eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbki › Budowa drogi dla rowerów oraz drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ulic: Andersena - Szwoleżerów - Stefczyka - Gajowa w Ząbkach



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi dla rowerów oraz drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ulic: Andersena – Szwoleżerów – Stefczyka – Gajowa w Ząbkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ząbki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269717

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Ząbki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zabki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi dla rowerów oraz drogi dla pieszych i rowerów w ciągu ulic: Andersena – Szwoleżerów – Stefczyka – Gajowa w Ząbkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f9f65d52-4604-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417717

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rozwój zintegrowanej sieci dróg rowerowych na terenie gmin Marki, Ząbki, Zielonka, Kobyłka, Wołomin, Radzymin, Nieporęt w ramach ZIT WOF”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00371032

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.30.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 1: odcinek od ulicy Piłsudskiego do ul. Stefczyka w Ząbkach:
Zakres zamówienia obejmuje odcinek od ul. Piłsudskiego do ul. Szwoleżerów, ul. Szwoleżerów oraz ul. Stefczyka. Z uwagi na przerwanie budowy ciągu pieszo-rowerowego na odcinku od ul. Piłsudskiego do ul. Szwoleżerów, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej tego odcinka.
Granice robót:
 od ul. Piłsudskiego do skrzyżowania ulic Gajowej i Stefczyka, bez wyniesionego skrzyżowania, wraz z montażem lampy oświetleniowej L15,
 ciąg pieszo-rowerowy po zachodniej stronie ul. Stefczyka w całym zakresie,
 kanał technologiczny do studni SK-6 i SK-7, ze studniami.
 budowa monitoringu w całym zakresie tj. od ul. Piłsudskiego do ronda przy ul. Sosnowej oraz do ul. Tulipanowej wraz w montażem punktów kamerowych i podłączeniem do centrum monitoringu przy ul. 3 Maja w Ząbkach; Wszystkie kamery należy podłączyć do Szkoły Podstawowej przy ul. Dzikiej. W ofercie należy przewidzieć umieszczenie kabla światłowodowego w istniejącym kanale technologicznym w ul. Szwoleżerów. Zakres zamówienia obejmuje zakup, dostawę, montaż i uruchomienie rejestratora, który umożliwi odczyt wszystkich wymaganych parametrów kamer
Zakres prac części 1 zamówienia obejmuje:
1. opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z jego uzgodnieniem;
2. obsługę geodezyjną budowy;
3. budowę ciągu pieszo-rowerowego w zakresie:
a) odcinek od ul. Piłsudskiego do ul. Szwoleżerów – dokończenie budowy w zakresie:
 wykonanie warstw konstrukcyjnych ciągu pieszo-jezdnego na brakujących odcinkach tj. w rejonie ul. Szwoleżerów,
 profilowanie, uprzątnięcie oraz wykonanie trawnika na działce ew. nr 53/11,
 wykonanie obiektów małej architektury,
 wykonanie monitoringu,
 regulację wysokościowa studni na całym odcinku,
 oczyszczenie oraz uszczelnienie studni teletechnicznych,
 zabezpieczenie studni teletechnicznych przed dostępem osób niepowołanych,
 uzupełnienie brakujących włazów na studniach teletechnicznych– 2 szt.,
 wykonanie regulacji wysokościowej fundamentów oraz pionowanie latarni,
 przywrócenie do stanu pierwotnego parkingu przy ul. Andersena poprzez wykonanie nawierzchni o grubości 8 cm, z kruszywa naturalnego frakcji 0-31,5 ok. 400 m2,
 uporządkowanie terenu przyległego do ciągu pieszo-rowerowego wraz z wywiezieniem gruzu, śmieci i nadmiaru ziemi,
 doświetlenie przejść dla pieszych przy ul. Reymonta i Różanej.

