Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00327272/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO LEŚNY DWÓR Z/S W ŁYSOMICZKACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528331
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 2
1.5.2.) Miejscowość: Łysomiczki
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-248
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598131250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lesnydwor@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lesny-dwor.szczecinek.lasy.gov.pl/de/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadl.lesnydwor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ee5d4ee-0f35-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00173631/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Naprawy i konserwacje dróg na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00327272/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 624100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacjidróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór.
Cel ogólny zakłada wykonanie konserwacji dojazdów pożarowych w miejscach trudno przejezdnych położonych na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór. Celem wykonania robót jest poprawa stanu istniejącego dojazdów pożarowych. Dojazdy służą właściwemu zabezpieczeniu lasów w przypadku zagrożenia pożarowego, prowadzenia akcji gaśniczej jak też służąca bezpośredniej obsłudze przy pracach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu gospodarki leśnej tj. zagospodarowania lasu (hodowla, ochrona lasu, ochrona przyrody), użytkowania lasu (pozyskanie, podwóz i zrywka drewna) oraz wywozem drewna z lasu. Poprawa stanu technicznego dróg ułatwi dotarcie do poszczególnych oddziałów leżących w niedalekiej odległości jak również poprawi ciągłość przejazdu dojazdami pożarowymi.
Ogólny zakres napraw dróg obejmuje m.in.:
1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ramach robót ziemnych.
2. Wykonanie podbudowy drogi z gruzobetonu 0/63mm.
3. Wykonanie nawierzchni drogi KŁSM 0/31,5mm.
4. Wykonanie doziarnienia nawierzchni drogi KŁSM 0/31,5mm.
5. Wykonanie rowów przydrożnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji zamówienia, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Dokumentację zamówienia stanowią: STWiORB oraz dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą opis techniczny, przekroje normalne, plan sytuacyjny, charakterystyka robót. Dla każdej z części zamówienia Zamawiający udostępnia również przedmiar stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiar nie stanowi podstawy do wyceny oferty, ma charakter informacyjny i pomocniczy.
Zamawiający informuje, że dla dojazdu pożarowego nr 2, jest w trakcie składania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Słupsku w celu dopełnienia formalności związanych ze zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 165100,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacjidróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór.
Cel ogólny zakłada wykonanie konserwacji dojazdów pożarowych w miejscach trudno przejezdnych położonych na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór. Celem wykonania robót jest poprawa stanu istniejącego dojazdów pożarowych. Dojazdy służą właściwemu zabezpieczeniu lasów w przypadku zagrożenia pożarowego, prowadzenia akcji gaśniczej jak też służąca bezpośredniej obsłudze przy pracach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu gospodarki leśnej tj. zagospodarowania lasu (hodowla, ochrona lasu, ochrona przyrody), użytkowania lasu (pozyskanie, podwóz i zrywka drewna) oraz wywozem drewna z lasu. Poprawa stanu technicznego dróg ułatwi dotarcie do poszczególnych oddziałów leżących w niedalekiej odległości jak również poprawi ciągłość przejazdu dojazdami pożarowymi.
Ogólny zakres napraw dróg obejmuje m.in.:
1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ramach robót ziemnych.
2. Wykonanie podbudowy drogi z gruzobetonu 0/63mm.
3. Wykonanie nawierzchni drogi KŁSM 0/31,5mm.
4. Wykonanie doziarnienia nawierzchni drogi KŁSM 0/31,5mm.
5. Wykonanie rowów przydrożnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji zamówienia, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Dokumentację zamówienia stanowią: STWiORB oraz dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą opis techniczny, przekroje normalne, plan sytuacyjny, charakterystyka robót. Dla każdej z części zamówienia Zamawiający udostępnia również przedmiar stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiar nie stanowi podstawy do wyceny oferty, ma charakter informacyjny i pomocniczy.
Zamawiający informuje, że dla dojazdu pożarowego nr 2, jest w trakcie składania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Słupsku w celu dopełnienia formalności związanych ze zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 208000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacjidróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór.
Cel ogólny zakłada wykonanie konserwacji dojazdów pożarowych w miejscach trudno przejezdnych położonych na terenie Nadleśnictwa Leśny Dwór. Celem wykonania robót jest poprawa stanu istniejącego dojazdów pożarowych. Dojazdy służą właściwemu zabezpieczeniu lasów w przypadku zagrożenia pożarowego, prowadzenia akcji gaśniczej jak też służąca bezpośredniej obsłudze przy pracach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu gospodarki leśnej tj. zagospodarowania lasu (hodowla, ochrona lasu, ochrona przyrody), użytkowania lasu (pozyskanie, podwóz i zrywka drewna) oraz wywozem drewna z lasu. Poprawa stanu technicznego dróg ułatwi dotarcie do poszczególnych oddziałów leżących w niedalekiej odległości jak również poprawi ciągłość przejazdu dojazdami pożarowymi.
Ogólny zakres napraw dróg obejmuje m.in.:
1. Mechaniczne profilowanie i zagęszczanie pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w ramach robót ziemnych.
2. Wykonanie podbudowy drogi z gruzobetonu 0/63mm.
3. Wykonanie nawierzchni drogi KŁSM 0/31,5mm.
4. Wykonanie doziarnienia nawierzchni drogi KŁSM 0/31,5mm.
5. Wykonanie rowów przydrożnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji zamówienia, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ. Dokumentację zamówienia stanowią: STWiORB oraz dokumentacja projektowa w skład, której wchodzą opis techniczny, przekroje normalne, plan sytuacyjny, charakterystyka robót. Dla każdej z części zamówienia Zamawiający udostępnia również przedmiar stanowiący załącznik nr 3 do SWZ. Przedmiar nie stanowi podstawy do wyceny oferty, ma charakter informacyjny i pomocniczy.
Zamawiający informuje, że dla dojazdu pożarowego nr 2, jest w trakcie składania dokumentów do Starostwa Powiatowego w Słupsku w celu dopełnienia formalności związanych ze zgłoszeniem budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233225-2 - Roboty budowlane w zakresie dróg jednopasmowych
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 251000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192334,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245613,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192334,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmurzyński Sychta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-205-22-49
7.3.3) Ulica: Borowiec 71D
7.3.4) Miejscowość: Sulęczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-320
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHMURZYŃSKI SYCHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CHMURZYŃSKI SYCHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192334,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 222876,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222876,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 222876,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmurzyński Sychta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-205-22-49
7.3.3) Ulica: Borowiec 71D
7.3.4) Miejscowość: Sulęczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-320
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHMURZYŃSKI SYCHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CHMURZYŃSKI SYCHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 222876,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 326039,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 331679,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 326039,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Chmurzyński Sychta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-205-22-49
7.3.3) Ulica: Borowiec 71 D
7.3.4) Miejscowość: Sulęczyno
7.3.5) Kod pocztowy: 83-320
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CHMURZYŃSKI SYCHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CHMURZYŃSKI SYCHTA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 326039,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2024 z podziałem na zadania
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- "Odnowy nawierzchni bitumicznych - nakładki asfaltobetonowe docelowe w Tarnowskich Górach".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.