Ogłoszenie z dnia 2022-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00355330/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-20
- 2023/BZP 00305188/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej na kuchnię i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mykanów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398110
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Samorządowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Mykanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-233
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mykanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mykanow/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej na kuchnię i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e45f98d-38c1-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418845
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019827/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Zmiana sposobu użytkowania sali dydaktycznej i pomieszczenia pomocniczego na kuchni ę i jadalnię w Szkole Podstawowej im. Jana Kochanowskiego w Czarnym Lesie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00355330/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZ.271.21.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa inwestycja przewiduje powiększenie i modernizację zaplecza gastronomicznego dla szkoły polegające na zamianie sposobu użytkowania sali dydaktycznej na jadalnię, pomieszczenia pomocniczego na kuchnię , portierni na pomieszczenie porządkowe oraz przebudowę istniejącej kuchni na pomieszczenia zmywak, obróbka warzyw i naświetlanie jaj oraz komunikację.
Zakres prac budowlanych obejmuje wyburzenie otworów drzwiowych , budowę ścianek działowych oraz prace wykończeniowe.
Ponadto do zadań Wykonawcy należy :
• wykonanie instalacji wewnętrznych wod-kanalizacyjnych i wentylacji mechanicznej ,
• roboty instalacyjne elektryczne i gazowe,
• montaż stolarki drzwiowej , rolet wewnętrznych na skrzydłach okiennych i parapetów
• dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń kuchni i pomieszczeń towarzyszących:
• pomieszczenie 01:
- piec konwekcyjno-parowy o mocy 10,4 kW oraz podstawa pod piec konwekcyjno -parowy ( wymagane podłączenie: do prądu – gniazdo siłowe 32 A, wody ¾ ” o ciśnieniu 100-200 kPa(1,0-2,0 bar) oraz odpływ kanalizacyjny o średnicy 32 mm);
- patelnia uchylna elektryczna ze stali nierdzewnej 35l
- kuchnia gazowa ze stali nierdzewnej , czteropalnikowa z półką 32kW- Zamawiający wymaga dostarczenia i podłączenia kuchni czteropalnikowej zgodnie z rysunkiem nr 1 ( Projekt Techniczny wewnętrznej wod-kan i wentylacji mechanicznej branża sanitarna)
- taboret gazowy ze stali nierdzewnej- 90 kW
- wózek do wydawania potraw
- stół roboczy do wydawania potraw,
- chłodziarka podblatowa ze stali nierdzewnej 230V,
- kloc masarski ze stali nierdzewnej z płytą z polietylenu na podstawie,
- stół ze zlewem do mięsa ze stali nierdzewnej z półką i 1 komorą,
- zlew dwukomorowy,
- stół ze zlewem do warzxyw ze stali nierdzewnej z półką i 1 komorą,
- stół roboczy do przygotowania produktów mącznych ze stali niedrzewnej,
- basen 90/60 cm,
- regał ze stali nierdzewnej 60/90/180 cm
- rynienka ze stali nierdzewnej,
- lada składana do wydawania potraw ze stali nierdzewnej,
- okap przyścienny ze stali nierdzewnej z oświetleniem i łapaczami tłuszczu,
• pomieszczenie 02:
- naświetlanie jaj z półką ze stali nierdzewnej ,
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem jednokomorowym ze stali nierdzewnej,
- stół ze stali nierdzewnej ze zlewem dwukomorowym z półką ze stali nierdzewnej,
- chłodziarka ze stali nierdzewnej 230V
- obieraczka do warzyw
• pomieszczenie 03:
- stół zdawczy do naczyń ze stali nierdzewnej z półką
- pojemnik na odpady,
-stół ze zlewem ze stali nierdzewnej , głębokość komory 400mm
- zmywarko-wypażarka ze stali nierdzewnej z dozownikiem i pompą spustową 400V
- szafa przelotowa zestali nierdzewnej
• pomieszczenie 04:
- regał magazynowy ze stali nierdzewnej , 4 półki ze stali perforowanej,
• pomieszczenie 06:
- regał magazynowy ze stali nierdzewnej 4 półki ze stali perforowanej.
Wszystkie urządzenia muszą posiadać stosowne atesty i certyfikaty niezbędne do zastosowania w placówkach żywienia zbiorowego.
Prace będą prowadzone w obiekcie czynnym.
Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy materiałów do realizacji zadania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art.101 ust.4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentacji, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art.101 ust.1 pkt2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, ze każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Zgodnie z art.101 ust.5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art.104-107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca w okresie udzielonej gwarancji jest zobowiązany do przeprowadzania niezbędnych przeglądów serwisowych zamontowanych urządzeń na swój koszt, natomiast Zamawiający płaci za niezbędne materiały eksploatacyjne w cenach porównywalnych do cen rynkowych.
Do zadań Wykonawcy należeć będzie również: urządzenie zaplecza placu budowy, przestrzegania przepisów Kodeksu Pracy, BHP, ochrony zdrowia i p.poż., zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, odpowiednie oznakowanie prowadzonych robót.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca przed przystąpieniem do robót i w trakcie kontrolował i potwierdził rzeczywiste posadowienie w terenie istniejącej podziemnej infrastruktury technicznej (punktowe odkrywki).
Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę.
Na podstawie art.95 ust.1 „ Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak, więc wymóg ten dotyczy następujących czynności: kierujących budową , kierowników robót .
Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wzmagań zawarto we wzorze umowy paragraf 10
– załącznik nr 7 do SWZ
Do zadań Wykonawcy należeć będzie również uprzątnięcie i uporządkowanie terenu po wykonanych pracach, opróżnienie budowy z powstałych odpadów, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz dokonanie wszystkich odbiorów, opinii, uzyskania decyzji, w tym decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu pozwalającego na eksploatację budynku.
Celem sporządzenia oferty należy zapoznać się z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 8 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45314310-7 - Układanie kabli
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności
39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 408677,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 408677,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „REG-POL” Włodzimierz Wisłocki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Handel Usługi Budowlane „ Z. Sitkiewicz Zenon Sitkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9490621693
7.3.3) Ulica: ul. PCK
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-218
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PHU "REG-POL" WŁODZIMIERZ WISŁOCKI
jakie przetargi wygrała firma
PHU "REG-POL" WŁODZIMIERZ WISŁOCKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40867700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-198.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI MYKANÓW
- "Modernizacja drogi transportu rolnego Mykanów-Stary Cykarzew na działce ew. nr 202 w miejscowości Mykanów gmina Mykanów"
- zamówienie obejmuje wykonanie utwardzenia parkingów w Czarnym Lesie o pow.765,5m2 , w Starym Cykarzewie o pow
więcej: przetargi MYKANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Internatu Szkolnego."
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Nowym Borku
- "Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Świlcza"
- Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
- Roboty budowlane pn.Wykonanie instalacji klimatyzacji dla wybranych pomieszczeń w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia w Stalowej Woli
- "Budowa bieżni i skoczni w dal w miejscowości Dębinki".
więcej: Sprzęt kuchenny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.