Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401270/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2022/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W PODEGRODZIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121849380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zgkpodegrodzie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/zgkpodegrodzie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2022/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1d0c260-5046-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039461/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2022/2023 zadanie I, II, III, IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401270/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGK-ZP.271.1.15.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
a) CZĘŚĆ nr I:aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:
odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (20,25 km),
odśnieżanie (7,60 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 189562,58 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
b) CZĘŚĆ nr II:aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:
odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (21,35 km),
odśnieżanie (8,80 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 200369,75 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
c) CZĘŚĆ nr III:aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka – Świerkla w wariantach:
odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (27,75 km),
odśnieżanie (5,65 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 235719,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
d) CZĘŚĆ nr IV:aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach:
odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem śliskości (26,85 km),
odśnieżanie na polecenie telefoniczne Zamawiającego (14,75 km).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 272962,29 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2022/2023” zostało unieważnione na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (28.10.2022 r., do godz. 9.00) wpłynęły dwie zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:
CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
275.950,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.210,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
338.867,50
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr IV
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
388.275,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 970.502,99 zł, w tym:
a) część nr I 204.727,59 zł;
b) część nr II 216.399,33 zł;
c) część nr III 254.576,79 zł;
d) część nr IV 294.799,28 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 71.222,41 zł dla części nr I,
b) 70.810,67 zł dla części nr II,
c) 84.290,71 zł dla części nr III,
d) 93.475,72 zł dla części nr IV.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 319.799,51 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 275950,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2022/2023” zostało unieważnione na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (28.10.2022 r., do godz. 9.00) wpłynęły dwie zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:
CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
275.950,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.210,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
338.867,50
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr IV
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
388.275,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 970.502,99 zł, w tym:
a) część nr I 204.727,59 zł;
b) część nr II 216.399,33 zł;
c) część nr III 254.576,79 zł;
d) część nr IV 294.799,28 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 71.222,41 zł dla części nr I,
b) 70.810,67 zł dla części nr II,
c) 84.290,71 zł dla części nr III,
d) 93.475,72 zł dla części nr IV.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 319.799,51 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 287210,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287210,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2022/2023” zostało unieważnione na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (28.10.2022 r., do godz. 9.00) wpłynęły dwie zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:
CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
275.950,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.210,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
338.867,50
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr IV
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
388.275,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 970.502,99 zł, w tym:
a) część nr I 204.727,59 zł;
b) część nr II 216.399,33 zł;
c) część nr III 254.576,79 zł;
d) część nr IV 294.799,28 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 71.222,41 zł dla części nr I,
b) 70.810,67 zł dla części nr II,
c) 84.290,71 zł dla części nr III,
d) 93.475,72 zł dla części nr IV.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 319.799,51 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 338867,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 338867,50 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Podegrodzie w sezonie zimowym 2022/2023” zostało unieważnione na podstawie:
art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofert;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert (28.10.2022 r., do godz. 9.00) wpłynęły dwie zaszyfrowane oferty dla przedmiotowego postępowania z podziałem na części:
CZĘŚĆ nr I
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
275.950,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
CZĘŚĆ nr II
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
287.210,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr III
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 - - - - -
2 Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia
Długołęka Świerkla 159
33-386 Podegrodzie
NIP: 7341190347
338.867,50
10.05.2023
60 min.
30 dni
CZĘŚĆ nr IV
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin wykonania* Czas reakcji na usunięcie nieprawidłowości – w minutach* Warunki płatności*
1 Spółdzielnia Usług Rolniczych
w Podegrodziu z/s w Brzeznej
33-386 Podegrodzie
NIP: 7340021157
388.275,00
10.05.2023
60 min.
30 dni
2 - - - - -
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 970.502,99 zł, w tym:
a) część nr I 204.727,59 zł;
b) część nr II 216.399,33 zł;
c) część nr III 254.576,79 zł;
d) część nr IV 294.799,28 zł.
Cena najkorzystniejszej złożonej oferty, odpowiednio dla każdej z części w przedmiotowym postępowaniu przekracza więc kwotę Zamawiającego o:
a) 71.222,41 zł dla części nr I,
b) 70.810,67 zł dla części nr II,
c) 84.290,71 zł dla części nr III,
d) 93.475,72 zł dla części nr IV.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwot w złożonych ofertach na łączną kwotę 319.799,51 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 388275,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 388275,00 PLN
INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.