eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław Śląski › Wyposażenie obiektu w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy wraz z montażem w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy wraz z montażem w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,97057,5345667b80e893a57371209aba94a3f8.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie obiektu w sprzęt nagłośnieniowy i oświetleniowy wraz z montażem w ramach projektu pn.: "Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f78a8875-2453-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00418007

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: „Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326358/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 348000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż sprzętu oświetleniowego w ramach projektu „Kompleksowa modernizacja Pałacu Dietrichsteinów w Wodzisławiu Śląskim”.
Nazwa produktu // Ilość
1. Naświetlacz // 10
2. Filtry zmieniające wiązkę // 10
3. Ramka filtra // 10
4. Uchwyty montażowe // 20
5. wrota/skrzydełka kadrujące // 10
6. Oświetlenie frontowe – reflektor teatralny // 4
7. Oświetlenie efektowe – listwy // 16
8. Skrzynia transportowa typu CASE dla 16 sztuk Lucenti BW-100 // 1
9. Kontroler sterujący // 2
10. Przewody przedłużające 0,5 m // 10
11. Przewody przedłużające 1 m // 10
12. Przewody przedłużające 5m // 5
13. Przewody przedłużające 10m // 2
14. Osłony do listw // 16
15. Akcesoria montażowe // 8
16. Haki montażowe // 16
17. Konsola do sterowania oświetleniem z oprogramowaniem // 1
18. Skrzynia transportowa typu CASE // 1
19. Konwerter ze skrzynią transportową // 1
20. Skrzynia transportowa typu CASE // 1
21. Przewód DMX – 1 m // 20
22. Przewód DMX – 2 m // 10
23. Przewód DMX – 5 m // 10
24. Przewód DMX – 10 m // 5
25. Przedłużacz prądowy 250 V // Łącznie 30 wtyczek
26. Rozdzielacze prądowe
- długość 2,5 m // 15
- długość 5 m // 10
- długość 10 m // 5
27. Montaż i konfiguracja w/w sprzętu oświetleniowego // 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 175000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Nazwa produktu // Ilość
1. Odbiornik mikrofonowy // 3
2. Mikrofon bezprzewodowy // 10
3. Nadajnik typu Bodypack // 2
4. Mikrofon nagłowny dookólny // 2
5 Mikrofon nagłowny kierunkowy // 2
6 Szerokopasmowa antena kierunkowa UHF // 2
7 Przewód koncentryczny // 2
8 Końcówka mocy // 4
9 Aktywny szerokopasmowy zestaw głośnikowy // 2
10 Aktywny niskotonowy zestaw głośnikowy // 3
11 Statyw głośnikowy // 2
12 Instalacyjny zestaw głośnikowy // 2
13 Instalacyjny zestaw głośnikowy // 10
14 Aktywny monitor sceniczny // 4
15 Konsoleta cyfrowa // 1
16 Stabegox do konsolety // 1
17 Pasywny Di-box // 2
18 Aktywny Di-box // 2
19 Zestaw 4 mikrofonów pojemnościowych // 1
20 Mikrofon pojemnościowy // 4
21 Mikrofon pojemnościowy // 6
22 Mikrofon // 4
23 Mikrofon // 4
24 Statyw mikrofonowy // 8
25 Statyw mikrofonowy niski // 4
26 Statyw kolumnowy // 2
27 Mikser // 2
28 Soundbar // 2
29 Amplituner stereo // 1
30 Montaż i konfiguracja w/w sprzętu nagłośnieniowego // 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy

32342412-3 - Głośniki

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 173000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223348,66 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268497,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223348,66 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PS Teatr Marek Gumiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 123-032-11-80

7.3.3) Ulica: Krakowska 20

7.3.4) Miejscowość: Sękocin Nowy

7.3.5) Kod pocztowy: 05-090

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2233486600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Uzasadnienie faktyczne: Na część 2 Zamawiający przeznaczył kwotę w wysokości 212.790,00 złotych brutto. Oferta z najniższą ceną wynosiła 248.800,00 złotych brutto.
Zostały złożone trzy oferty, które znacznie przewyższały kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania dla części 2.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 271837,82 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.