budowy;
13) nadzór nad skompletowaniem i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz dokumentów stwierdzających odbiór urządzeń przez Urząd Dozoru Technicznego;
14) dojazd i pobyt na placu budowy w ilości niezbędnej do prawidłowego sprawowania nadzoru, począwszy od dnia rozpoczęcia realizacji usługi – wymagana jest obecność w ilości co najmniej 2 pobytów na budowie w ciągu tygodnia każdego z inspektorów nadzoru Konkretna ilość zostanie ustalona w toku negocjacji), jak również na każde wezwanie Zamawiającego w sprawach wymagających niezwłocznego zajęcia stanowiska przez nadzór inwestorski, z potwierdzeniem wizyt wpisem do dziennika budowy;
15) zawiadamianie Zamawiającego niezwłocznie (najpóźniej w terminie 24 godzin) o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach oraz wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na prawidłowy i terminowy przebieg realizacji robót;
16) nadzorowanie robót koniecznych i dodatkowych wynikających z potrzeb realizacji budowy;
17) kontrolowanie zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową i bieżące informowanie Zamawiającego o zaawansowaniu robót lub ewentualnym opóźnieniu;
18) bycie dyspozycyjnym na każde wezwanie Zamawiającego;
19) kontrolowania przestrzegania przez wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy;
20) sporządzenie inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowlane lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron;
21) jeżeli w okresie realizacji robót budowlanych zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nieprzewidzianych w umowie z wykonawcą, to Inspektor Nadzoru powinien niezwłocznie zawiadomić o tym Zamawiającego celem podjęcia decyzji, co do ich zlecenia wykonawcy. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych. Jeżeli jednak w okresie realizacji robót zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie przed awarią, to Zamawiający upoważnia Inspektora Nadzoru do udzielenia wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem do dziennika budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie 24 godzin od daty dokonania tego wpisu;
22) Inspektor Nadzoru jest zobowiązany do przedstawiania Zamawiającemu swojej opinii
w sprawie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych, wnioskowanych przez wykonawcę. Bez osobnego upoważnienia Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do podejmowania decyzji
w tych sprawach;
23) Inspektor Nadzoru nie ma prawa do podejmowania jakichkolwiek decyzji, z
zastrzeżeniem pkt. 21 zd. 3 powyżej, mogących powodować zmianę wartości finansowej zadania;
24) udział w posiedzeniach komisji powoływanych przez Zamawiającego;
25) kontrola terminowości wykonywania robót;
26) ochrona interesów Zamawiającego w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację robót budowlanych;
27) udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji zadania oraz w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót, a także sporządzanie protokołów z narad;
28) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do dokumentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub udzielanie wyjaśnień;
29) dokonywanie regularnych wpisów do dziennika budowy oraz weryfikowanie poprawności prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy;
30) współdziałanie z Zamawiającym w przygotowaniu do instytucji dofinansowujących inwestycję niezbędnych dokumentów i wniosków;
31) nadzór nad wypełnianiem przez Wykonawcę obowiązków zatrudnienia na podstawie umowy
o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności określone w umowie z Wykonawcą;
32) udział w rozruchu oczyszczalni wraz z nadzorem i weryfikacją uzyskanych parametrów ścieków oczyszczonych wg obowiązujących norm i przepisów;
33) udział w czynnościach przeglądu pogwarancyjnego oraz w rozpatrywaniu wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowa RENOVATIO Jarosław Bednarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7691952409

7.3.3) Ulica: Zawady 44E

7.3.4) Miejscowość: Bełchatów

7.3.5) Kod pocztowy: 97-400

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-20

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamówienie będzie realizowane w następujących terminach:

1) od dnia podpisania umowy do dnia zakończenia realizacji robót budowlanych objętych nadzorem i dokonania ostatecznego odbioru budowy. Termin realizacji umowy przez wykonawcę robót budowlanych określony został do dnia 20 grudnia 2023 r.

2) w okresie gwarancji i rękojmi – od dnia dokonania odbioru końcowego robót, do dnia, w którym upłynął okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych. Wykonawca robót budowlanych objętych nadzorem, udzielił 84-miesięcznej gwarancji jakości, licząc od daty odbioru końcowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.