eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zagospodarowanie terenów przekazanych Osiedlom Morasko- Radojewo i Kwiatowe



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenów przekazanych Osiedlom Morasko- Radojewo i Kwiatowe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631257822

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolegiacki 17

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 61-841

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpb@um.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenów przekazanych Osiedlom Morasko- Radojewo i Kwiatowe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-104323e2-3288-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418096

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024984/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.37 Zagospodarowanie terenu w formule zaprojektuj i wybuduj (os. Morasko-Radojewo ) i wybuduj (os. Kwiatowe)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPb-II.271.84.2022.SA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zagospodarowania
terenu przy ul. Radojewo 20 (róg z ul. Halszki) w Poznaniu polegającego w szczególności na:
a) wykonaniu koncepcji zagospodarowania terenu,
b) wykonaniu dokumentacji technicznej zagospodarowania terenu składającej się z projektu
technicznego, opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót / uzyskania
pozwolenia na budowę w Wydziale Urbanistyki i Architektury Urzędu Miasta Poznania,
c) wykonaniu pomiarów geodezyjnych,
d) przygotowaniu materiałów niezbędnych do zgłoszenia przez Zamawiającego zamiaru wykonania
robót,
e) zagospodarowaniu terenu zgodnie z wykonanym projektem poprzez:
- dostawę i montaż w szczególności: piaskownicy, huśtawki (wahadłowa, sprężynowa, wagowa),
urządzenia wielofunkcyjnego zawierającego zjeżdżalnię, ścianki wspinaczkowej, drabinki lub
linarium,
- wykonanie nawierzchni bezpiecznych,
- wykonanie ciągów komunikacyjnych i stref odpoczynku,
- uporządkowanie zieleni,
- wykonanie nasadzeń i założeniu trawników w taki sposób, by zachować jak najwięcej roślinności
zastanej na terenie objętym pracami,
f) wykonaniu ogrodzenia placu zabaw,
g) wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Programie funkcjonalno- użytkowym
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy.
3) Wymagane jest zapewnienie minimum 60- miesięcznego okresu gwarancji na przeprowadzone
roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia.
4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy na Część I, stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 264780,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie skweru przy ul. Sasankowej
w Poznaniu polegające w szczególności na:
- uporządkowaniu terenu poprzez usunięcie krzewów, przycięcie wysokich krzewów, wykoszenie
chwastów i jednorocznych samosiewów zgodnie z inwentaryzacją zieleni (z założeniem, by
zachować jak najwięcej roślinności zastanej na terenie objętym pracami),
- oczyszczeniu terenu z wywiezieniem urobku,
- dostawie i montażu urządzeń siłowni zewnętrznej,
- montażu zestawu tablic informacyjnych i edukacyjnych
- montażu ławki solarnej z ładowarką do urządzeń mobilnych,
- montażu lamp solarnych,
- montażu ławki z przewijakiem,
- wykonaniu placu z edukacyjnymi grami podwórkowymi,
- wykonaniu ciągów pieszych,
- montażu stojaków rowerowych, ławek i koszy na odpady,
- wykonaniu nasadzeń zieleni,
- uporządkowaniu terenu,
- wykonaniu dokumentacji powykonawczej.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Projekcie zagospodarowania terenu
stanowiącym załącznik nr 1 do umowy, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
(STWiOR) stanowiącej załącznik nr 2 do umowy oraz Przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr
3 do umowy.
UWAGA: Udostępniony w niniejszym postępowaniu Przedmiar robót ma jedynie charakter
informacyjny/poglądowy.
3) Wymagane jest zapewnienie minimum 60- miesięcznego okresu gwarancji
na przeprowadzone roboty i obiekty budowlane powstałe w wyniku realizacji przedmiotu
zamówienia.
4) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został
we wzorze umowy na Część II, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 171458,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu na część I do wyznaczonego terminu nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.