Ogłoszenie z dnia 2023-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00244998/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-02
- 2023/BZP 00259085/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynkach Urzędu Miasta Krakowa – Plac Wszystkich Świętych 3-4, os. Zgody 2, ul. Lubelska 27 i ul. Stachowicza 18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 616 15 08
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fb86e9a9-feb2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynkach Urzędu Miasta Krakowa – Plac Wszystkich Świętych 3-4, os. Zgody 2, ul. Lubelska 27 i ul. Stachowicza 182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb86e9a9-feb2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00094457/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Wykonanie prac remontowych ogólnobudowlanych związanych z utrzymaniem w ciągłej sprawności eksploatacyjnej wszystkich pomieszczeń w budynkach i lokalach UMK
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00244998
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.53.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 490393,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynkach Urzędu Miasta Krakowa – Plac Wszystkich Świętych 3 4, os. Zgody 2, ul. Lubelska 27 i ul. Stachowicza 18”.
2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych ogólnobudowlanych w budynkach Urzędu Miasta Krakowa przy pl. Wszystkich Świętych 3-4, os. Zgody 2, ul. Lubelskiej 27 i ul. Stachowicza 18, tj.:
2.1. Odtworzenie izolacji pionowej ściany piwnicy metodą iniekcji krystalicznej – os. Zgody 2;
2.2. Odtworzenie tynków wewnętrznych w pomieszczeniach magazynowych IT – pl. Wszystkich Świętych 3-4;
2.3. Wzmocnienie drewnianej więźby dachowej – ul. Lubelska 27;
2.4. Połączenie pokoi 601 i 602 – ul. Stachowicza 18.
3. W ramach realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujący zakres prac:
3.1. os. Zgody 2 - odbicie zdegradowanych tynków wewnętrznych, odtworzenie izolacji metodą iniekcji krystalicznej, wykonanie nowych tynków renowacyjnych, skucie płytek i ułożenie nowych na posadzce, pomalowanie nowych tynków, wywóz i utylizacja gruzu;
3.2. pl. Wszystkich Świętych 3-4 (pomieszczenia magazynowe IT) - odbicie zdegradowanych tynków wewnętrznych, wykonanie nowych tynków renowacyjnych, pomalowanie pomieszczeń magazynowych, wywóz i utylizacja gruzu;
3.3. ul. Lubelska 27 - wzmocnienie krokwi, wymiana i wzmocnienie murłat, wymiana płatwi i zastrzałów, impregnacja więźby dachowej, wywóz i utylizacja odpadów;
3.4. ul. Stachowicza 18 - demontaż: ścianki z płyt gipsowo kartonowych, drzwi, wykładziny podłogowej, instalacji elektrycznej, montaż: ścianki z płyt gipsowo-kartowych, drzwi, instalacji elektrycznej wraz z pomiarami, prace malarskie, wywóz i utylizacja gruzu.
4. Szczegółowy zakres wyżej wymienionych prac został określony w następujących dokumentach:
4.1. Przedmiarach Robót – załącznik nr 9 do SWZ,
4.2. Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 10 do SWZ,
4.3. dokumentacji projektowej (rysunki, rzuty pomieszczeń) – załącznik nr 11 do SWZ.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera umowa wraz z załącznikami oraz dokumenty, o których mowa w pkt 4. powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 516600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Błoński OPTIMAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290806623
7.3.3) Ulica: ul. Mogilska 65
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-545
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Intac System Sp. z o. o., ul. Kosocicka 43A, 30-694 Kraków, NIP: 6793181056 – izolacje pionowe
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 356700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-118.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Umowa nr W/I/2398/OU/94/2023.
3. Wartość zamówienia, o której mowa w sekcji 4.3.), uwzględnia 100% wartości zamówień, o których mowa w art. 214 ust.
1 pkt 7 ustawy.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- KR-01/14/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanych przez Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy serwerów Dell
- KR-01/15/24, Zakup wsparcia producenta dla posiadanego przez Zamawiającego systemu archiwizacji danych dla Instytutu Zootechniki - Państwowego Instytutu Badawczego
- Doświetlenie przejścia dla pieszych w ulicy Sołtysowskiej w Krakowie.
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie świadczenia usług polegających na obsłudze i konserwacji stacji transformatorowych Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie wraz z pogotowiem energetycznym
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "REMONT DACHU OSADY MIESZKALNEJ STAREJ DYREKCJI PPN"
- Zaprojektowanie, dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie 5 nieruchomości należących do Spółki Komunalnej Żukowo Sp. z o.o.
- Wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu pn.: "Termomodernizacja oddziału zamiejscowego przedszkola w Złakowie Borowym" - etap I
- ZP.271.9.2024 Miejski Klub Dziecięcy w Pruszczu
- Modernizacja pomieszczeń biblioteki w Falęcicach na potrzeby lokalnego centrum integracji społecznej
- Remont tarasu zachodniego Domu Pomocy Społecznej w Ruskich Piaskach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.