eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300186

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 6/8

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-627

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: Zoliborz.WZP@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zoliborz.um.warszawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.um.warszawa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00dcd213-359e-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000640/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi ochrony

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356059/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UD-XVIII-WZP.271.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 857775,61 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 657775,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, w tym usługi fizycznej ochrony osób i mienia oraz ochrona w sieci monitoringu.
1) Ochrona stacjonarna
Siedziba Urzędu Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. J. Słowackiego 6/8 Warszawa
- 2 pracowników ochrony we wszystkie dni robocze w godz. 7.00 - 19.00
- 1 pracownik ochrony w dni robocze w godz. 19.00 – 7.00, w dni wolne od pracy oraz święta.
Usługa całodobowej ochrony fizycznej oraz za pomocą systemów monitorujących - systemu sygnalizacji pożaru (p-poż), systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), systemu kontroli dostępu (SKD) i systemu monitoringu wizyjnego (CCTV) w obiekcie Urzędu Dzielnicy Żoliborz, polegająca na:
• zapewnieniu bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach obiektu Urzędu Dzielnicy Żoliborz
• ochronie całodobowej przez jednego pracownika ochrony, a w godzinach pracy Urzędu przez dwóch pracowników ochrony, wyposażonych w środki przymusu bezpośredniego, przed dostępem do nich osób nieuprawnionych
• ochronie mienia Urzędu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem
• zapobieganiu zakłóceniom porządku na terenie Urzędu oraz powiadamianiu Naczelnika Wydziału Administracyjno - Gospodarczego dla Dzielnicy Żoliborz o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku
• niezwłocznym powiadamianiu organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie Urzędu i zabezpieczeniu miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania
• kontroli ruchu osobowego poza godzinami pracy Urzędu oraz ruchu materiałowego
• prowadzeniu wymaganej dokumentacji ochronnej
• w uzasadnionych przypadkach wezwaniu Grupy Interwencyjnej. Procedura działania Grupy Interwencyjnej stanowi Załącznik nr 12 do Umowy.

2) Monitoring lokalu Urzędu Dzielnicy Żoliborz
ul. Gdańska 4
Monitorowanie obiektu za pomocą systemu antywłamaniowego. W przypadku wyemitowania sygnału z systemu przyjazd Grupy Interwencyjnej. W razie potrzeby interwencja Grupy Interwencyjnej.
3) Monitorowanie alarmów
• Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transmisji sygnału alarmowego do centrali wykonawcy lub podwykonawcy, niezbędnego do jego powiadamiania o zagrożeniu. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia obiektów w nadajniki i urządzenia umożliwiające transmisję nadanego sygnału alarmowego oraz zapewnienie przyjazdu Grupy Interwencyjnej w przypadku wystąpienia jakiegokolwiek zagrożenia. Grupa Interwencyjna musi posiadać zdolność do natychmiastowej zdecydowanej reakcji z użyciem środków przymusu bezpośredniego, które mogą być użyte zgodnie z warunkami i zasadami określonymi w oddzielnych przepisach
• Wykonawca lub podwykonawca musi posiadać w swoim zasobie zmotoryzowaną dwuosobową Grupę Interwencyjną, która przyjeżdżać będzie do obiektów Urzędu wymienionych w ust. 1. na każdy wyemitowany sygnał alarmowy w czasie nie dłuższym niż 15 minut. Wyposażenie pracowników Grupy Interwencyjnej jak i jej skład osobowy określony jest w Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 października 2011 r. w sprawie zasad uzbrojenia specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych i warunków przechowywania oraz ewidencjonowania broni i amunicji.
• Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzania nie rzadziej niż raz na trzy miesiące przeglądu nadajników sygnałów alarmowych. Protokół z przeglądu powinien być dostarczony Zamawiającemu w ciągu 3 dni od dnia przeprowadzenia przeglądu
• W przypadku awarii nadajnika sygnałów alarmowych Wykonawca ma obowiązek jego niezwłocznego naprawienia (lecz nie dłużej niż w ciągu 3 dni roboczych) lub wprowadzenia innych rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo w obiektach. Niewprowadzenie tych środków skutkuje karą umowną, o której mowa w § 10 ust. 1 pkt 6 umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 714117,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1060349,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 714117,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony Osób i Mienia ROMA Romuald Stańczyk

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowe ROMA Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271079795

7.3.3) Ulica: Estrady

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-932

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

podwykonawstwo w zakresie działania grup interwencyjnych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 71411796 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.