eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maków › Remont drogi gminnej nr 115278E w miejscowości Sielce Prawe



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej nr 115278E w miejscowości Sielce Prawe

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148331

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 2A

1.5.2.) Miejscowość: Maków

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-124

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 8312009

1.5.8.) Numer faksu: 46 8312017

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminamakow.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ugmakow.nv.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://asystent.postepowania.pl/org/gminamakow/postepowania/988

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi gminnej nr 115278E w miejscowości Sielce Prawe

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5608e05-466a-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006629/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont drogi gminnej nr 115278E w miejscowości Sielce Prawe

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373864

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 431000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem przedsięwzięcia jest wykonanie zadania pn. „Remont drogi gminnej nr 115278E
w miejscowości Sielce Prawe”.

Stan istniejący:
Obszar, po którym przebiega remontowana jezdnia położony jest na terenie Gminy Maków na działce o numerze ewidencyjnym 216 - obręb: Sielce - administrowanej przez Gminę Maków. Szerokość pasa drogowego wynosi około 8,00 m. Ciąg jezdni, na której planowana jest inwestycja przebiega w terenie niezabudowanym. Istniejąca jezdnia o szerokości 5,00 m posiada nawierzchnię częściowo bitumiczną (destrukt asfaltowy) a w miejscach wykruszeń nawierzchnię z kruszywa, która to jest jednocześnie podbudową danej drogi. Po obydwu stronach jezdni zlokalizowane są pobocza.

Opis stanu projektowanego:
a) Parametry techniczne:
 kategoria ruchu – KR2
 klasa drogi – D
 długość jezdni – 880,00 m
 szerokości jezdni – 5,00 m
 odwodnienie – powierzchniowe

b) Sytuacja:
Planowana inwestycja mieści się w granicach pasa drogowego. Remont jezdni przewiduje się istniejącym śladem. W ramach inwestycji należy odtworzyć istniejącą konstrukcję jezdni czyli uzupełnić wykruszoną podbudowę z kruszywa łamanego oraz odtworzyć warstwę z destruktu a następnie zastabilizować potrójnym powierzchniowym utrwaleniem na całej szerokości jezdni w celu zastabilizowania wierzchniej warstwy destruktu. Należy także uzupełnić pobocza kruszywem łamanym.
c) Konstrukcja:
– potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni
(granulat: 2-5 mm, 5-8 mm, 8-11 mm)
5 cm – remontowana warstwa bitumiczna (destrukt)
śr. 5 cm – remontowana warstwa kruszywa łamanego 0-31,5 mm

d) Niweleta:
Z uwagi na fakt, iż trasa remontowanej jezdni w planie przebiega po starym śladzie jezdni nie przewidziano dodatkowych korekt wysokościowych planowanej inwestycji, jedynie te, które są niezbędne do nadania normatywnych spadków poprzecznych i podłużnych.

Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia remontowanej jezdni wynosi – 4 400 m2.

Odwodnienie:
Wody opadowe będą odprowadzane tak jak dotychczas za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych po terenie przyległym w pasie drogowym.

Dodatkowe uwagi:
- teren prowadzonych prac należy oznakować wg zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu;
- wszelkie prace związane z realizacją zadania należy prowadzić zgodnie z zasadami BHP;
- wszelkie rozwiązania techniczne, organizacyjne i inne związane z prawidłową realizacją budowy winne być wykonane zgodnie z obowiązującymi w budownictwie normami i sztuką budowlaną;
- roboty nie ujęte w dokumentacji a wynikające z technologii budowy, zastosowania materiałów lub urządzeń winny być uwzględnione i wkalkulowane w cenę w kosztorysu ofertowego Wykonawcy i brak ich wyszczególnienia w dokumentacji projektowej nie może stanowić podstawy do roszczeń finansowych Wykonawcy w stosunku do Inwestora lub Projektanta;
- Wykonawca jest całkowicie odpowiedzialny za sprawdzenie zakresu prac, ilości materiałów i urządzeń zgodnie z dokumentacją na etapie przetargu;
- roboty polegać będą na odtworzeniu nawierzchni jezdni bez ingerencji w podbudowę, dlatego też nie zajdzie konieczność ingerencji w istniejące uzbrojenie terenu;
- zadanie zakwalifikowane jest jako remont, a do remontu ustawodawca nie nakazuje budowy i tym samym zaprojektowania kanału technologicznego.

Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku „Dokumentacja projektowa” – załącznik nr 6.

Dopuszcza się także, niezależnie od zapisów powyższej dokumentacji zastosowanie innych rozwiązań projektowych i zmianę poszczególnych parametrów drogi, jej konstrukcji itp. za zgodą Zamawiającego.

Jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia znajdują się postanowienia w zakresie procedury udzielenia zamówienia i są one niespójne z postanowieniami zawartymi w SWZ, postanowienia SWZ w tym zakresie mają pierwszeństwo.

Jako efekt w/w inwestycji poprawi się bezpieczeństwo ruchu drogowego na tym odcinku drogi, zwiększy się przejezdność i komfort użytkowania niniejszej drogi.

Wykonawca na obowiązek udzielić gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia przynajmniej na okres 36 miesięcy (3 lat) od dnia bezusterkowego odbioru końcowego (dodatkowa gwarancja stanowi kryterium oceny ofert).

Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy inne prawa zastrzeżone lub wyłączne, lub też określone jest pochodzenie–należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż te wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, a opisowi takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.
Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo.
W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 516153,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 600022,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 516153,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "ANDRÓG" Roboty Drogowe Anna Cieślak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8361284230

7.3.3) Ulica: Pomologiczna 11/11

7.3.4) Miejscowość: Skierniewice

7.3.5) Kod pocztowy: 96-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Marek Dziuda, Drzewce 126, 96-127 Lipce Reymontowskie:
- odtworzenie istniejącej konstrukcji jezdni,
- odtworzenie warstwy z destruktu,
- uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 516153,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.