Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00332024/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i organizacji 16 wydarzeń na etapie wojewódzkim w ramach rozstrzygnięcia II etapu VII edycji Konkursu dla kół gospodyń wiejskich pn.: „Bitwa Regionów” w podziale na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wspólna 30
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-930
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@minrol.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rolnictwo
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Rolnictwo, rybołówstwo, rozwój wsi, rynki rolne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przygotowania i organizacji 16 wydarzeń na etapie wojewódzkim w ramach rozstrzygnięcia II etapu VII edycji Konkursu dla kół gospodyń wiejskich pn.: „Bitwa Regionów” w podziale na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c4799b3-2aa1-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416632
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00085397/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Organizacja 16 wydarzeń w ramach przeprowadzenia II etapu wojewódzkiego Konkursu Kulinarnego dla kół gospodyń wiejskich pn. Bitwa Regionów, w podziale na 4 części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00332024/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA.zp.23.1.62.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1443918,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi przygotowania i organizacji 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich w ramach rozstrzygnięcia II etapu Konkursu Kulinarnego skierowanego do Kół Gospodyń Wiejskich pn. „Bitwa Regionów” w podziale na 4 części.2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność jego wykonania w ściśle określonych terminach, zamówienie podzielone jest na 4 części, z których każda obejmuje organizację 4 wydarzeń (etapów wojewódzkich) – każde na terenie jednego województwa, tj.:
1) Część I (wartość szacunkowa: 289 634,30 zł netto) - Województwo: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie;
2) Część II (wartość szacunkowa: 289 938,40 zł netto) – Województwo: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie;
3) Część III (wartość szacunkowa: 478 102,80 zł netto) – Województwo: lubelskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie;
4) Część IV (wartość szacunkowa: 386 243,00 zł netto) – Województwo: małopolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia znajduje się w załącznikach (dla Części I - załącznik nr 1a, dla Części II - załącznik nr 1b, dla części III - załącznik nr 1c, dla Części IV - załącznik nr 1d) do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wydarzenia odbędą się w terminach nie pokrywających się ze sobą zgodnie z harmonogramem zawartym w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej z części zamówienia.
Wydarzenia (16 wydarzeń – 1 wydarzenie w każdym województwie) zostaną zorganizowane w lokalach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy lokale do organizacji wydarzeń nieodpłatnie. Przewidywana frekwencja podczas każdego z 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich została określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W ramach realizacji każdego z wydarzeń Wykonawca zapewni m.in. infrastrukturę niezbędną do organizacji wydarzenia we wskazanych lokalizacjach oraz catering dla uczestników, na który będą składać się wysokiej jakości rzemieślnicze, regionalne produkty spożywcze oraz wysokiej jakości potrawy z tych produktów podane w formie szwedzkiego stołu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 289634,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi przygotowania i organizacji 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich w ramach rozstrzygnięcia II etapu Konkursu Kulinarnego skierowanego do Kół Gospodyń Wiejskich pn. „Bitwa Regionów” w podziale na 4 części.2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność jego wykonania w ściśle określonych terminach, zamówienie podzielone jest na 4 części, z których każda obejmuje organizację 4 wydarzeń (etapów wojewódzkich) – każde na terenie jednego województwa, tj.:
1) Część I (wartość szacunkowa: 289 634,30 zł netto) - Województwo: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie;
2) Część II (wartość szacunkowa: 289 938,40 zł netto) – Województwo: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie;
3) Część III (wartość szacunkowa: 478 102,80 zł netto) – Województwo: lubelskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie;
4) Część IV (wartość szacunkowa: 386 243,00 zł netto) – Województwo: małopolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia znajduje się w załącznikach (dla Części I - załącznik nr 1a, dla Części II - załącznik nr 1b, dla części III - załącznik nr 1c, dla Części IV - załącznik nr 1d) do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wydarzenia odbędą się w terminach nie pokrywających się ze sobą zgodnie z harmonogramem zawartym w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej z części zamówienia.
Wydarzenia (16 wydarzeń – 1 wydarzenie w każdym województwie) zostaną zorganizowane w lokalach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy lokale do organizacji wydarzeń nieodpłatnie. Przewidywana frekwencja podczas każdego z 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich została określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W ramach realizacji każdego z wydarzeń Wykonawca zapewni m.in. infrastrukturę niezbędną do organizacji wydarzenia we wskazanych lokalizacjach oraz catering dla uczestników, na który będą składać się wysokiej jakości rzemieślnicze, regionalne produkty spożywcze oraz wysokiej jakości potrawy z tych produktów podane w formie szwedzkiego stołu.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia.
4. Zamawiający nie wymaga, ani nie dopuszcza złożenia ofert wariantowych.
5. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie stosunku pracy, gdyż wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu tych czynności w sposób określony w artykule 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 z późn. zm.).
6. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał nazwy podwykonawców (jeżeli są już znani).
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 289938,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi przygotowania i organizacji 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich w ramach rozstrzygnięcia II etapu Konkursu Kulinarnego skierowanego do Kół Gospodyń Wiejskich pn. „Bitwa Regionów” w podziale na 4 części.2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność jego wykonania w ściśle określonych terminach, zamówienie podzielone jest na 4 części, z których każda obejmuje organizację 4 wydarzeń (etapów wojewódzkich) – każde na terenie jednego województwa, tj.:
1) Część I (wartość szacunkowa: 289 634,30 zł netto) - Województwo: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie;
2) Część II (wartość szacunkowa: 289 938,40 zł netto) – Województwo: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie;
3) Część III (wartość szacunkowa: 478 102,80 zł netto) – Województwo: lubelskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie;
4) Część IV (wartość szacunkowa: 386 243,00 zł netto) – Województwo: małopolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia znajduje się w załącznikach (dla Części I - załącznik nr 1a, dla Części II - załącznik nr 1b, dla części III - załącznik nr 1c, dla Części IV - załącznik nr 1d) do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wydarzenia odbędą się w terminach nie pokrywających się ze sobą zgodnie z harmonogramem zawartym w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej z części zamówienia.
