eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa komputerów AIO(wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym), urządzeń wielofunkcyjnych (MFC) oraz kopiarki monochromatycznej dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 części.



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów AIO(wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym), urządzeń wielofunkcyjnych (MFC) oraz kopiarki monochromatycznej dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 części.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławski Zespół Żłobków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021545051

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabryczna 15

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-609

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wzz.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.wzz.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wzz-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


opieka nad dzieckiem do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów AIO(wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym), urządzeń wielofunkcyjnych (MFC) oraz kopiarki monochromatycznej dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na 3 części.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-511ade08-2f39-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418714

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001845/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.53 Dostawa komputerów AIO(wraz z oprogramowaniem systemowym i biurowym), urządzeń wielofunkcyjnych (MFC) oraz kopiarki monochromatycznej dla Wrocławskiego Zespołu Żłobków i jego placówek (żłobków)..

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338363/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-64/WZŻ/2022.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106485,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1
CZĘŚĆ 1 TABELA A Żłobek nr 5
L.P OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ
1 2 3 4
1 Część nr 1 - komputery AIO +system operacyjny szt. 2
Część nr 1 - pakiety oprogamowania biurowego szt. 2

CZĘŚĆ 1 TABELA B Żłobek nr 17
L.P OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ
1 2 3 4
1 Część nr 1 - komputery AIO +system operacyjny szt. 3
Część nr 1 - pakiety oprogamowania biurowego szt. 3

CZĘŚĆ 1 TABELA C Administracja
L.P OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ
1 2 3 4
1 Część nr 1 - komputery AIO +system operacyjny szt. 15
Część nr 1 - pakiety oprogamowania biurowego szt. 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 113960,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2
CZĘŚĆ 2 TABELA A Żłobek nr 5
L.P OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ
1 2 3 4
2 Część nr 2 - urządzenia wielofunkcyjne MFC szt. 2
Część nr 2 - tonery zapasowe do urządzenia wielofunkcyjnego MFC szt. 4

CZĘŚĆ 2 TABELA B Żłobek nr 17
L.P OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ
1 2 3 4
2 Część nr 2 - urządzenia wielofunkcyjne MFC szt. 3
Część nr 2 - tonery zapasowe do urządzenia wielofunkcyjnego MFC szt. 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne

4.5.5.) Wartość części: 7485,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3
CZĘŚĆ 3 Żłobek nr 17
L.P OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA JEDNOSTKA MIARY ILOŚĆ
1 2 3 4
3 Część nr 3 - kopiarka monochromatyczna szt. 1
Część nr 3 - toner zapasowy do kopiarki monochromatycznj szt. 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 30121100-4 - Fotokopiarki

4.5.5.) Wartość części: 9531,27 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wykonawca CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. ZO.O. ul. WOLNOŚĆ 8/4
26-600 Radom (oferta nr 3) złożył Załącznik nr 1A do SWZ składający się z Tabeli A dla Żłobka nr 5, Tabeli B dla Żłobka nr 17 oraz Tabeli C Administracja wraz ze szczegółowy opisem dla część nr 1.
Wykonawca nie złożył natomiast Formularza oferty



Zamawiający ma obowiązek odrzucić ofertę, kiedy jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia - art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia, jeżeli jest niezgodna z warunkami, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikającymi w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia.
Z załączonego przez Wykonawcę szczegółowego opisu dla część nr 1 Zamawiający nie znajdzie wszystkich danych , które wymagał w formularzu ofertowym, a więc:
1) oświadczenia, że Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w wymaganym terminie (pkt 3 formularza oferty);
2) oświadczenia o wypełnieniu obowiązków przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu (pkt 4 formularza oferty);
3) oświadczenia, o zapoznaniu się ze SWZ i uznaniu się za związanego określonymi w niej zasadami postępowania – w terminach i pod warunkami w niej określonymi
(pkt 5 formularza oferty);
4) oświadczenia, o uzyskaniu wszystkich niezbędnych informacji do przygotowania oferty i wykonania umowy (pkt 6 formularza oferty);
5) oświadczenia dot. odpowiedzialności karnej z art. 297 Kodeksu Karnego, że wszystkie oświadczenia i informacje zamieszczone w ofercie są prawdziwe
i rzetelne (pkt 7 formularza oferty);
6) oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami umowy wraz ze zobowiązaniem do zawarcia umowy na warunkach w niej określonych w miejscu i w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego (pkt 8 formularza oferty);
7) oświadczenia dot. okresu związania ofertą (pkt 9 formularza oferty);
8) oświadczenia, odnośnie tajemnicy przedsiębiorstwa (czy jest brak informacji o tajemnicy przedsiębiorstwa czy Wykonawca wykazała w treści złożonej oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w sposób określony w roz. V pkt 14 SWZ) ( pkt 10 formularza oferty);
9) oświadczenia odnośnie przyjęcia warunków płatności, wskazania numeru konta ( pkt 11 i 12 formularza oferty).
Wykonawca oprócz wymaganego zgodnie z rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) Formularza oferty nie załączył także oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymagane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
Zamawiający nie skierował na podstawie art. 128 ust 1 ustawy Pzp wezwania, gdyż oferta nr 3 podlega odrzuceniu zgodnie z powyższym uzasadnieniem.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6223,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6223,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6223,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8990105646

7.3.3) Ulica: ul. Krakowska 50-52

7.3.4) Miejscowość: Wroclaw

7.3.5) Kod pocztowy: 50-425

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6223,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9348,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9348,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9348,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMFOTECH.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992848044

7.3.3) Ulica: ul. KRAKOWSKA 180B/119

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 52-015

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9348 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-10-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.