Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357788/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brwinów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grodziska 12
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 738 25 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: halina.bak@brwinow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: brwinow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ugb.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji wielobranżowego nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a033104-3981-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415209
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019172/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Rozbudowa ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357788/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.76.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 159045,00
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla rozbudowy ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W.W ramach zamierzenia budowlanego planowana jest:
przebudowa nawierzchni jezdni ul. Szkolnej,
budowa chodników miejsc parkingów, ścieżki rowerowej, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji oświetlenia, instalacji elektroenergetycznej, instalacji teletechnicznej,
wycinka drzew, likwidacja istniejących instalacji elektroenergetycznych.
1.2. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski:
Część 1. drogowa (inspektor nadzoru robót drogowych).
2. Wykonane usługi mają być zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich usług zgodnie z SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 116309,13 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla rozbudowy ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W.W ramach zamierzenia budowlanego planowana jest:
przebudowa nawierzchni jezdni ul. Szkolnej,
budowa chodników miejsc parkingów, ścieżki rowerowej, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji oświetlenia, instalacji elektroenergetycznej, instalacji teletechnicznej,
wycinka drzew, likwidacja istniejących instalacji elektroenergetycznych.
1.2. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski:
Część 2. sanitarna - instalacyjna bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (inspektor nadzoru robót sanitarnych).
2. Wykonane usługi mają być zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich usług zgodnie z SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.5.) Wartość części: 25926,31 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla rozbudowy ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W.W ramach zamierzenia budowlanego planowana jest:
przebudowa nawierzchni jezdni ul. Szkolnej,
budowa chodników miejsc parkingów, ścieżki rowerowej, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji oświetlenia, instalacji elektroenergetycznej, instalacji teletechnicznej,
wycinka drzew, likwidacja istniejących instalacji elektroenergetycznych.
1.2. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski :
Część 3. elektryczna – instalacyjna w zakresie elektrycznych i elektroenergetycznych (inspektor nadzoru robót elektrycznych).
2. Wykonane usługi mają być zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich usług zgodnie z SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 8760,49 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla rozbudowy ul. Szkolnej w Żółwinie łączącej DP3109W z DP1502W.W ramach zamierzenia budowlanego planowana jest:
przebudowa nawierzchni jezdni ul. Szkolnej,
budowa chodników miejsc parkingów, ścieżki rowerowej, instalacji kanalizacji deszczowej, instalacji oświetlenia, instalacji elektroenergetycznej, instalacji teletechnicznej,
wycinka drzew, likwidacja istniejących instalacji elektroenergetycznych.
1.2. Na przedmiot zamówienia składa się nadzór inwestorski:
Część 4. telekomunikacyjna (inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych).
2. Wykonane usługi mają być zrealizowane zgodnie z zakresem rzeczowym przedmiotu zamówienia i obejmują wykonanie wszystkich usług zgodnie z SWZ oraz na podstawie przeprowadzonych własnych oględzin i wizji w terenie.
3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy konieczności odbycia wizji lokalnej lub sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu
u Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 8049,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Piotr Krasnodębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360343758
7.3.3) Ulica: ul. Radnych 10 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-18 do 2023-09-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73677,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PBS Piotr Krasnodębski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360343758
7.3.3) Ulica: Radnych nr 10 lok. 19
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-27 do 2023-09-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72447,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36039,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENPROM Marek Sadłowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 520711968
7.3.3) Ulica: ul. Trzmiela nr 11 lok. 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-971
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36039 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-10-27 do 2023-09-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Gmina Brwinów zawiadamia, że unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710), ponieważ cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) rozpoczęcie od dnia podpisania umowy tj. 18.10.2022 r.,
2) zakończenie do dnia ostatecznego odbioru robót (termin realizacji robót budowlanych, które będą przedmiotem nadzoru 13.09.2023 r.)
2. W celu uniknięcia wątpliwości Strony zgodnie oświadczają, że w przypadku przedłużenia terminu zakończenia robót budowlanych, automatycznie przedłuża się termin pełnienia nadzoru inwestorskiego, a końcową datą obowiązywania niniejszej umowy jest data wskazana w ust. 1 pkt 2).
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Zakup i dostawa sceny mobilnej
- Ochrona gleby i wód podziemnych - wykonanie konserwacji rowów odwadniających na terenie Gminy Brwinów
- Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
- Zakup samochodu osobowego - "mikrobusa" - przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Modernizacja korytarza i holu w Zespole Sportowym w ZSO w Brwinowie przy ul. Żwirowej 16
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Przedszkolu nr 3 w Brwinowie, ul. Słoneczna 6, 05-840 Brwinów
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SPRAWOWANIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ ULIC NA TERENIE GMINY JABŁONNA
- Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji przebudowy i modernizacji w Zespole Opieki Zdrowotnej w Dębicy
- Ściana oczyszczająca powietrze na budynku przy ul. Kościelnej w Czempiniu.
- Budowa dróg gminnych w Gminie Pakosław - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 4C.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.