Wydarzenia (16 wydarzeń – 1 wydarzenie w każdym województwie) zostaną zorganizowane w lokalach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy lokale do organizacji wydarzeń nieodpłatnie. Przewidywana frekwencja podczas każdego z 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich została określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W ramach realizacji każdego z wydarzeń Wykonawca zapewni m.in. infrastrukturę niezbędną do organizacji wydarzenia we wskazanych lokalizacjach oraz catering dla uczestników, na który będą składać się wysokiej jakości rzemieślnicze, regionalne produkty spożywcze oraz wysokiej jakości potrawy z tych produktów podane w formie szwedzkiego stołu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 478102,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowią usługi przygotowania i organizacji 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich w ramach rozstrzygnięcia II etapu Konkursu Kulinarnego skierowanego do Kół Gospodyń Wiejskich pn. „Bitwa Regionów” w podziale na 4 części.2. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz konieczność jego wykonania w ściśle określonych terminach, zamówienie podzielone jest na 4 części, z których każda obejmuje organizację 4 wydarzeń (etapów wojewódzkich) – każde na terenie jednego województwa, tj.:
1) Część I (wartość szacunkowa: 289 634,30 zł netto) - Województwo: kujawsko-pomorskie, pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie;
2) Część II (wartość szacunkowa: 289 938,40 zł netto) – Województwo: dolnośląskie, lubuskie, opolskie, wielkopolskie;
3) Część III (wartość szacunkowa: 478 102,80 zł netto) – Województwo: lubelskie, łódzkie, mazowieckie, podlaskie;
4) Część IV (wartość szacunkowa: 386 243,00 zł netto) – Województwo: małopolskie, podkarpackie, śląskie, świętokrzyskie.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej części zamówienia znajduje się w załącznikach (dla Części I - załącznik nr 1a, dla Części II - załącznik nr 1b, dla części III - załącznik nr 1c, dla Części IV - załącznik nr 1d) do projektu umowy, który stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Wydarzenia odbędą się w terminach nie pokrywających się ze sobą zgodnie z harmonogramem zawartym w szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) dla każdej z części zamówienia.
Wydarzenia (16 wydarzeń – 1 wydarzenie w każdym województwie) zostaną zorganizowane w lokalach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia dla każdej z części zamówienia. Zamawiający udostępni Wykonawcy lokale do organizacji wydarzeń nieodpłatnie. Przewidywana frekwencja podczas każdego z 16 wydarzeń na etapach wojewódzkich została określona w Opisie Przedmiotu Zamówienia. W ramach realizacji każdego z wydarzeń Wykonawca zapewni m.in. infrastrukturę niezbędną do organizacji wydarzenia we wskazanych lokalizacjach oraz catering dla uczestników, na który będą składać się wysokiej jakości rzemieślnicze, regionalne produkty spożywcze oraz wysokiej jakości potrawy z tych produktów podane w formie szwedzkiego stołu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79956000-0 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 386243,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Promocji Promedia Janusz Dwornicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432651817
7.3.3) Ulica: Malownicza 12
7.3.4) Miejscowość: Marysin
7.3.5) Kod pocztowy: 21-002
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Janusz Dwornicki - Biuro Promocji PROMEDIA
jakie przetargi wygrała firma
Janusz Dwornicki - Biuro Promocji PROMEDIA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256105,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 352680,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256105,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERM Spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021546174
7.3.3) Ulica: Postępu 17A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BERM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BERM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256105,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278283,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 463464,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278283,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERM Spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021546174
7.3.3) Ulica: Postępu 17A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BERM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BERM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278283,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284747,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 475078,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284747,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BERM Spółka z ograniczona odpowiedzialnością spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021546174,
7.3.3) Ulica: Postępu 17A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-676
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BERM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
BERM SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284747,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont dachów budynków wielorodzinnych SMB Imielin przy ul. Warchałowskiego7,9,13, Wasilkowskiego 7, Hawajska 12,18a, Dereniowa 4, Miklaszewskiego 9.
- Remont klatek schodowych w budynkach przy ul. Miklaszewskiego 14a, Hirszfelda 12
- KZP/06/2024 usługa wynajmu łącznie 10 osób do pracy tymczasowej z oddelegowaniem do pracy w siedzibie Użytkownika, w Kielcach
- Zakup zestawów spadochronowych szkolno-treningowych
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu testów bezpieczeństwa aplikacji internetowych
- Dostawa produktu leczniczego Cemiplimab.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup usług cateringowych na potrzeby obsługi konferencji i sympozjów organizowanych przez MSWiA
- Sukcesywne świadczenie usług dostarczania i podawania posiłków (usługa typu catering) w Mazurskim Centrum Bioróżnorodności i Edukacji KUMAK w Urwitałcie
- Świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych wraz z udostępnieniem sali konferencyjnej 22 dorocznego spotkania organizacyjnego pracy polskiego FADN oraz 20-lecia polskiego FADN
- Świadczenie usług cateringowych w trakcie szkoleń organizowanych w ramach interwencji I.14.1 Doskonalenie zawodowe rolników - moduł 1 Szkolenia podstawowe dla rolników (I 14.1.1) - II etap.
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Świadczenie usługi cateringowej, zakwaterowania, kompleksowego wyposażenia i instalacji sprzętu na stanowiskach konkursowych konkursu SkillsPoland 2024 w konkurencji Piekarstwo 19-20.06.24 r., Poznań.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.