eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych: część III - dostawa kwasu solnego"



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych: część III - dostawa kwasu solnego”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOPALNIA SOLI "WIELICZKA" SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000041683

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Park Kingi 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.sa@kopalnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopalniawieliczka.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Górnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych: część III - dostawa kwasu solnego”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2799592-31e1-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KSW/2023/EZM/106

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 247000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia.
3.1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczeniem przez Wykonawcę za wynagrodzeniem maksymalnie 112 ton kwasu solnego (HCl) gatunku I, przeznaczonego dla przemysłu spożywczego, o parametrach spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 1 do specyfikacji, zwanego dalej „przedmiotem zamówienia”.
1.2. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia o okresie przydatności nie krótszym niż 6 miesięcy, licząc od daty dostarczenia poszczególnej partii do Zamawiającego.
1.3. Zakres wymaganych parametrów dla przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji.
2. Warunki dostawy.
2.1. Wykonawca na zlecenia Zamawiającego zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać przedmiot zamówienia sukcesywnie w okresie trwania umowy, partiami (maksymalnie w 14 partiach).
2.2. Jednorazowa dostawa partii przedmiotu zamówienia może stanowić minimum 8 ton, natomiast maksymalnie 18 ton.
2.3. Ilości przedmiotu zamówienia, jakie będą sprzedawane i dostarczone w jednej partii, zależy od potrzeb Zamawiającego i będą określane w pisemnym zleceniu, o którym mowa w pkt 2.1. Zamawiający będzie składać zlecenia Wykonawcy pocztą elektroniczną.
2.4. Wykonawca zobowiązuje się sprzedawać i dostarczać poszczególne partie przedmiotu zamówienia w terminie do 4 dni roboczych od daty przekazania zlecenia.
2.5. O przygotowaniu zlecenia Wykonawca powiadomi Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną, nie później niż na jeden dzień roboczy przed wymaganym terminem dostarczenia.
2.6. Dostawy poszczególnych partii przedmiotu zamówienia odbywać się będą nie częściej niż 2 razy w miesiącu.
2.7. Jeżeli termin dostawy przypada na dzień objęty zakazem poruszania się samochodów ciężarowych, dostawa winna zostać wykonana następnego dnia roboczego.
2.8. Miejsce dostawy – Dział Utylizacji Wycieków Kopalni Soli „Wieliczka” S.A., 32–020 Wieliczka, Park Kingi 1.
2.9. Godziny dostawy ustala się od poniedziałku do niedzieli w godzinach od 6:00- 20:00.
2.10. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania przedmiotu zamówienia na swój koszt w autocysternach:
a) wyposażonych w zawory odpowietrzająco-napowietrzające,
b) posiadających stosowne dopuszczenie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
c) przy pomocy osób, które posiadają odpowiednie kwalifikacje, w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
2.11. Rozładunek odbywać się będzie na koszt Wykonawcy, tylko i wyłącznie przy pomocy pompy PS-371, stanowiącej własność Zamawiającego.
2.12. Wykonawca będzie posiadał stosowne przyłącza, pasujące do króćca ssawnego pompy PS -371 CAMLOCK Typ B rozmiar 3” – 75mm, stanowiącej własność Zamawiającego.
2.13. Przed rozładunkiem przedmiotu zamówienia, jak również po jego zakończeniu, Wykonawca może zostać zobowiązany do zważenia autocysterny na wadze samochodowej, stanowiącej własność Zamawiającego, zlokalizowanej przy szybie Kościuszko, 32-020 Wieliczka, ul. Kościuszki 2 (ok. 1 km od miejsca dostawy).
2.14. Ważenie będzie odbywać się według następujących zasad:
a) ważeniu będzie podlegać cała dostarczona partia przedmiotu zamówienia,
b) ważenie partii przedmiotu zamówienia, odbywać się będzie poprzez ważenie autocysterny przed wyładunkiem przedmiotu zamówienia oraz po jego wyładunku,
c) po zakończeniu ważenia kierowca otrzymuje zapis ważenia, który zatrzymuje jako dowód ważenia.
2.15. Zamawiający dopuszcza różnicę między dokumentami przewozowymi a wynikami z ważenia partii przedmiotu zamówienia, dokonywanego przez Zamawiającego, w ilości 100 kg w zakresie przewozu dokonywanego jedną autocysterną. W takim przypadku podstawą do rozliczenia między Stronami będą dokumenty przewozowe.
2.16. W przypadku zaistnienia większej różnicy niż wskazana w pkt 2.15 podstawą do rozliczenia między Stronami będą wyniki ważenia partii przedmiotu zamówienia dokonywanego przez Zamawiającego.
2.17. Zamawiający oświadcza, że zastosowana przez Zamawiającego waga samochodowa spełnia wszelkie wymagania obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach, przepisów wykonawczych do tej ustawy oraz Polskiej Normy.
2.18. Wraz z jednostkowymi dostawami przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć:
a) świadectwo jakości,
b) kwit wagowy,
c) Samochodowy List Przewozowy CMR lub dowód wydania towaru na zewnątrz WZ lub faktura VAT.
2.19. Wraz z pierwszą dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien dostarczyć kartę charakterystyki materiałów niebezpiecznych. Wykonawca wraz z pierwszą dostawą przekaże Zamawiającemu kartę charakterystyki substancji zarejestrowanej zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 1907/2006 (z późniejszymi zmianami), dla której został nadany nr REACH lub dokument, z którego wynika, że przedmiot zamówienia jest zwolniony z obowiązku rejestracji REACH. Wykonawca, w przypadku zaistnienia zmian w karcie charakterystyki, winien dostarczyć nową kartę charakterystyki wraz z najbliższą dostawą kolejnej partii przedmiotu zamówienia.
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte zostały w załączniku nr 1 do specyfikacji pn. „Zakres wymaganych parametrów dla przedmiotu zamówienia”, natomiast zasady jego realizacji we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do specyfikacji. Wszystkie dokumenty, o których mowa powyżej, są udostępnione do pobrania na platformie Zamawiającego pod adresem https://kopalniawieliczka.ezamawiajacy.pl

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 303072,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 303072,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 303072,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe MACPOL Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6411003546

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 303072,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.