eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510876884

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 28

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-437

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przychodniaspecjalistyczna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przychodniaspecjalistyczna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.olsztyn.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82afadd0-0dbb-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418128

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00281466/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP/1/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Dzierżawa analizatora do diagnostyki z zakresu immunochemii wraz z dostawą odczynników i wymaganych materiałów eksploatacyjnych oraz dostawą chłodziarko-zamrażarki i laboratoryjnego systemu informatycznego.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Opis przedmiotu zamówienia dla Części 1, Załącznik 1b – Formularz asortymentowo-cenowy oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124110-9 - Systemy diagnostyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 211159,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Dzierżawa analizatora do diagnostyki z zakresu biochemii wraz z dostawą odczynników i wymaganych materiałów eksploatacyjnych oraz dostawą chłodziarko-zamrażarek i wirówek.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Opis przedmiotu zamówienia dla Części 2, Załącznik 1b – Formularz asortymentowo-cenowy oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434500-1 - Analizatory biochemiczne

33124110-9 - Systemy diagnostyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

38437000-7 - Pipety i akcesoria laboratoryjne

33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 79252,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 - Dostawa pasków do oznaczeń parametrów moczu wraz z dzierżawą analizatora do odczytu pasków.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Opis przedmiotu zamówienia dla Części 3, Załącznik 1b – Formularz asortymentowo-cenowy oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124110-9 - Systemy diagnostyczne

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

33141615-4 - Pojemniki na mocz

4.5.5.) Wartość części: 7900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 4 – Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do badań koagulologicznych wraz z dzierżawą aparatu.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Opis przedmiotu zamówienia dla Części 4, Załącznik 1b – Formularz asortymentowo-cenowy oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124110-9 - Systemy diagnostyczne

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

33192500-7 - Probówki

4.5.5.) Wartość części: 7965,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5 - Dzierżawa analizatora do wykonywania badan immunoenzymatycznych wraz z dostawa odczynników i wymaganych materiałów eksploatacyjnych.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie ze szczegółowym zakresem zawartym w Załączniku 1a – Opis przedmiotu zamówienia dla Części 5, Załącznik 1b – Formularz asortymentowo-cenowy oraz na zasadach i warunkach opisanych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33124110-9 - Systemy diagnostyczne

