eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiecznica › Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO KROSNO Z SIEDZIBĄ W OSIECZNICY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krośnieńska 42

1.5.2.) Miejscowość: Osiecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 68 383 50 87

1.5.8.) Numer faksu: +48 68 383 50 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krosno.zielonagora.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f05ff68b-0f5d-11ee-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f05ff68b-0f5d-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00417169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00003702/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont oraz konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301872

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZ.270.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426710,99 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Po dokonaniu przeglądu stanu nawierzchni drogi „Na Gliniankę” wyodrębniono odcinki wymagające przeprowadzenia konserwacji nawierzchni uzupełnienie materiału wypłukanej i rozmytej nawierzchni.
W szczególności: ➢ odcinek o długości 100m wzdłuż oddziału 231h oraz 217s ze zjazdem na drogę wzdłuż oddziału 232a o długości 15m, ➢ odcinek o długości 100m wzdłuż oddziału 217, ➢ odcinek o długości 20m wzdłuż oddziału 217, ➢ 8 odcinków o długości 5m wzdłuż oddziału 231 oraz 217. Razem do konserwacji zaplanowano łącznie 275m drogi „Na Gliniankę” o szer. 3.50m. STAN ISTNIEJĄCY: Przedmiotowa droga, posiada duże rozmycia i ubytki materiału nawierzchni. Należy uzupełnić materiał nawierzchni uzupełniając ubytki nawierzchni. STAN PROJEKTOWANY. ZESTAWIENIE ILOŚCI ROBÓT: Projektuje się uzupełnienie ubytków warstw nawierzchni poprzez zastosowanie jednego z zabiegów technologicznych: 1) wykonanie koryta ziemnego głębokości do 10cm - wyrównującego wypłukane ubytki gruntu – na wszystkich odcinkach drogi poddanych konserwacji ze zgromadzeniem materiału z koryta - pod poboczami w ilości 1160m2, 2) wyprofilowanie oraz zagęszczenie gruntowych odcinków drogi na połączeniu z odcinkami konserwowanymi (po 10m) - w ilości 23*10m*3,5=805m2, 3) uzupełnienie mieszanką łamanych kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu 0/63mm największych najgłębszych ubytków przy grubości średniej warstwy wynoszącej ok. 25cm – na 100m odcinku drogi wzdłuż oddziału 231h oraz 217s oraz zjeździe na drogę wzdłuż oddziału 232a, w ilości 510m2*0,25m=127.5m3, 4) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanek łamanych kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu 0/31.5mm - na kolejnym odcinku 100m wzdłuż oddziału 217 w ilości 100mx3.8m = 380m2, 5) wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanek łamanych kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu 0/31.5mm i grubości 10cm na wszystkich pozostałych odcinkach w ilości 707m2 przy szerokości 3.70m, 6) wykonanie górnej warstwy nawierzchni z mieszanek łamanych kruszyw niezwiązanych o uziarnieniu 0/31.5mm i grubości 10cm na wszystkich odcinkach poddanych konserwacji przy szerokości 3.50m - w ilości 1015m2, 7) miałowanie wykonanej nawierzchni kruszynami 0/5mm w ilości 20kg/1m2 na całej powierzchni konserwowanych nawierzchni tj. 1015m2 łączenie z zagęszczeniem (ubiciem) kruszyn, 8) ręczne plantowanie poboczy - gruntu zgromadzony podczas wykonywania koryta ziemnego łącznie z humusowaniem poboczy i obsianiem trawą przy grubości humusu do 15cm w ilości 275m*2*0,75m=412,5m2 Uwagi: ➢ Kruszyny kamienne (miał) 0/5mm powinien posiadać ok.7-10% frakcji gliniasto-ilastych (korzystne właściwości wiążące ziarna nawierzchni). Materiał powinien pochodzić z kruszywa naturalnego, skalnego, łamanego (kruszyny bazaltu, granitu, szarogłazu lub innego surowca o zbliżonej twardości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 132402,85 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Po dokonaniu przeglądu stanu nawierzchni wyodrębniono odcinki wymagające przeprowadzenia konserwacji nawierzchni poprzez uzupełnienie ubytków (wyboje) o średnim wymiarze 40x40cm: ➢ Na drodze „Kwadratowa” konserwacji zostanie poddany odcinek o długości 4000m rozpoczynający się na drodze wojewódzkiej nr 138, ➢ Na drodze „Na ślepy przejazd” zostanie poddany odcinek o długości 5000m
rozpoczynający się na drodze powiatowej nr 1160F do km 5+343 z przerwą od km 2+480 do km 2+823 (343m), ➢ Na drodze „Na Męża i Żonę” konserwacji zostanie poddany cały odcinek o długości 5740m rozpoczynający się na drodze wojewódzkiej nr 138 we wsi Siedliska. Razem do konserwacji dojazdów pożarowych zaplanowano 14 740m dróg - dojazdów pożarowych o szerokości 3.5m. STAN ISTNIEJĄCY Przedmiotowe drogi, zależnie od obciążenia ruchem znajdują się w różnym stanie technicznym. Droga „Kwadratowa” oraz „Na ślepy przejazd” posiadają średnio 20 wybojów na 100m drogi, natomiast droga „Na męża i żonę” uszkodzona jest bardziej - średnio 50 wybojów na 100m drogi. STAN PROJEKTOWANY. ZESTAWIENIE ILOŚCI ROBÓT: Projektuje się uzupełnienie ubytków warstwy górnej oraz warstwy klinującej nawierzchni poprzez zastosowanie jednego z 3 zabiegów technologicznych: 1) Wzruszenie okolic wyboju oskardem, usunięcie luźnego kruszywa oraz wypełnienie kruszywem naturalnym skalnym łamanym o ciągłym uziarnieniu 0/31,5mm (najlepiej z surowca identycznego jak górna warstwa nawierzchni). Dotyczy lokalnych ubytków nawierzchni (wyboje) o głębokości średniej 5cm, i powierzchni wyboju średniej 40*40cm. Wybój i jego otoczenie po wypełnieniu mieszanką i wstępnym zagęszczeniu należy zasypać (zaklinowanie kruszywa), przy użyciu miału kamiennego frakcji 0/5mm w ilości ok. 15kg/1m2; następnie obfite polanie wodą powinno skutecznie zamulić wszystkie pory wyboju. Po zamuleniu należy ponownie ubić całość zagęszczarka lub walcem otoczenie naprawionego wyboju. 