Ogłoszenie z dnia 2023-09-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00341332/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-04
- 2023/BZP 00346855/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
- 2023/BZP 00351553/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
- 2023/BZP 00359051/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-18
- 2023/BZP 00360857/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg wewnętrznych w obrębie ulic Rydla, Jadwigi z Łobzowa, Staszczyka, Bronowicka wraz z ul. Krzywy Zaułek – Część 2 Etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Centralna 53
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: +48126167000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmk.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg wewnętrznych w obrębie ulic Rydla, Jadwigi z Łobzowa, Staszczyka, Bronowicka wraz z ul. Krzywy Zaułek – Część 2 Etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecf2f396-31e9-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418484
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00341332
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/VIII/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia publicznego jest robota budowlana polegająca na rozbudowie i budowie dojazdów do budynków mieszkalnych oraz urządzeń z nimi związanych oraz miejsc postojowych wraz z oświetleniem, odwodnieniem i przekładkami kolidującego uzbrojenia w obrębie 3 Krowodrza w rejonie ulic: Rydla, Staszczyka, Krzywy Zaułek, Jadwigi z Łobzowa, Bronowicka.
b) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia na podstawie:
Projektowanych postanowień umowy (PPU), stanowiących załącznik nr 2 do SWZ, Szczegółowej specyfikacji technicznej (SST), stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ; dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ, przedmiarów robót, stanowiących załącznik nr 10 do SWZ
c) W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez. Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość
użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy
przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania
d) Wymagany okres gwarancji:
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesięcy. Oferty zawierające okres gwarancji krótszy niż 36 miesięcy zostaną odrzucone.
e) Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w
ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1083). Szczegółowy
opis wymagań określa SWZ.
2. Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, powinna być zgodna z załącznikiem nr 2 do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy. Niespełnienie danego warunku spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu.
3. Zamawiający zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących wskazane niżej czynności – za wyjątkiem osób pełniących tzw. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane:
• Pracownicy fizyczni szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,
• Pracownicy fizyczni – bezpośrednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiający dopuszcza możliwość osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadzące działalność gospodarczą lub wspólników spółki prawa handlowego
4. Zamawiający przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo
do kontroli spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymagania wskazanego w części 1 pkt 3 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowień Umowy.
5. Termin wykonania zamówienia: 3 miesiące od przekazania terenu budowy.
6. Informacje dotyczące przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzenia przez niego dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp:
• Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej oraz sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u zmawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1019176,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1211484,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1019176,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): OMEGA Zakład Sieci Wodno-Kanalizacyjnych Jarosław Irzyk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: OMEGA Zakład Sieci Wodno-Kanalizacyjnych Sp. z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482229861
7.3.3) Ulica: Szkolna 17
7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska
7.3.5) Kod pocztowy: 41-711
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH Jarosław Irzyk
jakie przetargi wygrała firma
OMEGA - ZAKŁAD SIECI WODNO-KANALIZACYJNYCH Jarosław Irzyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1019176,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Rewitalizacja i zabezpieczenie konserwatorskie części obszaru Fortu nr 2 Kościuszko - Bastion III wraz z terenem otaczającym - działka nr 535/4 obręb 11 jedn. Ewid. Krowodrza - Etap III
- ZP.57.2024 - Dostawa olejów silnikowych, przekładniowych i hydraulicznych, środków smarnych oraz płynów eksploatacyjnych.
- Opracowanie projektu wraz z wykonaniem instalacji odciągowej zanieczyszczonego powietrza dla 8 stanowisk produkcji katalizatora cerowego Łukasiewicz - ICIMB, 02-676 Warszawa ul. Postępu 9
- Remont 7 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 7 części.
- Dostawa wraz z instalacją ogniw fotowoltaicznych w budynkach mieszkalnych ul. Lipińskiego 18, Grota Roweckiego 17 w Krakowie.
- Wykonanie remontu chodników ul. Grota - Roweckiego 11 (kl. III), Grota - Roweckiego 37 (kl. I - III) i drogi wewn. ul. Kobierzyńska 99 (mienie) w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej Nr 106018 L położonej na działce nr ewid. 319 w miejscowości Jastków od km rob. 0+000,00 do km 0+587,67
- "Budowa i przebudowa infrastruktury drogowej w Gminie Czarny Bór. (II)"
- Rozwój infrastruktury drogowej w m. Stary Radzic, Zezulin Niższy Nr 105136L i odcinka drogi w m. Stary Radzic Nr 105135L
- Polepszenie nawierzchni ulic "ul. Kościuszkowców i ul. Orla (do Muzeum)".
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gorzyce w miejscowościach Gorzyce i Trześń.
- Rozbudowa drogi gminnej - ul. Obrońców Chojnic w Chojnicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.