eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi PartnerstwoŚrodowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-13

Warszawa: świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014.
Numer ogłoszenia: 200416 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162782 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Ochrony Środowiska, ul. Wawelska 52/54, 00-922 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5792107, faks 22 5792112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie, w podziale na cztery części, usługi w zakresie organizacji i obsługi czterech dwudniowych spotkań w Warszawie, Iławie, Łodzi i Ostrołęce dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w ramach projektu Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. Postępowanie nr 21/GDOŚ/2014..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) w przypadku Pakietu nr 1 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Warszawie podczas dwudniowego spotkania w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 25 czerwca 2014 r., a także transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 26 czerwca 2014 r. 2) w przypadku Pakietu nr 2 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Iławie podczas dwudniowego spotkania w dniach 2-4 września 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 3 i 4 września 2014 r., transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniach 2-4 września 2014 r. oraz wynajęcia w dniu 3 września 2014 r. tramwaju wodnego na rejs po jeziorze Jeziorak z wizytą we wskazanych punktach programu, o których mowa w pkt 4 lit. b SOPZ 3) w przypadku Pakietu nr 3 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla 50 (pięćdziesięciu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. i w dniu 2 października 2014 r. oraz transportu dla 50 (pięćdziesięciu) osób w dniu 1 października 2014 r. 4) w przypadku Pakietu nr 4 - świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej polegającej na zapewnieniu: noclegu i wyżywienia w Ostrołęce lub Łomży w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla 40 (czterdziestu) osób, zapewnieniu sali konferencyjnej dla 40 (czterdziestu) osób w dniu 17 czerwca 2014 r. oraz transportu dla 40 (czterdziestu) osób w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia do Pakietu nr 1, Pakietu nr 2, Pakietu nr 3 i Pakietu nr 4 określa odpowiednio Załącznik Nr 1 do SIWZ, Załącznik Nr 2 do SIWZ, Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Załącznik Nr 4 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: 1. Przedmiot zamówienia jest współfinansowany ze środków projektu, nr POPT.03.01.00-00-375/13, Wsparcie na działania sieci organów środowiskowych i instytucji zarządzających funduszami unijnymi Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju w 2014 r. współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Warszawie w dniach 24-26 czerwca 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAN CATER S.C. M. Szubertowski, P. Kopyt, Zgorzele, ul. Czapli 2A lok 1, 05-500 Piaseczno, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27394,00

  • Oferta z najniższą ceną: 27394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 57321,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Iławie w dniach 2-4 września 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Rezerwacji Karpacz Agnieszka Mieszkalska, ul. Mickiewicza 7 lok. 7, 58-540 Karpacz, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30240,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 44500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Łodzi w dniach 30 września-2 października 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • J.J. INVEST Sp. z o.o., ul. Techniczna 16/18, 92-518 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34900,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18530,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18530,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: świadczenie usługi gastronomiczno-hotelarskiej wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej i zapewnieniem transportu na potrzeby dwudniowego spotkania w Ostrołęce w dniach 17 i 18 czerwca 2014 r. dla uczestników Sieci Partnerstwo: Środowisko dla Rozwoju.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pixie Events Małgorzata Wójcicka, ul. W. Korfantego 11a/16, 05-850 Ozarów Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13340,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12540,00 / Oferta z najwyższą ceną: 19622,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.