b) odcinek w ul. Szwoleżerów:
 wykonanie warstw konstrukcyjnych ciągu pieszo-rowerowego,
 wykonanie zjazdów oraz fragmentów chodnika,
 budowę doświetlenia przejść dla pieszych,
 budowę fragmentu kanału technologicznego,
 przebudowę sieci elektroenergetycznej,

c) odcinek w ul. Stefczyka:
 budowę ciągu pieszo-rowerowego,
 budowę zjazdów,
 wycinkę zieleni,
 budowę oświetlenia ulicznego wraz z zabezpieczeniem sieci elektroenergetycznej,
 budowę kanału technologicznego,
4. wycinkę i zabezpieczenie zieleni,
5. roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki,
6. roboty ziemne wraz z wywozem nadmiaru urobku,
7. zabezpieczenie infrastruktury podziemnej,
8. regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne, skrzynki zaworów wodociągowych i gazowych, studzienki teletechniczne, wpusty);
9. wdrożenie stałej organizacji ruchu,
10. końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 1360422,82 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

 Część 2: odcinek ul. Gajowej od ulicy Stefczyka do ronda przy ul. Sosnowej w Ząbkach:
Zakres zamówienia obejmuje roboty w ul. Gajowej na odcinku od ul. Stefczyka (łącznie ze skrzyżowaniem Stefczyka - Gajowa) do ronda w ul. Sosnowej. Zakres zamówienia nie obejmuje zakupu studni DN 1200 i DN 500. Zamawiający przekaże kompletne studnie po podpisaniu umowy.
Granice robót:
 wyniesione skrzyżowanie ulic Stefczyka i Gajowej bez latarni L15,
 budowa oświetlenia od lampy oświetleniowej L15 do lampy L23 włącznie, od lampy L15 do L16 i L41 wraz z doświetleniem przejść i przejazdów na rondzie przy ul. Sosnowej/ Gajowej/ Sikorskiego,
 kanał technologiczny od studni SK-6, bez studni,
 zakres zamówienia nie obejmuje systemu monitoringu.
Zakres prac części 2 zamówienia obejmuje:
1. opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z jego uzgodnieniem;
2. obsługę geodezyjną budowy;
3. roboty rozbiórkowe i roboty ziemne wraz z transportem urobku;
4. wykonanie kanalizacji deszczowej oraz wpustów ulicznych wraz z ich podłączeniami deszczowej (odgałęzienie w ul. Zielenieckiej należy wyprowadzić poza skrzyżowanie wyniesione),
5. budowę ciągu pieszo-rowerowego w zakresie:
a) wykonania warstw konstrukcyjnych ciągu pieszo-jezdnego wraz z wyniesionymi skrzyżowaniami,
b) budowy miejsc postojowych i chodników,
c) budowy zjazdów oraz dojść do posesji,
d) wycinki zieleni,
e) budowy kanalizacji deszczowej,
f) wykonania oświetlenia ulicznego wraz z zabezpieczeniem sieci elektroenergetycznej,
g) budowy kanału technologicznego,
h) przebudowy sieci elektroenergetycznej,
6. wycinkę i zabezpieczenie zieleni,
7. roboty rozbiórkowe wraz z wywiezieniem gruzu z rozbiórki,
8. roboty ziemne wraz z wywozem nadmiaru urobku,
9. zabezpieczenie infrastruktury podziemnej,
10. regulację pionową elementów uzbrojenia podziemnego (studzienki kanalizacyjne, skrzynki zaworów wodociągowych i gazowych, studzienki teletechniczne, wpusty);
11. wdrożenie stałej organizacji ruchu na wszystkich odcinkach,
12. przestawienie tablic informacyjnych w pobliże ciągu pieszo-rowerowego,
13. końcową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą obiektów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 3154349,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2979989,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3577777,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2979989,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakość Bis Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251112197

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2979989,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3798239,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4199999,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3798239,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakość Bis Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251112197

7.3.3) Ulica: ul. Piłsudskiego 42

7.3.4) Miejscowość: Ząbki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-091

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3798239,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.