eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nakło nad Notecią › REMONT ISTNIEJĄCEJ HALI MAGAZYNOWEJ USZKODZONEJ W WYNIKU POŻARU WRAZ Z ROZBIÓRKĄ PODRĘCZNEGO WARSZTATU NAPRAW NA STACJI PRZEŁADUNKOWEJ ODPADÓW W MIEJSCOWOŚCI ROZWARZYN 40



Ogłoszenie z dnia 2022-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT ISTNIEJĄCEJ HALI MAGAZYNOWEJ USZKODZONEJ W WYNIKU POŻARU WRAZ Z ROZBIÓRKĄ PODRĘCZNEGO WARSZTATU NAPRAW NA STACJI PRZEŁADUNKOWEJ ODPADÓW W MIEJSCOWOŚCI ROZWARZYN 40

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMUNALNE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090038018

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: MICHAŁA DRZYMAŁY 4A

1.5.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 523854024

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wodociagi@kpwik.naklo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpwik.naklo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kpwik_naklo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT ISTNIEJĄCEJ HALI MAGAZYNOWEJ USZKODZONEJ W WYNIKU POŻARU WRAZ Z ROZBIÓRKĄ PODRĘCZNEGO WARSZTATU NAPRAW NA STACJI PRZEŁADUNKOWEJ ODPADÓW W MIEJSCOWOŚCI ROZWARZYN 40

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f11261ec-42de-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415518

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00373409/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2/2022/NAKŁO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 127574,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest remont istniejącej hali magazynowej uszkodzonej w wyniku pożaru wraz z rozbiórką podręcznego warsztatu napraw na Stacji Przeładunkowej Odpadów w miejscowości Rozwarzyn 40. Zakres robót budowlanych obejmuje między innymi:
- rozbiórkę podręcznego warsztatu napraw,
- rozbiórkę pokrycia dachowego z blachy trapezowej hali magazynowej,
- rozbiórkę obudowy ścian z blachy trapezowej hali magazynowej,
- demontaż wiązara środkowego z hali magazynowej uszkodzonego w wyniku pożaru,
- demontaż płatwi w hali magazynowej uszkodzonych w wyniku pożaru,
- demontaż uszkodzonych rygli ściennych hali magazynowej,
- rozbiórka wrót stalowych w elewacji bocznej hali magazynowej,
- montaż wiązara dachowego w hali magazynowej, zdemontowanego z rozbiórki podręcznego warsztatu napraw,
- montaż płatwi C120, stal S235,
- montaż pokrycia dachowego z blachy trapezowej T55,
- montaż nowych wrót stalowych (wrota wykonać na wzór wrót uszkodzonych w wyniku pożaru),
- montaż nowych okładzin ściennych wykonanych z blachy trapezowej T55
- wzmocnienie muru oporowego po przez zastosowanie wzmocnienia betonu gruntowaniem gruntem głęboko penetrującym do betonu oraz wykonanie wokół muru obustronnie i górą nadbetonu grubości 10 cm klasy C20/25 zbrojonego siatką z prętów Ø 8 o oczku co 20 cm. Nadbeton zagłębiony o 45 cm poniżej gruntu,
- wzmocnienie spawów uszkodzonych w wyniku pożaru,
- montaż rynien oraz rur spustowych na hali magazynowej oraz w części hali załadunkowej (wiaty przed halą magazynową)
- instalacja elektryczna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45222110-3 - Roboty budowlane w zakresie składowisk odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 216157,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323884,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216157,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRINGO SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662006442

7.3.3) Ulica: LIPOWA

7.3.4) Miejscowość: WĄGROWIEC

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21615737 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.