eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gidle › Przebudowa drogi gminnej nr 112 062E w Ciężkowicach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 112 062E w Ciężkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIDLE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pławińska 22

1.5.2.) Miejscowość: Gidle

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-540

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 327-20-27

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@gidle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdc7c41c-3832-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 112 062E w Ciężkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdc7c41c-3832-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418544

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041353/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa dróg na terenie gminy Gidle z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych - Ciężkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00351884

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: "Przebudowa drogi gminnej nr 112 062E w Ciężkowicach” w ramach ww. przedmiotu zamówienia należy przebudować odcinek drogi gminnej nr 112 062E o długości 116,8 m i szerokości 3 m, której początek zlokalizowano w pkt. A w km 0+007,20 stanowiącym granicę pasa drogi wojewódzkiej nr 784, a koniec w pkt. B w km 0+124,00. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych realizowane będzie spadkami podłużnymi i poprzecznymi jezdni w kierunku istniejących zieleńcy urządzonych w pasie drogowym.
Planowana inwestycja zlokalizowana jest w woj. łódzkim, powiecie radomszczańskim, gmina Gidle, na działce o nr ewid. 628 obręb Ciężkowice.
Zakres robót:
1. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni o długości 116,80 m i szerokości 3,0 m dla drogi gminnej nr 112 062E.
2. Po wytyczeniu w terenie projektowanego obiektu należy dokonać niwelacji terenu , a następnie wykorytować pod konstrukcję nawierzchni. Koryto wyprofilować i nadać 3% spadki poprzeczne.
3. Konstrukcja jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S - 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W - 4 cm
- podbudowa zasadnicza niewiązana z kruszywa - 20 cm
C90/3 frakcji 0/31,5 stabilizowana mechanicznie
- warstwa ulepszonego podłoża z mieszanki - 20 cm
niewiązanej lub gruntu niewysadzinowego
- warstwa mrozoodporna z granulatu stabilizowanego cementem - 25 cm
Łączna grubość konstrukcji jezdni: 73 cm
4. Nawierzchnię jedni należy wykonać ze spadkiem daszkowym 2%
5. Przed wykonaniem warstwy ścieralnej oraz wiążącej należy oczyścić nawierzchnię i skropić ją emulsją asfaltową.
6. Wykonanie obustronne poboczy - utwardzenie poboczy, grubość 10 cm. Pobocza należy wykonać ze spadkiem poprzecznym 6 %.
7. Odwodnienie odbywa się powierzchniowo poprzez spadki poprzeczne i podłużne na nieutwardzone chłonne tereny w obrębie pasa drogowego.
8. Uporządkowanie terenu prowadzonych robót.
II. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę co najmniej: 5 lat gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wykonania przedmiotu zamówienia.
III. Wykonawca zobowiązany jest:
- sporządzić dokumentację odbiorową w dwóch egzemplarzach w języku polskim,
- zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji w celu wytyczenia robót i sporządzenia operatów geodezyjnych powykonawczych. Wykonawca zobowiązany jest również do przekazania wszelkich oświadczeń, certyfikatów i dokumentów niezbędnych Inwestorowi zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
IV. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest:
-oznakować teren budowy (tablice informacyjne, ostrzegawcze),
-przygotować i wdrożyć organizację ruchu na czas prowadzenia robót,
-powiadomić właścicieli działek sąsiednich i ewentualne osoby przebywające na działkach sąsiednich o prowadzonych robotach.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót został zawarty w załączniku nr 10 SWZ stanowiący dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót.
Uwaga: Przedmiary robót zostały załączone w celach informacyjnych. Nie stanowią one podstawy do obliczenia ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140400,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177360,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140400,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,,BUD-MET" Jarosław Kałmuk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150629664

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego 30

7.3.4) Miejscowość: Truskolasy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-134

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140400,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 32 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie współfinansowane ze środków budżetu Województwa Łódzkiego, pochodzących z tytułu wyłączenia z produkcji gruntów rolnych na podstawie umowy nr 154/RR/2023 z dnia 30.06.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.