eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa drogi w pasie drogowym ul. Arbuzowej - roboty podobne



Ogłoszenie z dnia 2022-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi w pasie drogowym ul. Arbuzowej – roboty podobne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi w pasie drogowym ul. Arbuzowej – roboty podobne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2909528a-44a6-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418567

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016469/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Przebudowa ul. Arbuzowej w zakresie budowy chodnika po północnej stronie ulicy, na odcinku od posesji nr 92 do posesji nr 116

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00379136/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna:
art. 305 pkt. 1) ustawy Pzp
art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp
Podstawa fakt.:
- Zamówienie podstaw. zostało udzielone w trybie podst. bez przeprow. negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Pzp.
- Zam. pod. zostało przewidziane w ogł. o zamówieniu opubl. w BZP w dniu 22.06.2022 r. pod numerem 2022/BZP 00217900/01 dla zamówienia podstawowego i polega na przebudowa drogi w pasie drogowym ul. Arbuzowej w zakresie: budowy chodnika o długości ok 70 m., miejscowego poszerzenia jezdni, miejscowej regulacji wysokościowej jezdni w Warszawie na dz. ew. nr: 49/4 z obrębu 1-10-04 oraz na dz. ew. nr: 111 z obrębu 1-10-12.
-Wartość zamówienia podobnego nie przekracza przewidzianego w Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego progu 150 000,00 zł netto.
-Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę robót budowlanych - „FAL-BRUK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa, ul. Sarabandy 42, 02-868 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 88/WZP/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi w pasie drogowym ul. Arbuzowej – roboty podobne.
1) Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi w pasie drogowym ul. Arbuzowej w zakresie: budowy chodnika o długości ok 70 m., miejscowego poszerzenia jezdni, miejscowej regulacji wysokościowej jezdni w Warszawie na dz. ew. nr: 49/4 z obrębu 1-10-04 oraz na dz. ew. nr: 111 z obrębu 1-10-12.
Celem przedmiotu zamówienia jest zapewnienie bezpiecznej obsługi komunikacyjnej ruchu pieszego w ciągu ulicy Arbuzowej.
2) Opis stanu istniejącego:
Teren inwestycji zlokalizowany jest w Dzielnicy Ursynów, na dz. ew. nr: 49/4 z obrębu 1-10-04 oraz na dz. ew. nr: 111 z obrębu 1-10-12.
Inwestycja zlokalizowana jest w istniejącym pasie drogowym ul. Arbuzowej, należącej do kategorii dróg gminnych. Ulica Arbuzowa posiada jezdnię o szerokości 5,0 m u nawierzchni z kostki betonowej, obramowana jest opornikami betonowymi (wtopionymi). Na odcinku od skrzyżowania z ulicą Nowoursynowską do posesji nr 116 nie ma chodnika.
Na obszarze przedmiotowej inwestycji obowiązuje Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego rejonu św. Katarzyny – część I.
Przedmiotowa inwestycja nie ingeruje w istniejącą roślinność.
Na terenie inwestycji przebiegają sieci miejskie, tj.: sieć wodociągowa, sieć elektryczna niskiego napięcia oraz sieć gazowa.
3) Opis i zakres zamówienia:
Szczegółowe informacje i dane znajdują się w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ.
Warstwy, spadki itp. wg projektu drogowego.
Uzbrojenie terenu:
1) Sieć wodociągowa: nie przewiduje się zmian w zakresie sieci wodociągowej.
2) Sieć elektroenergetyczna: nie przewiduje się zmian w zakresie sieci elektroenergetycznej.
3) Sieć gazowa: nie przewiduje się zmian w zakresie sieci gazowej.
W zakresie zamówienia jest zgodne z projektem wykonanie wszelkich robót budowlanych, dostaw i usług związanych z przebudową drogi opisaną wyżej, tj. co najmniej:
• prace przygotowawcze, rozbiórkowe, demontaże,
• niwelacja terenu, ukształtowanie terenu ze spadkami, korytowanie,
• zabezpieczenie sieci elektroenergetycznej, gazowej i wodociągowej,
• ułożenie poszczególnych warstw chodnika i zjazdów,
• niedopuszczenie do powstania barier architektonicznych poprzez wykonanie obniżonych krawężników w ciągu chodnika, przy zjazdach na posesje
4) Dodatkowe wytyczne i informacje dot. zamówienia
Roboty budowlane:
1) Prace należy zrealizować z należytą starannością, umową, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami prawa, normami technicznymi, technologicznymi, warunkami zawartymi w STWiOR, zgodnie ze sztuką budowlaną, opisem przedmiotu zamówienia, harmonogramem rzeczowo-finansowym, prace wykonywane w bezpośrednim sąsiedztwie drzew należy wykonywać ręcznie.
2) W trakcie realizacji robót Wykonawca ma obowiązek sporządzania sprawozdania tygodniowego oraz przesyłania go w kolejnym dniu roboczym po następującym tygodniu do przedstawiciela Zamawiającego z opisem wszystkich przeprowadzonych prac w ciągu ostatniego tygodnia oraz planowanymi pracami na tydzień przyszły wraz ze skanem prowadzonego dziennika realizacji robót odnośnie prowadzonych robót oraz z dokumentacją zdjęciową dokumentującą postęp robót, skanem certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, kart katalogowych itp. na planowane do wbudowania materiały oraz urządzenia.
