eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › "Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2023 - 2024r."



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2023 - 2024r.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Węgliniec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821411

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wegliniec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec w latach 2023 - 2024r.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27fe4e9f-42fd-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417352

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021264/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Utrzymanie czystości na terenie Gminy i Miasta Węgliniec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00374080/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZI.271.48.2022.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy i miasta Węgliniec w latach 2023-2024”.
2. Utrzymanie czystości powinno polegać na zamieceniu, wygrabieniu, zebraniu wszelkich zanieczyszczeń na jezdniach, parkingach, chodnikach, placach, pasach zieleni, alejkach, skwerach, w parkach, terenach przy koszach na śmieci w szczególności z papierów, resztek roślin, gałązek, liści, niedopałków papierosów, trawy wyrosłej na poboczach dróg, odchwaszczanie obrzeży, krawężników, kostki betonowej oraz wykonaniu wszelkich innych usług nie wymienionych w powyższych załącznikach, a mających na celu bieżące utrzymanie terenów komunalnych objętych niniejszym przedmiotem zamówienia w należytym porządku.
3. Prace składające się na przedmiot zamówienia muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie jego realizacji.
4. Za bezpieczeństwo w obrębie odcinka, na którym wykonywane będą prace, odpowiedzialny jest Wykonawca.
5. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca sporządzi harmonogram usług na dany miesiąc i przedstawi Zamawiającemu do zatwierdzenia.
6. Zgodnie z przedstawionym harmonogramem stwierdzenie wykonania prac oraz ich poprawność będą zatwierdzane przez sołtysa miejscowości lub wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego.
7. Koszty wywozu i utylizacji odpadów oraz worków na śmieci (dopuszcza się wkłady z tworami) ponosi Wykonawca.
8. W okresie trwania umowy Wykonawca ma obowiązek zapewnienia stałego kontaktu Zamawiającego z Wykonawcą wskazując dwa numery telefonu celem przyjmowania zgłoszeń przekazywanych przez Zamawiającego.
9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy na kwotę nie niższą niż 100 000,00 zł przez cały okres realizacji umowy.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
I. WĘGLINIEC
1. PARK MIEJSKI - 14 700m2
1) zamiatanie i odchwaszczanie alejek z kostki brukowej – nie rzadziej niż 1 x w m-cu ok. 250 mb
2) odchwaszczanie i wyrównywanie alejek szutrowych – nie rzadziej niż 1 x w m-cu – ok. 400 mb - w miarę ubytków uzupełnianie grysu na alejkach
3) bieżące zbieranie i usuwanie nieczystości z terenu całego parku (w tym gałęzie po wiatrołomach)
4) opróżnianie koszy parkowych 15 szt. – 1 x w tygodniu
2. ULICE, CHODNIKI, PARKINGI, ZATOKI, SKWERY, TRAWNIKI, PASY ZIELENI
1) Bieżące zbieranie nieczystości
2) zamiatanie piasku, liści i innych nieczystości oraz usuwanie wszelkich przerostów zieleni w chodnikach, przy krawężnikach ulicznych, obrzeżach chodnikowych i trawnikowych zgodnie z zał. nr 1 - 1 x w miesiącu.
3) opróżnianie koszy ulicznych, ok. 90 szt. – 2 x w tygodniu
4) wywieszanie i zdejmowanie flag ulicznych w wyznaczonym czasie (ok. 12 razy w roku)
3. ŚCIEŻKA ROWEROWO-PIESZA ul. Sikorskiego
1) zamiatanie piasku, liści i innych nieczystości oraz usuwanie wszelkich przerostów zieleni przy krawężnikach, obrzeżach chodnikowych (zał. nr 1) - 1 x w miesiącu.
II. RUSZÓW
1. ULICE, CHODNIKI, PARKINGI (Skwery: ul. Kantowicza, Pl. Partyzantów, Zgorzelecka)
1) bieżące zbieranie i usuwanie nieczystości
2) zamiatanie piasku, liści i innych nieczystości oraz usuwanie wszelkich przerostów zieleni w chodnikach, przy krawężnikach ulicznych, obrzeżach chodnikowych i trawnikowych zgodnie z załącznikiem nr 2 - 3 x w sezonie
3) opróżnianie koszy ulicznych - co najmniej 45 szt. – 2 x w tygodniu
III. TEREN GMINY
1. OBSŁUGA IMPREZ
a) Festyny lokalne w tym: Festyn Majowy, Święto Grzybów w Węglińcu
b) Festyn rodzinny w Starym Węglińcu
c) Festyn Majowy i Jagodowe Lato w Ruszowie
d) Festyn w Czerwonej Wodzie
