eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie oraz terenu przynależnego do budynków,

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-09-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie oraz terenu przynależnego do budynków,

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD REJONOWY W KWIDZYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Plac Plebiscytowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@kwidzyn.sr.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kwidzyn.sr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e094e2b-4010-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie oraz terenu przynależnego do budynków,

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e094e2b-4010-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00419416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110917/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ochrona fizyczna osób i mienia Sądu Rejonowego w Kwidzynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00360755

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Adm 231-40/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Kwidzynie oraz terenu przynależnego do budynków, tj.:
1) w obiektach zlokalizowanych w Kwidzynie przy ul. Plac Plebiscytowy 1, j.n.:
a) budynek biurowy o pow. netto 2.167,68 m2;
b) budynek gospodarczo-depozytowy o pow. netto 180,04 m2;
c) teren przynależny do ww. budynków;
2) w obiektach zlokalizowanych w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30A, j.n.:
a) budynek biurowy o pow. netto 1.580,80 m2;
b) budynek gospodarczo-depozytowy o pow. netto 259,80 m2;
c) teren przynależny do ww. budynków;
3) w obiektach zlokalizowanych w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17, j.n.:
a) budynek biurowy o pow. netto 557,63 m2;
b) teren przynależny do ww. budynku,
zgodnie z warunkami i zakresem obowiązków określonymi w projekcie umowy wraz z zał. nr 1 do umowy (zał. nr 3 do SWZ); formularzem kalkulacji stawki roboczogodziny (zał. nr 1A do SWZ), formularzem kalkulacji ceny ofertowej (zał. nr 1B do SWZ) oraz zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2021.1995 j.t.).
2. Ochrona fizyczna osób i mienia, o której mowa w ust. 1, winna być pełniona odrębnie w każdym z obiektów objętych przedmiotem zamówienia, w następującym zakresie:
1) w Kwidzynie przy Placu Plebiscytowym 1: przez 2 pracowników ochrony w tym :
a) przez min. 1 pracownika ochrony, przez 7 dni w tygodniu wspartego grupą interwencyjną z zewnątrz pozostającą w stałym kontakcie z pracownikiem wewnątrz budynku, 24 godziny na dobę,
b) oraz przez 1 pracownika ochrony w dni robocze Zamawiającego: pn. w godz. 7.00÷18.30; wt.-pt. w godz. 7.00 ÷16.00;
2) w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 30A: przez 2 pracowników ochrony w tym:
a) przez min. 1 pracownika ochrony, przez 7 dni w tygodniu wspartego grupą interwencyjną z zewnątrz pozostającą w stałym kontakcie z pracownikiem wewnątrz budynku, 24 godziny na dobę,
b) oraz przez 1 pracownika ochrony w dni robocze Zamawiającego: pn. w godz. 7.00÷18.30; wt.-pt. w godz. 7.00 ÷16.00;
3) w Sztumie przy ul. Mickiewicza 17:
a) przez 1 pracownika ochrony w dni robocze Zamawiającego: pn. w godz. 7.00÷18.30; wt.-pt. w godz. 7.00 ÷16.00; wspartego grupą interwencyjną z zewnątrz pozostającą w stałym kontakcie z pracownikiem wewnątrz budynku;
b) całodobowa ochrona osób i mienia w obiekcie poprzez podejmowanie działań prewencyjnych;
4) we wszystkich obiektach, o których mowa w pkt 1-3, całodobowe monitorowanie czynnych sygnałów systemów alarmowych, w tym sygnału p.poż., sygnału włączania i wyłączania systemu alarmowego, sygnału włamania, napadu, wejścia pod przymusem, sygnału braku transmisji oraz braku zasilania, wraz z zapewnieniem zespołu szybkiego reagowania, tj. grupy interwencyjnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2237138,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2237138,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2237138,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia DOGMAT Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Patrol Dogmat Spółka Cywilna Martyna Pinszke Robert Krawczyk; BIURO OCHRONY DOGMAT Sp. z o o. ; Grupa Ochrony Dogmat Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 142977532

7.3.3) Ulica: Lindleya 16

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-013

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2237138,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-10-01 do 2025-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.