3) Po zakończeniu prac teren należy uporządkować, a elementy nie podlegające przebudowie i ingerencji (tj. zieleń) doprowadzić do stanu jak przed ich rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i dostawy niezbędnego materiału, przygotowania podłoża, sadzenia itp. oraz gwarantuje i odpowiada za posadzony materiał roślinny oraz jakość wykonanych prac, zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ i jej załącznikach. Po wykonaniu prac wraz ze zgłoszeniem ich do odbioru końcowego obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie Zamawiającemu oświadczenia o zgodności robót ze zgłoszeniem zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową oraz wiedzą techniczną, ewentualnym wykazaniu zmian nieistotnych potwierdzonych przez projektanta, wykonaniu prac zgodnie z przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz, że teren budowy doprowadzony został do należytego stanu i porządku.
4) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania oraz przedstawienia celem zaakceptowania projektu organizacji ruchu czy zajęcia terenu oraz dopełnienia wszelkich niezbędnych formalności z tym związanych, jeżeli zajdzie taka konieczność.
5) Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia przejęcia terenu robót do ogrodzenia terenu budowy i ustawienia tablic informacyjnych (tablice bądź banery w lokalizacjach uzgodnionych z Zamawiającym, według wzoru uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy). Ogrodzenie terenu budowy musi mieć estetyczną oraz jednolitą graficznie formę i skutecznie uniemożliwiać przedostanie się na teren placu budowy osób postronnych. Dopuszczalne jest stosowanie częściowego ogrodzenia terenu w zależności od etapu wykonywanych robót w celu umożliwienia wejścia na przyległą posesję.
6) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przedłożenia Planu BIOZ dla przedmiotowego zakresu robót.
7) Dokumentacja powykonawcza winna zawierać m.in. pozwolenia administracyjne, dziennik budowy, odbiory częściowe i końcowe (w tym protokoły odbioru gestorów sieci), atesty, certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające materiały i urządzenia do eksploatacji, rysunki techniczne, tworzące dokumentację powykonawczą wraz z naniesionymi zmianami, jakie ewentualnie wystąpiły w toku prac, w tym opracowanie instrukcji utrzymania i konserwacji urządzeń i nawierzchni wytworzonych w ramach przedmiotu zamówienia, przedstawionej w formie tabelarycznej. Dokumentacja powykonawcza obejmuje również wykonanie kompleksowej, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zagospodarowania terenu – w formie graficznej (plik .dwg oraz .pdf) i opisowej (plik .xls - forma tabeli określająca ich liczbę/ilość oraz ceny jednostkowe) oraz wykonanie pełnej dokumentacji fotograficznej zieleni istniejącej oraz wykonanej, nawierzchni i innych elementów wytworzonych.
Zgłoszenie inwentaryzacji powykonawczej do powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego jest obowiązkiem Wykonawcy – należy ją zgłosić zgodnie z przepisami prawa geodezyjnego i dostarczyć Zamawiającemu mapę z pomiarami oraz pieczęcią właściwego organu potwierdzającą wpływ oraz oświadczenie geodety dotyczące zgłoszenia.
Dokumentację powykonawczą Wykonawca złoży najpóźniej w dniu odbioru końcowego robót.
8) Wykonawca zobowiązuje się do spełnienia wymogu określonego w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 908). W związku z tym, Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, na każde żądanie Zamawiającego pisemnego oświadczenia o jego spełnieniu. Brak złożenia pisemnego oświadczenia w wyznaczonym terminie będzie traktowane przez Zamawiającego jako niespełnienie wymogu przedmiotowej ustawy. Przedłożenie oświadczenia, o którym mowa powyżej, nie wyłącza uprawnienia Zamawiającego do weryfikacji spełnienia ww. wymogu w sposób wybrany przez Zamawiającego, w szczególności poprzez żądanie okazania pojazdów lub dokumentów dotyczących pojazdów.
9) Klauzule społeczne:
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
2. Warunek, o którym mowa w ust. 1 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty związane z wykonaniem podbudowy i układaniem nawierzchni, prace porządkowe.
3. Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się we wzorze umowy.
10) Postanowienia niniejszego opisu przedmiotu zamówienia i umowy wraz z załącznikami wzajemnie się uzupełniają.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3a do Zaproszenia;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 3b do Zaproszenia;
d) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3c do Zaproszenia;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „FAL-BRUK” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5210527420

7.3.3) Ulica: ul. Sarabandy 42

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-868

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15955560 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W wyniku przeprowadzonych negocjacji strony ustaliły, że:
- zmniejszony zostanie zakres prac o realizację chodnika wraz z korytowaniem i podbudową;
- wynagrodzenie za przedmiot zamówienia w zmniejszonym zakresie wyniesie 129 720 zł netto;
- termin wykonania zamówienia do dnia 30.04.2023 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.