e) Festyn w Jagodzinie
f) Festyn w Kościelnej Wsi
c) Dzień Dziecka we wszystkich miejscowościach w Gminie
- instalowanie odpowiedniej ilości koszy o poj. 1100 l i worków na śmieci przed rozpoczęciem
imprezy oraz w trakcie trwania imprezy (kosze i worki zapewnia wykonawca)
- bieżące opróżnianie zapełnionych koszy i worków w trakcie trwania imprezy
- kompleksowe sprzątanie i wywóz odpadów następnego dnia po zakończeniu imprezy
2. PRZYSTANKI AUTOBUSOWE
Węgliniec – 3 szt., Stary Węgliniec – 2 szt., Czerwona Woda – 5 szt., Zielonka – 1 szt., Piaseczna – 3 szt., Jagodzin – 1 szt., Ruszów – 2 szt., Kościelna Wieś – 1 szt. – ogółem 18
1) sprzątanie terenu przystanku i zatoki autobusowej, zamiatanie alejek, opróżnianie koszy – 2 x w tygodniu
2) pielęgnacja nasadzonych roślin tj. podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, odchwaszczanie, przycinanie i usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, zwalczanie szkodników poprzez odpowiednie opryski; koszenie trawników i jesienne wygrabianie liści
3) usuwanie napisów i malowideł z wiat przystankowych - na bieżąco
4) wykaszanie traw wokół wiat przystankowych - 1 x w miesiącu
5) mycie wiat przystankowych - 2 x w roku (m-c kwiecień, wrzesień)
6) w okresie zimowym bieżące odśnieżanie i usuwanie gołoledzi z terenu przystanków tj. wiat, chodników i zatok autobusowych.
3. PARKI – Czerwona Woda, Ruszów, Zielonka
a. zamiatanie, odchwaszczanie i wyrównywanie alejek – 1 x w m-cu, uzupełnianie grysu na alejkach
b. codzienne zbieranie i usuwanie nieczystości z terenu całego parku (w tym gałęzie po wiatrołomach)
c. opróżnianie koszy parkowych ok. 30 szt. - 1 x w tygodniu
4. PLACE ZABAW - teren całej gminy
a. opróżnianie koszy parkowych - 1 x w tygodniu
5. TARGOWISKA - Węgliniec, Czerwona Woda, Ruszów, Stary Węgliniec
a. zbieranie i usuwanie nieczystości, zamiatanie powierzchni utwardzonych po zakończonym handlu – targowisko w Węglińcu (w środy i soboty) – targowisko w Czerwonej Wodzie (we czwartki), Stary Węgliniec i Ruszów - 1 x w tygodniu
b. wykaszanie traw i usuwanie chwastów - 1 x w miesiącu
c. utrzymywanie w czystości toalet – targowisko w Węglińcu i w Czerwonej Wodzie, opróżnianie nieczystości ciekłych z TOI TOI w Węglińcu - na bieżąco, co najmniej raz na 2 tygodnie
6. PARKINGI – teren całej gminy
a. bieżące zbieranie i usuwanie nieczystości
b. zamiatanie i odchwaszczanie krawężników, obrzeży, kostki betonowej - 1 x w m-cu
7. WIATY REKREACYJNE:
a. Stary Węgliniec – 2 szt.
b. Jagodzin – 1 szt.
c. Zielonka – 1 szt.
Zbieranie i usuwanie nieczystości, zamiatanie powierzchni utwardzonych, wykaszanie traw i usuwanie chwastów wokół wiaty, opróżnianie koszy.
8. SZLAK ROWEROWO-PIESZY WĘGLINIEC-CZERWONA WODA
a. Odchwaszczanie - 2 x w sezonie
b. Przycięcie krzaków miejsc zasłaniających ścieżkę - 2 x w sezonie
c. Zamiatanie - 2 x w sezonie
9. POZOSTAŁE PRACE
a. Pozimowe zamiatanie piasku we wszystkich miejscowościach Gminy Węgliniec.
b. drobne naprawy wiat przystankowych, koszy ulicznych, płotków, pergoli, ławek oraz ustawianie, mocowanie istniejących znaków drogowych (np. dokręcanie śrub, wymiana deski, poprawienie mocowań) – prace obejmują koszty transportu i robocizny
c. usuwanie ogłoszeń i reklam z miejsc do tego nie przystosowanych (słupy, drzewa, przystanki) na bieżąco
d. mycie i dezynfekowanie koszy parkowych, ulicznych – dwa razy w roku
e. mycie ławek parkowych i ulicznych – dwa razy w roku
f. codzienne sprzątanie terenu wokół koszy, przy ławkach, tablicach i słupach ogłoszeniowych, ludmerach oraz wykaszanie wyrosłej trawy.
g. usuwanie starych ogłoszeń z tablic ogłoszeniowych, - 1 x w m-cu
h. mycie i czyszczenie znaków drogowych oraz przycinanie gałęzi zasłaniających znaki - 2 x w sezonie
i. sprzątanie innych ulic (ok. 1 000mb) wskazanych przez zamawiającego, - 1 x w m-cu;
j. usuwanie z dróg oraz chodników zabitych/padłych zwierząt

4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 380000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 380000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Dudas Firma Usługowo - Handlowa "MOTORRADW"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151439458

7.3.3) Ulica: ul.Górnicza 5 Stary Węgliniec

7.3.4) Miejscowość: Węgliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-940

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 380000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.