eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krynki › "Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km."



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRYNKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Krynki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659378

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 16

1.5.2.) Miejscowość: Krynki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-120

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ad9941a1-457b-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ad9941a1-457b-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417556

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020985/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości 1,0 km

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00370494

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn: „Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok.1,0 km.”
Powyższa inwestycja strategiczna, polega na przebudowie ulic gminnych osiedla popegeerowskiego. Gmina Krynki przez lata borykając się z ekonomiczno-społecznymi skutkami likwidacji PGR-ów oraz współczesnymi konsekwencjami pandemii Covid -19, które dodatkowo pogłębiły ten problem, znalazła się w centrum specjalnej strefy w związku z występującą sytuacją kryzysową na granicy polsko-białoruskiej, ponosząc kolejne konsekwencje przestrzenno-funkcjonalnei środowiskowe,czym jest między innymi obecny stan dróg osiedla popegeerowskiego oraz ulic przyległych, które uległy olbrzymiej degradacji w wyniku nagminniej eksploatacji przez ciężkie pojazdy wojskowe w związku z sytuacją na granicy polskobiałoruskiej i kryzysem migracyjnym. Obecny stan techniczny dróg utrudnia swobodne poruszanie się.
Przedsięwzięcie obejmuje:
1. Przebudowę łącznie ok. 1,0 km dróg z wykonaniem skrzyżowań chodników i zjazdów, obejmując swym zakresem odcinki ulic gminnych osiedla popegrowskiego, na terenie którego stacjonowały oddziały wojskowe zabezpieczające granicę z Białorusią. Inwestycja zakłada przebudowę ulic osiedlowych na odcinkach o łącznej długości ok. 800 m oraz przylegającą ul. Projektowaną, stanowiącą działkę nr 2158/3 na odcinku o długości ok.195 m.
2. Opracowanie dokumentacji - realizacja projektu przeprowadzona zostanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
1. Część 1 zamówienia - „Wykonanie Przebudowy ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok.1,0 km.”
2. 1.1. Część 1 Zamówienia przewiduje:
1) Opracowanie dokumentacji technicznej na „ Przebudowę ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok.1,0 km. ”Realizacja projektu przeprowadzona zostanie w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
2) Przebudowę łącznie ok. 1,0 km dróg z wykonaniem skrzyżowań chodników i zjazdów, obejmując swym zakresem odcinki ulic gminnych osiedla popegrowskiego, na terenie którego stacjonowały oddziały wojskowe zabezpieczające granicę z Białorusią. Inwestycja zakłada przebudowę ulic osiedlowych na odcinkach o łącznej długości ok. 800 m oraz przylegającą ul. Projektowaną, stanowiącą działkę nr 2158/3 na odcinku o długości ok.195 m.
3) Wykonanie Inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
1.2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71355000-1 - Usługi pomiarowe

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1954200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Wykonanie przebudowy ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km.”

2.1 Zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje w szczególności:
1) Prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami Prawa budowlanego oraz przepisami wydanymi na jego podstawie,
2) koordynowanie i uzgadnianie szczegółów na etapie tworzenia dokumentacji projektowej,
3) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i zgłoszeniem robót budowlanych, przepisami oraz posiadaną wiedzą,
4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a szczególnie zapobieganie zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,
5) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych, udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu budowlanego i przekazanie go do użytkowania,
6) uzyskiwanie od nadzoru autorskiego i projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań,
7) wydawanie poleceń kierownikowi robót dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób i badań oraz przedstawienia dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych, wstrzymanie robót budowlanych w przypadku ich prowadzenia niezgodnie z dokumentacją projektową,
8) przedstawianie niezwłocznie Zamawiającemu informacji o wszelkich problemach i zagrożeniach istotnych z punktu widzenia zadania inwestycyjnego, które kierując się posiadaną wiedzą techniczną i doświadczeniem zawodowym należy przewidywać,
9) sprawdzenie kosztorysów inwentaryzacji robót w przypadku wypowiedzenia umowy z Wykonawcą robót budowlanych,
10) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie,
11) weryfikacja i odbiór od wykonawcy dokumentacji projektowej robót budowlanych całej dokumentacji budowy i dokumentacji powykonawczej, a także wszelkich dokumentów i oświadczeń właściwych dla eksploatacji obiektu, kompletowanie ich i przedkładanie na żądanie Zamawiającego.
Przyjęte obowiązki Wykonawca wykonywać będzie zgodnie z przepisami obowiązującymi w prawie budowlanym, w oparciu o posiadane kwalifikacje, uprawnienia oraz wiedzę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 45800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożone 1 oferta dla 1 części zamówienia. Cena brutto najniższej oferty jaką zaproponował Wykonawca przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu 1 części postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu w zakresie części 2 zamówienia, Zamawiający wskazał, iż Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zamówienia pn. „Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km.”
Zamawiający w dniu 28 sierpnia 2023r. wszczął postepowanie o numerze referencyjnym RG. 271.12.2023, o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym, na wykonanie robót budowlanych pn: „Przebudowa ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km.”, składające się z dwóch części, w tym części 1 -„ Wykonanie przebudowy ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km” oraz 2 części zamówienia - Prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Wykonanie przebudowy ulic gminnych osiedla popegeerowskiego w Krynkach o długości ok. 1,0 km.”
W postępowaniu została złożone 1 oferta dla 1 części zamówienia. Cena brutto najniższej oferty jaką zaproponował Wykonawca przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zadania i Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z powyższym na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu 1 części postępowania.
Unieważnienie postępowania na wykonanie robót budowalnych, w zakresie 1 części zamówienia, ma istotny wpływ na realizację zadania dotyczącego części 2 zamówienia, bowiem powoduje, iż świadczenie przez Wykonawcę nadzoru inwestorskiego nad tymi robotami, stało się bezprzedmiotowe.

Okoliczności uzasadniające unieważnienie 2 części postępowania powstały dopiero po jego wszczęciu, a ich powstania nie dało się wcześniej przewidzieć.
W związku z powyższym, dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione i bezcelowe.
Biorąc pod uwagę wyżej przytoczone istotne zmiany okoliczności, których nie można było przewidzieć wcześniej, tj. przed wszczęciem niniejszego postępowania, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu 2 części postępowania na podstawie art. 255 pkt 5 ww. ustawy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.