eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hajnówka › Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 300 ton.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 300 ton.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT HAJNOWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Hajnówce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Aleksego Zina 1

1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: (85) 683 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdphajnowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.hajnowka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administrowanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 300 ton.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-677f575b-4606-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417277

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00012487/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem do Zarządu Dróg Powiatowych w Hajnówce w ilości 300 ton.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381956/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DT.26.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 258300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup z dostawą soli drogowej z antyzbrylaczem w ilości 300 ton.
2. Wykonawca dostarczy własnym transportem sól drogową w ilości około 300 ton samochodami samowyładowczymi i wyposażonymi w zabezpieczenia przed opadami atmosferycznymi do siedziby Zamawiającego. Adres siedziby : ul. Bielska 41, 17-200 Hajnówka
3. Oferowana cena jest ceną ryczałtową tzn. będzie uwzględniać koszt soli drogowej, jej transportu oraz wyładowania, a także wszystkie inne koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
4. Dostarczona sól drogowa musi spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02 do zimowego utrzymywania dróg zawierająca w sobie antyzbrylacz i 90%-99% chlorku sodowego (NaCl).
5. Przedmiotowa sól drogowa powinna posiadać pozytywną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów,
6. Na okoliczność odbioru dostawy zostanie sporządzony protokół podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę.
7. Dostawy soli będą odbierane w godzinach. 7.00-15.00 przez osobę upoważnioną ze strony Zamawiającego,
8. W przypadku dostarczenia soli drogowej nieodpowiedniej jakości (tzn. niespełniającej wymagań określonych w wyżej wspomnianych normach) , Wykonawca dokonana jej wymiany na własny koszt w ciągu 2 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego wraz z zabraniem dostarczonej partii nie spełniającej wymagań.
9. Wyżej określona ilość soli drogowej jest średnią ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości soli w zależności od potrzeb pod warunkiem posiadania zdolności finansowych, po uprzednim uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmniejszenie ilości dostaw nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy.
10. Cena jednostkowa tony soli jest stała przez czas trwania umowy i nie podlega zmianie,
11. Zapłata za wykonane dostawy nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej faktury przez wykonawcę za faktycznie dostarczoną emulsję w terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, przelewem na rachunek bankowy wykonawcy.
12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części [art. 91 ust. 2 ustawy pzp]:
- zamówienie nie ogranicza udziału w nim małych i średnich przedsiębiorstw.
- podzielenie zamówienia na części spowodowuje jego zbyt duże rozdrobnienie co mogło by zniechęcić do udziału w nim przedsiębiorców
13. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14 Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie zakresu dostaw, którego realizację zamierzają powierzyć podwykonawcom [wymagane oświadczenie w ww. zakresie zawarte jest na formularzu ofertowym].
15. Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcy lub podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, zawartą pomiędzy Wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami, na mocy której odpowiednio podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zobowiązuje się wykonać część zamówienia.
16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w postaci katalogów elektronicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREX Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422424624

7.3.3) Ulica: ul. Kleszczelowska 84A

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.