33141625-7 - Zestawy diagnostyczne

4.5.5.) Wartość części: 18271,80 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej zostało opublikowane 28 lipca br. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Każda z Części zawierała opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo-cenowe oraz pozostałe wymagania ujęte w SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy.
Podczas prowadzenia procedury pojawiło się sporo wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, w szczególności dotyczących ilości i rodzaju odczynników i materiałów zużywalnych. Efektem udzielonych wyjaśnień i zmodyfikowanych dokumentów, zostały złożone oferty na poszczególne części zamówienia, w których wszyscy Wykonawcy zmodyfikowali Formularze asortymentowo-cenowe dodając pozycje lub zmieniając ilości podane przez Zamawiającego. Tym samym, oferty są nieporównywalne w częściach do których złożono więcej niż jedną ofertę oraz wszystkie oferty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj. tabelą asortymentowo-cenową wskazaną przez Zamawiającego.
Co do zasady, uszczegółowienie tabeli asortymentowo-cenowej może mieć miejsca na etapie podpisania umowy. Ustawa Pzp nie przewiduje możliwości samodzielnego modyfikowania dokumentów przetargowych przez Wykonawców na etapie złożenia ofert. Wszystkie oferty Wykonawców muszą być porównywalne i przygotowane wg wzoru i wymagań Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu taka modyfikacja jest we wszystkich złożonych ofertach, wobec tego, Zamawiający przyjmuje, że jest to wynikiem nieprecyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy złożone oferty nie są zgodne z dokumentami opublikowanymi w przetargu Zamawiający nie może wybrać żadnej z takich ofert i podpisać ważnej umowy. Wobec powyższego postąpiono jak na wstępie.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej zostało opublikowane 28 lipca br. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Każda z Części zawierała opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo-cenowe oraz pozostałe wymagania ujęte w SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy.
Podczas prowadzenia procedury pojawiło się sporo wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, w szczególności dotyczących ilości i rodzaju odczynników i materiałów zużywalnych. Efektem udzielonych wyjaśnień i zmodyfikowanych dokumentów, zostały złożone oferty na poszczególne części zamówienia, w których wszyscy Wykonawcy zmodyfikowali Formularze asortymentowo-cenowe dodając pozycje lub zmieniając ilości podane przez Zamawiającego. Tym samym, oferty są nieporównywalne w częściach do których złożono więcej niż jedną ofertę oraz wszystkie oferty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj. tabelą asortymentowo-cenową wskazaną przez Zamawiającego.
Co do zasady, uszczegółowienie tabeli asortymentowo-cenowej może mieć miejsca na etapie podpisania umowy. Ustawa Pzp nie przewiduje możliwości samodzielnego modyfikowania dokumentów przetargowych przez Wykonawców na etapie złożenia ofert. Wszystkie oferty Wykonawców muszą być porównywalne i przygotowane wg wzoru i wymagań Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu taka modyfikacja jest we wszystkich złożonych ofertach, wobec tego, Zamawiający przyjmuje, że jest to wynikiem nieprecyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy złożone oferty nie są zgodne z dokumentami opublikowanymi w przetargu Zamawiający nie może wybrać żadnej z takich ofert i podpisać ważnej umowy. Wobec powyższego postąpiono jak na wstępie.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej zostało opublikowane 28 lipca br. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Każda z Części zawierała opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo-cenowe oraz pozostałe wymagania ujęte w SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy.
Podczas prowadzenia procedury pojawiło się sporo wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, w szczególności dotyczących ilości i rodzaju odczynników i materiałów zużywalnych. Efektem udzielonych wyjaśnień i zmodyfikowanych dokumentów, zostały złożone oferty na poszczególne części zamówienia, w których wszyscy Wykonawcy zmodyfikowali Formularze asortymentowo-cenowe dodając pozycje lub zmieniając ilości podane przez Zamawiającego. Tym samym, oferty są nieporównywalne w częściach do których złożono więcej niż jedną ofertę oraz wszystkie oferty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj. tabelą asortymentowo-cenową wskazaną przez Zamawiającego.
Co do zasady, uszczegółowienie tabeli asortymentowo-cenowej może mieć miejsca na etapie podpisania umowy. Ustawa Pzp nie przewiduje możliwości samodzielnego modyfikowania dokumentów przetargowych przez Wykonawców na etapie złożenia ofert. Wszystkie oferty Wykonawców muszą być porównywalne i przygotowane wg wzoru i wymagań Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu taka modyfikacja jest we wszystkich złożonych ofertach, wobec tego, Zamawiający przyjmuje, że jest to wynikiem nieprecyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy złożone oferty nie są zgodne z dokumentami opublikowanymi w przetargu Zamawiający nie może wybrać żadnej z takich ofert i podpisać ważnej umowy. Wobec powyższego postąpiono jak na wstępie.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej zostało opublikowane 28 lipca br. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Każda z Części zawierała opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo-cenowe oraz pozostałe wymagania ujęte w SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy.
Podczas prowadzenia procedury pojawiło się sporo wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, w szczególności dotyczących ilości i rodzaju odczynników i materiałów zużywalnych. Efektem udzielonych wyjaśnień i zmodyfikowanych dokumentów, zostały złożone oferty na poszczególne części zamówienia, w których wszyscy Wykonawcy zmodyfikowali Formularze asortymentowo-cenowe dodając pozycje lub zmieniając ilości podane przez Zamawiającego. Tym samym, oferty są nieporównywalne w częściach do których złożono więcej niż jedną ofertę oraz wszystkie oferty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj. tabelą asortymentowo-cenową wskazaną przez Zamawiającego.
Co do zasady, uszczegółowienie tabeli asortymentowo-cenowej może mieć miejsca na etapie podpisania umowy. Ustawa Pzp nie przewiduje możliwości samodzielnego modyfikowania dokumentów przetargowych przez Wykonawców na etapie złożenia ofert. Wszystkie oferty Wykonawców muszą być porównywalne i przygotowane wg wzoru i wymagań Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu taka modyfikacja jest we wszystkich złożonych ofertach, wobec tego, Zamawiający przyjmuje, że jest to wynikiem nieprecyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy złożone oferty nie są zgodne z dokumentami opublikowanymi w przetargu Zamawiający nie może wybrać żadnej z takich ofert i podpisać ważnej umowy. Wobec powyższego postąpiono jak na wstępie.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Postępowanie na dostawę odczynników i materiałów zużywalnych do badań wraz z dzierżawą specjalistycznej aparatury diagnostycznej zostało opublikowane 28 lipca br. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części. Każda z Części zawierała opis przedmiotu zamówienia, zestawienie asortymentowo-cenowe oraz pozostałe wymagania ujęte w SWZ i Projektowanych postanowieniach umowy.
Podczas prowadzenia procedury pojawiło się sporo wniosków o wyjaśnienie treści SWZ i niezgodności w opisie przedmiotu zamówienia w poszczególnych częściach, w szczególności dotyczących ilości i rodzaju odczynników i materiałów zużywalnych. Efektem udzielonych wyjaśnień i zmodyfikowanych dokumentów, zostały złożone oferty na poszczególne części zamówienia, w których wszyscy Wykonawcy zmodyfikowali Formularze asortymentowo-cenowe dodając pozycje lub zmieniając ilości podane przez Zamawiającego. Tym samym, oferty są nieporównywalne w częściach do których złożono więcej niż jedną ofertę oraz wszystkie oferty są niezgodne z opisem przedmiotu zamówienia tj. tabelą asortymentowo-cenową wskazaną przez Zamawiającego.
Co do zasady, uszczegółowienie tabeli asortymentowo-cenowej może mieć miejsca na etapie podpisania umowy. Ustawa Pzp nie przewiduje możliwości samodzielnego modyfikowania dokumentów przetargowych przez Wykonawców na etapie złożenia ofert. Wszystkie oferty Wykonawców muszą być porównywalne i przygotowane wg wzoru i wymagań Zamawiającego. W przedmiotowym postępowaniu taka modyfikacja jest we wszystkich złożonych ofertach, wobec tego, Zamawiający przyjmuje, że jest to wynikiem nieprecyzyjnego opisu przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
W przypadku, gdy złożone oferty nie są zgodne z dokumentami opublikowanymi w przetargu Zamawiający nie może wybrać żadnej z takich ofert i podpisać ważnej umowy. Wobec powyższego postąpiono jak na wstępie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.