Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00382460/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
- 2023/BZP 00392141/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00398016/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa systemu wsparcia pracy lekarza anestezjologa do obsługi 3 sal operacyjnych, służący do przyjęć pacjentów oraz Sali pooperacyjnej/wybudzeń wraz z niezbędnym wyposażeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351506868
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wrocławska 1-3
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-901
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam@5wszk.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4af6ad37-4be8-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa systemu wsparcia pracy lekarza anestezjologa do obsługi 3 sal operacyjnych, służący do przyjęć pacjentów oraz Sali pooperacyjnej/wybudzeń wraz z niezbędnym wyposażeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4af6ad37-4be8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00416581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049205/52/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.45 dostawa systemu wsparcia pracy lekarza anestezjologa do obsługi 3 sal operacyjnych, służący do przyjęć pacjentów oraz Sali pooperacyjnej/wybudzeń wraz z niezbędnym wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00382460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 71/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa systemu wsparcia pracy lekarza anestezjologa do obsługi 3 sal operacyjnych, służący do przyjęć pacjentów oraz Sali pooperacyjnej/wybudzeń wraz z niezbędnym wyposażeniem na zasadach i ilościach określonych w SWZ i w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499875,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 499875,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499875,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDZ Technika dla zdrowia Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, Adres: ul. Lustrzana 6A, 01-342 Warszawa, NIP1182077717, REGON144419026, KRS 0000393827
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1182077717
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TDZ TECHNIKA DLA ZDROWIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TDZ TECHNIKA DLA ZDROWIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499875,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia kompleksowych usług serwisowych central telefonicznych dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego.
- Dostawa i pokrycie składowiska odpadów komunalnych Barycz pianą mocznikowo - formaldehydową
- Modernizacja ścian 3 sal w przyziemiu w Szkole Podstawowej nr 31 w Krakowie przy ul. B. Prusa 18
- Dostawy kontrastów
- Druk i dostawa 5 tytułów książek naukowych i 2 zeszytów czasopism naukowych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn.: Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy w Kańczudze
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- 214/IH/TP/4/2024_Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Papier offset gramat. 70g/m kw., arkusz A-1 - Objęte zakresem GPA
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.