2) Rozsypanie kruszyn kamiennych o uziarnieniu 0/5mm w ilości 10kg/1m2 na całej nawierzchni drogi głównej (bez mijanek, zjazdów i skrzyżowań) oraz ich zagęszczenie (ubicie) na całej powierzchni drogi przy pomocy walca stalowego. 3) W przypadku dużej liczby wybojów położonych blisko siebie, należy wzruszyć górną warstwę nawierzchni na głębokość ok.5-7cm za pomocą zrywaków równiarki, następnie należy za pomocą równiarki wykonać odtworzenia daszkowego profilu nawierzchni (2-3%) oraz zgęścić walcem. 4) po wykonaniu całości robót na drodze głównej należy skosić trawę oraz odrosty porastające pobocze drogi. Uwagi: - Kruszyny kamienne (miał) 0/5mm powinien posiadać ok.7-10% frakcji gliniasto-ilastych (korzystne właściwości wiążące ziarna nawierzchni). Materiał powinien pochodzić z kruszywa naturalnego, skalnego, łamanego (kruszyny bazaltu, granitu, szarogłazu lub innego surowca o zbliżonej twardości), - Należy zadbać o właściwą wilgotność (polewanie wodą) nawierzchni oraz materiału służącego do wypełniania wybojów dla osiągniecia lepszego wypełnienia porów (poprzez zamulenie) bryły naprawianego wyboju.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 194863,23 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZAKRES OPRACOWANIA W zakresie opracowania remontu nawierzchni znajduje się droga leśnej o nazwie „Przy Szkółce” o całkowitej długości 1800m. Droga położona na terenie: Gmina Maszewo 080207_2, Obręb 0012 Rzeczyca dz. nr 197, 198. W ciągu powyżej wymienionej drogi wytypowano dwa odcinki znajdujące się w najgorszym stanie, które zaplanowano do prac remontowych na łącznej długości 300m zlokalizowane na działkach nr: 197, 198. Lokalizacja planowanych robót remontowych w ciągu drogi leśnej (rys.2): 0+870 do 0+935 odcinek L=65m 1+185 do 1+420 odcinek L=235m. Razem do remontu zaplanowano 300mb drogi o szerokości 3.5m. STAN ISTNIEJĄCY Przedmiotowa droga znajduje się w różnym stanie technicznym. W dniu przeglądu wyodrębniono dwa odcinki w złym stanie ze znacznymi deformacjami nawierzchni z wyraźnie wyodrębnionymi koleinami. 5. STAN PROJEKTOWANY. ZESTAWIENIE ILOŚCI ROBÓT: Projektuje się przeprowadzenie następujących czynności remontowych: a) Wypełnienie kolein śr.10cm (1-15cm) materiałem grubym z mieszanek kruszyw niezwiązanych łamanych o uziarnieniu 0/63mm na szerokości koleiny ok. 50cm, w ilości: 300m * 2 * 0,5m * 0,1m = 30.0m3, b) Wykonanie profilowania nawierzchni drogi z mieszanek kruszyw niezwiązanych łamanych o uziarnieniu 0/31.5mm przy grubości średnio 10cm, w ilości: 300m * 3.6m * 0.1m = 108.0m3, c) Wykonanie górnej warstwy nawierzchni o grubości 10cm z mieszanek kruszyw niezwiązanych łamanych o uziarnieniu 0/31.5mm w ilości: 300m*3,5m= 1050.0m2, d) Górną warstwę drogi zasypać kruszynami kamiennymi frakcji 0/5mm w ilości 20kg/1m2 (1050m2) oraz ubić walcem lub ciężką zagęszczarką, e) Uzupełnić pobocza do wykonanej nawierzchni na szerokości 75cm i grubości do 15cm w ilości: 300m*2*0,75=450.0m2 Uwagi: - Kruszyny 0/5mm powinny posiadać ok.7-10% frakcji gliniasto-ilastych (korzystne właściwości „wiążące” ziarna nawierzchni). Miał powinien pochodzić z kruszywa naturalnego, skalnego, łamanego (kruszyny bazaltu, granitu, szarogłazu lub innego surowca o zbliżonej twardości).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 99444,91 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157007,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 200151,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157007,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH (USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Daniel Wojciechowski UsługiDrogowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365340204

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 52 lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157007,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234820,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 529638 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234820,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH (USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Daniel Wojciechowski UsługiDrogowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365340204

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 52 lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234820,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116050,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119691,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116050,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH (USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE AdBud ADRIAN IWANIUCH)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Daniel Wojciechowski UsługiDrogowo-Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365340204

7.3.3) Ulica: ul. Cypriana Norwida 52 lokal 4

7.3.4) Miejscowość: Lubsko

7.3.5) Kod pocztowy: 68-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116050,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.