Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00375758/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
- 2023/BZP 00384335/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-06
- 2023/BZP 00461238/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem urządzeń płatniczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowszczaków 44A
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-543
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 5216184
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@olsztyn.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd04feaa-310a-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem urządzeń płatniczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd04feaa-310a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00119993/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Najem Urządzeń płatniczych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375758
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.212.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 345600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sądu Okręgowego w Olsztynie (1 szt.),.4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 53136 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sądu Rejonowego w Piszu (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 53136 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sądu Rejonowego w Biskupcu (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 53136 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sądu Rejonowego Lidzbarku Warmińskim (2 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 106272 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sadu Rejonowego w Nidzicy (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 53136 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sądu Rejonowego w Mrągowie (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 53136 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Najem urządzeń płatniczych dla Sądu Rejonowego w Kętrzynie (1 szt.)4.5.3.) Główny kod CPV: 31224500-7 - Terminale
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
66133000-1 - Usługi w zakresie przetwarzania i rozliczania
4.5.5.) Wartość części: 53136 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Remont drogi powiatowej Nr 1509N relacji Popowa Wola- Choszczewo, od km 6+880 do km 7+080
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1499N relacji Samławki-Troksy od km 8+060 do 8+080km.
- Remont drogi powiatowej Nr 1630N relacji Szymanowo- Gązwa, od km 0+280 do km 0+450
- Przebudowa budynku obory na stajnię w ramach projektu "Centrum badań nad behawiorem, bioróżnorodnością i zdrowotnością konika polskiego"
- Dostawa nawozów sztucznych na potrzeby Stacji Badawczej w Popielnie IRZiBŻ PAN w Olsztynie
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.