eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Remont pięciu pomieszczeń biurowych użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia 2.142C



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pięciu pomieszczeń biurowych użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia 2.142C

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Bielsku-Białej

1.3.) Oddział zamawiającego: Prokuratura Okręgowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 79

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 33 475 81 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 33 475 81 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.wba.pobbi@prokuratura.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-bielsko-biala

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bf3bed6-3036-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pięciu pomieszczeń biurowych użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia 2.142C

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bf3bed6-3036-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003975/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont pięciu pomieszczeń biurowych użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia 2.142C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3012-7.261.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 333352,90 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 120988,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie pięciu pomieszczeń biurowych, tj. pomieszczenia nr 2.141A, 2.142A, 2.142B, 2.142C oraz 2.150A, użytkowanych przez Prokuraturę Rejonową w Cieszynie w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie przy ul. Garncarskiej 8 wraz z wprowadzeniem drzwi do pomieszczenia biurowego nr 2.142C, zgodnie z udzielonymi pozwoleniami oraz z uwzględnieniem organizacji ruchu.
2. Zespół zabudowań Sądu Rejonowego w Cieszynie, gdzie zlokalizowane są pomieszczenia Prokuratury Rejonowej w Cieszynie przeznaczone do remontu, został wpisany do rejestru zabytków na podstawie decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 15 października 1987 r. KL.IV.5340/6/87 A-533/87.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia dokumentacja projektowa, stanowiąca Załącznik nr 1 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), stanowiąca Załącznik nr 2 do SWZ oraz Przedmiar robót, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.
4. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarto w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.
5. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
6. Źródło finansowania zamówienia: zamówienie realizowane jest ze środków własnych.
7. Wartość całości robót remontowych należy określić na podstawie dokumentacji projektowej, STWiORB i przedmiaru robót. Zakres robót budowlanych dla niniejszego postępowania zawarty jest w przedmiarze robót – Remont pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w budynku Sądu Rejonowego w Cieszynie z dnia 25 kwietnia 2023 r. oraz w przedmiarze robót – Wprowadzenie drzwi do pomieszczenia 2.142C w Prokuraturze Rejonowej w Cieszynie z dnia 25 kwietnia 2023 r., które łącznie stanowią Załącznik nr 3 do SWZ Przedmiar robót.
8. Udostępnione przez Zamawiającego przedmiary robót mają poglądowe, pomocnicze znaczenie w celu ułatwienia przygotowania oferty cenowej. Nadrzędnym opracowaniem jest projekt budowlany, następnie projekty wykonawcze i inne opracowania (ekspertyzy, rysunki detali itp.).
9. Zamawiający przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją zamówienia, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty (np. oznakowanie i zabezpieczenie terenu prowadzenia prac, organizacja pracy w obiekcie czynnym, użytkowanym itp.). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania przedmiotu i zakresu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego, określonego w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie roboty, jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do prawidłowego wykonania i przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w terminie składania ofert, tj. do dnia 17 sierpnia 2023 roku do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta Wykonawcy DOMAR Krystian Góra, która podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.