eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Remont ogrodzenia terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ogrodzenia terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421

1.5.8.) Numer faksu: 7412250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.umg.edu.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ogrodzenia terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f06ecb7-2d35-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00415139

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00330915

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CRZP/94/2023/AZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 153796,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych : "Remont ogrodzenia terenu przy budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni"

W/w teren wchodzą w skład Obiektu Nr II Uniwersytetu Morskiego, który wpisany jest do rejestru zabytków
i podlega ochronie konserwatorskiej Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.

Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na terenie budowy w trakcie prowadzenia prac remontowych.

Wykonanwca przekaże Zamawiającemu zdemontowane ogrodzenie, słupki i bramę

Zakres zamówienia obejmować będzie :
1. wymiana stalowych przęseł wraz z montażem stalowych słupków pośrednich
(pomiędzy istniejącymi betonowymi słupami),
2. montaż logo Uniwersytetu Morskiego w Gdyni na określonych przęsłach,
3. montaż bramy przesuwnej, otwieranej automatycznie wraz z wykonaniem zasilania do
jej uruchamiania,
4. przestawienie betonowego słupa - w miejscu istniejącej furtki,
5. czyszczenie wszystkich elementów betonowych - istniejących słupów, cokołu wraz z
ich naprawą,
6. uzupełnienie uszkodzeń i odpadniętych elementów np.: głowic, fragmentów profilowań
itp.,
7. uzupełnienie zaprawami miejsc po zdemontowanych przęsłach, słupkach itp.,
8. zastosowanie odpowiednich zapraw do naprawy umożliwiających scalenie
kolorystyczne,
9. impregnacja powierzchni betonowych,
10. wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej bramę przesuwną
11. wykonanie innych prac wyżej nie wymienionych lecz wskazanych w dokumentacji projektowej niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia

Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia na podstawie:
" projektu wykonawczego branży architektonicznej,
" projektu wykonawczego branży konstrukcyjnej,
" STWiOR,


WARUNKI :
1. dysponowanie pracownikiem /osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami - uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określone w ustawie z dnia
7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz .U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów .
2. Wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegające na remoncie ogrodzenia o długości min. 50 mb

Termin realizacji zamówienia:

1. Termin rozpoczęcia robót ustala się na dzień: podpisania umowy
2. Termin zakończenia robót ustala się na : 6 tygodni od dnia podpisania umowy

Rozliczenie ryczałtowe na podstawie dokumentacji projektowej oraz STWiORB

Wartość szacunkowa, kwota przeznaczona i źródło finansowania :
Wartość szacunkowa- na podstawie kosztorysów inwestorskich wynosi: 102 531,24 zł netto,
Wartość szacunkową ustalono: 07.06.2023 r.
Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 190 000,00 zł brutto
Źródło finansowania: OFR

Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 1% oraz zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5%
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do 50%

Umowa o pracę:

1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a PZP Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskaże osoby zatrudnione na umowę o pracę, które będą brały czynny udział w wykonaniu przedmiotu zamówienia
2. Osoby te muszą być zatrudniane na umowę o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób, które będą brały udział w wykonywaniu prac opisanych w ustępie 9 powyżej wraz z oświadczeniem Wykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umów o pracę.
4. Ponadto wykonywanie przedmiotowych robót budowlanych powinno wypełnić warunki powstania stosunku pracy zgodnie z art. 22 § 1 i ustawy Kodeks pracy tj. stosunek pracy jest zobowiązaniem pracownika względem pracodawcy do wykonywania wyznaczonego rodzaju pracy, która przebiega w określonych przez pracodawcę miejscu i czasie, a także odbywa się pod kierownikiem.

Kryteria oceny ofert:
Kryteria:
60% - najniższa cena

40 pkt. - gwarancja większa niż żądana tj. 60 miesięcy
za 36 miesięcy - 0 pkt.
za 48 miesiące - 20 pkt.
za 60 miesiące - 40 pkt.

Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy :
1. kosztorys w wersji uproszczonej

Komisja przetargowa:
1. Artur Nowak
2. Arkadiusz Stec
3. Anna Kolesińska

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 290280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4ml budowa sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-193-89-10

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego

7.3.4) Miejscowość: Kartuzy

7.3.5) Kod pocztowy: 83-300

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.