eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-090/2022



Og³oszenie z dnia 2022-10-31


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
znak sprawy: AEZ/S-090/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ¯wirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego,
znak sprawy: AEZ/S-090/2022

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3e3ffde6-f37f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00416825

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00042341/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Odbiór i utylizacja odpadów komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00316251/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-090/2022

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 703955,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych (odpady zmieszane, papier, szk³o, metale i tworzywa sztuczne, odpady biodegradowalne, gabaryty, makulatura) z nieruchomo¶ci niezamieszka³ych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
2. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿eæ bêdzie:
1) ustawienie w miejscach wskazanych przez Zamawiaj±cego pojemników na poszczególne rodzaje odpadów w ilo¶ciach i rozmiarach okre¶lonych w Formularzu cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ), z zastrze¿eniem, ¿e pojemniki na odpady gabarytowe i biodegradowalne o pojemno¶ci 7000 l (trawa, li¶cie) bêd± podstawiane na ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie 5 dni od otrzymania zlecenia. Pojemniki winne byæ wykonane z plastiku, posiadaæ pokrywy otwierane od góry i posiadaæ opisy i kolorystykê odpowiadaj±c± poszczególnym rodzajom odpadów. Nie dotyczy to pojemników KP5 i KP7;
2) wykonywanie us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi normami, przepisami prawa i czêstotliwo¶ci± okre¶lon± w Formularzu cenowym (Za³±cznik nr 2 do SWZ). Szczegó³owy harmonogram uwzglêdniaj±cy dni odbieranie odpadów w ci±gu tygodnia zostanie ustalony przed rozpoczêciem ¶wiadczenia us³ug z Koordynatorami Sekcji Dzia³u Administracyjno-Gospodarczego-Kampusy, administratorami domów studenckich oraz Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego, odpowiedzialnymi za administrowanie poszczególnymi obiektami Zamawiaj±cego;
3) wykonywanie us³ug polegaj±cych na odbieraniu odpadów biodegradowalnych z pojemników o pojemno¶ci 7000 l, gabarytów i makulatury odbywaæ siê bêdzie ka¿dorazowo na zlecenie przekazane Wykonawcy za po¶rednictwem poczty e-mail przez kierowników administracyjnych odpowiedzialnych za poszczególne obiekty;
4) za wszelkie szkody powsta³e w zwi±zku z wykonywaniem zamówienia, odpowiedzialno¶æ ponosi Wykonawca;
5) sprzêt (w tym kontenery i pojemniki), materia³y oraz transport niezbêdny do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca;
6) Wykonawca jest zobowi±zany do utrzymania czysto¶ci i porz±dku wokó³ ustawionych kontenerów i pojemników w promieniu przynajmniej 2 m przy ka¿dorazowym opró¿nianiu pojemników;
7) Wykonawca odbieraj±cy odpady komunalne od Zamawiaj±cego jest zobowi±zany do przekazywania odebranych odpadów do instalacji spe³niaj±cych wymagania dla instalacji komunalnych (odpowiednich dla przedmiotu zamówienia), które zosta³y oddane do u¿ytkowania i posiadaj± wymagane decyzje pozwalaj±ce na przetwarzanie odpadów:
a) selektywnie zebranych odpadów komunalnych bezpo¶rednio lub za po¶rednictwem innego zbieraj±cego odpady (podwykonawcy) do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchi± sposobów postêpowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
b) zmieszanych odpadów komunalnych do instalacji komunalnej zapewniaj±cej przetwarzanie, o którym mowa w art. 35 ust. 6 pkt 1 ustawy o odpadach, z zastrze¿eniem art. 158 ust. 4 tej ustawy, zwanej tu tak¿e zgodnie z dotychczasowym nazewnictwem regionaln± instalacj± do przetwarzania odpadów komunalnych lub RIPOK,
c) bioodpadów i odpadów zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych.
3. Us³ugi ¶wiadczone bêd± na warunkach okre¶lonych w Projekcie umowy, której wzór stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ.
4. Minimalna wymagana przez Zamawiaj±cego norma poziomu emisji spalin pojazdów, które bêd± u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia to EURO 4, zgodnie z postanowieniami Rozdzia³u XII SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 90511000-2 - Us³ugi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Us³ugi transportu odpadów

90533000-2 - Us³ugi gospodarki odpadami

90500000-2 - Us³ugi zwi±zane z odpadami

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 375850,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1301259,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375850,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzglêdnia okre¶lone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty ¶rodowiskowe

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo Produkcyjno Handlowo Us³ugowe LEKARO Jolanta Zagórska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013288815

7.3.3) Ulica: Wola Ducka 70A,

7.3.4) Miejscowo¶æ: Glinianka

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 375850,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-11-03 do 2023-11-03

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.