eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rypin › Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866710

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 40

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.lewandowska@rypin.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/805872

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-248ff4a1-3bfe-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00418083

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053104/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa sprzętu komputerowego, sieciowego oraz monitorów interaktywnych w ramach projektu grantowego Cyfrowa Gmina

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Na realizację zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotyczący realizacji projektu grantowego „Cyfrowa Gmina”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356851

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz sieciowego, w tym:
a) Komputer stacjonarny – 16 sztuk
b) Serwer – 1 sztuka
c) Przełącznik sieciowy – 3 sztuka
d) Przełącznik sieciowy POE – 1 sztuka
e) Access point – 3 sztuki
f) Macierz dyskowa – 1 sztuka
g) System archiwizacji danych – 1 sztuka
h) Szkolenia – łącznie min. 8 godzin (dotyczy macierzy dyskowej i systemu archiwizacji danych).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu
i oprogramowania zawiera Załączniki Nr 1a – Część 1 do SWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

48822000-6 - Serwery komputerowe

48823000-3 - Serwery plików

30211400-5 - Konfiguracje komputerowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30213300-8 - Komputer biurkowy

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania

30237410-6 - Myszka komputerowa

30237460-1 - Klawiatury komputerowe

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48620000-0 - Systemy operacyjne

48624000-8 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC)

48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne

48820000-2 - Serwery

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

32413100-2 - Rutery sieciowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

32425000-8 - Sieciowy system operacyjny

32427000-2 - System sieciowy

48210000-3 - Pakiety oprogramowania dla sieci

48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 276300,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów interaktywnych – 9 sztuk
2. Wykonawca w ramach obowiązków:
a) Dokona instalacji monitorów interaktywnych na ścianach, wskazanych przez Zamawiającego, w sposób umożliwiający pełne wykorzystanie wszystkich funkcjonalności. Wykonawca dostarczy i zainstaluje odpowiednie elementy konstrukcyjne, gwarantujące bezpieczeństwo
i stabilność montażu naściennego.
b) Dostarczy wraz z monitorami interaktywnymi wszystkie niezbędne do eksploatacji kable przyłączeniowe (kabel zasilający – 5 m, Hdmi – 10m,
Usb – 10m).
c) Dostarczy okablowanie, które musi umożliwiać obsługę funkcji dotyku oraz przesyłanie sygnału video w rozdzielczości 4K@60Hz.
d) Poprowadzi w korytach okablowania do stanowiska nauczyciela.
e) Uruchomi po zamontowaniu wszystkie dostarczone monitory interaktywne.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj sprzętu i jego wyposażenie, opis oprogramowania oraz minimalne wymagania dla sprzętu
i oprogramowania zawiera Załączniki Nr 1b – Część 2 do SWZ. Wymieniony w załączniku sprzęt musi być fabrycznie nowy i musi posiadać instrukcje obsługi w języku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30231000-7 - Ekrany i konsole komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231320-6 - Monitory dotykowe

30237240-3 - Kamera internetowa

30237260-9 - Wsporniki do montowania monitorów na ścianie

32323000-3 - Monitory wideo

32323100-4 - Kolorowe monitory wideo

30231300-0 - Monitory ekranowe

30231310-3 - Wyświetlacze płaskie

33195100-4 - Monitory

4.5.5.) Wartość części: 72000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359959,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 654390,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359959,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYBOX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870306389

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359959,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-07 do 2023-09-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63360,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COPYBOX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 870306389

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-14 do 2023-09-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.