eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Dostawa używanego samochodu specjalistycznego ratowniczo - gaśniczego dla OSP Chełmica - Cukrownia



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa używanego samochodu specjalistycznego ratowniczo – gaśniczego dla OSP Chełmica - Cukrownia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki 4

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54251-72-43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa używanego samochodu specjalistycznego ratowniczo – gaśniczego dla OSP Chełmica - Cukrownia

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28295cbf-4aec-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417548

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048727/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa używanego samochodu specjalistycznego ratowniczo – gaśniczego dla OSP Chełmica - Cukrownia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391669/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę używanego samochodu specjalistycznego ratowniczo – gaśniczego dla OSP Chełmica – Cukrownia, o następujących wymaganiach minimalnych:
- Spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997r. „Prawo o ruchu drogowym” (Dz.U. z 2022r. poz. 988 z późn. zm.) oraz ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpożarowej (Dz. U. z 2021 r., poz. 869), Posiada Certyfikat dopuszczenia CNBO;
- Pojazd używany, z zabudową pożarniczą, kontenerowa.
- Rok produkcji – pojazd nie starszy, niż wyprodukowany w roku 1998
- Moc silnika co najmniej 196 KM.
- Napęd pojazdu: 4x4.
- Rozstaw osi w zakresie 3400 - 3900 mm.
- Samochód sprawny, gotowy do użytkowania
- Pojemność silnika nie mniejsza niż 6,1 l

- Kabina podwójna – ilość miejsc minimum 6
- Całkowity przebieg pojazdu nie większy niż 85 000 km.
- Dopuszczalna masa całkowita pojazdu nie mniejsza niż 12000 kg.
- Pojazd wyposażony w urządzenie - generator sygnałów dźwiękowych dla pojazdu uprzywilejowanego (modulator).
- Skrzynia biegów – manualna 6-biegowa

- Zabudowa w całości wykonana z materiałów odpornych na korozję.
- Co najmniej 3 skrytki na bokach pojazdu i 1 skrytka z tyłu.
- Skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami (roletami) wykonanymi z aluminium, wspomaganymi systemem sprężynowym, wyposażonymi w zamki zamykane na klucz. Układ żaluzji (rolet) 3+3+1.
- Zbiornik na wodę o pojemności min. 1500 l - max 2000 litrów
- Kolor nadwozia samochodu i zabudowy – czerwony (nie licząc żaluzji)
- Autopompa o wydajności min. 1600 l/min

- Pojazd posiada aktualne badania techniczne.
- Pojazd posiada polisę ubezpieczeniową w zakresie odpowiedzialności cywilnej (OC) ważną co najmniej 1 miesiąc.
- Wraz z pojazdem dostarczone będą: komplet dokumentacji pojazdu i wyposażenia, ewentualne instrukcje obsługi, itp. w języku polskim, dokumenty dot. rejestracji oraz CNBOP

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 192741,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 192741,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 192741,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gmina Miasto Kowal

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883045889

7.3.3) Ulica: ul. Piwna 24

7.3.4) Miejscowość: Kowal

7.3.5) Kod pocztowy: 87-820

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 192741,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.